Oletko ottamassa käyttöön asukassivut tai sähköisen asioinnin järjestelmän? Tai ovatko ne jo käytössä, mutta asiakkaat eivät löydä sinne? Hyödynnä esimerkkiaineistot, kuten animaatio, tiedotteet ja slidet taloyhtiösivujen hyödyistä.
Jos tarvitset lisää apua viestinnän suunnittelussa, ole yhteydessä jäsenpalvelupäällikkö Anne Murtomäkeen, puh. 040 7311 531, anne.murtomaki@isannointiliitto.fi.
Tiedote Asumisen palveluiden tuottaminen isännöintipalvelujen rinnalla on iso mahdollisuus tulevaisuuden isännöinnille. Kirkkonummen Huolto tarttui mahdollisuuteen ja suunnitteli asumispalveluiden verkkokaupan, joka sai Isännöintiteko 2017 -palkinnon. Asumispalvelujen...
Isännöintiyritys 2017: Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy
Ajankohtaista
Tiedote Isännöintiyritys 2017 -palkinnon on saanut Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy, joka palvelee osakkaita ja hallituksia sähköisesti ja kehittää digitaalista toimintakulttuuria jatkuvasti. Yrityksen asiakaspalvelu toimii esimerkiksi...
Noin 3000 asukasta on tämän kevään aikana kertonut kokemuksiaan ja odotuksiaan omasta taloyhtiöstään Talokysely.fi-palvelun kautta. Tuloksia on saatu yhteensä 180 taloyhtiöstä ympäri Suomen. Isännöintiliiton tammikuussa...
Taloyhtiöelämään liitetään usein ongelmia, kuten riitoja ja häiriöitä. Isännöintialan laajan kyselyn mukaan asukkaat ovat kuitenkin tyytyväisiä asumiseensa. Tämän kevään aikana noin 3000 asukasta on kertonut...
Taloyhtiössä voi kuulua erilaisia ääniä. Monet äänet kuuluvat normaaliin elämään ja asumiseen, ja taloyhtiössä ne täytyy hyväksyä. Asukkailta ei voi vaatia täyttä hiljaisuutta, mutta hyvät...
Helppokäyttöinen palvelu selvittää osakkaiden ja asukkaiden näkemykset taloyhtiöstä ja isännöinnistä. Palvelu antaa isännöintiyrityksille arvokasta tietoa asukkaiden tarpeista.
Isännöinti on kiistatta kiinteistön ylläpidon asiantuntija, mutta asumisen asiantuntijaksi ei moni isännöitsijä yllä. Isännöinnillä on kuitenkin loistavat edellytykset ottaa asumisen asiantuntijan rooli, kunhan teknisten näkökulmien rinnalle otetaan...