Suomalaiset ovat parvekekansaa
Parvekkeet liittyvät vahvasti suomalaisten kerrostaloasukkaiden asumisviihtyvyyteen, selviää Isännöintiliiton Talokysely.fi-palvelun vastauksista.
Parvekkeet liittyvät vahvasti suomalaisten kerrostaloasukkaiden asumisviihtyvyyteen, selviää Isännöintiliiton Talokysely.fi-palvelun vastauksista.
15 000 ihmistä ei voi olla väärässä: taloyhtiöiden hallitustyö on tärkeää. Isännöintiliiton Talokysely.fi-palvelun tilastot kertovat, että osakkaiden tyytyväisyys taloyhtiöönsä muodostuu erityisesti kolmesta tekijästä: suunnitelmallisesta johtamisesta, asumisen...
Isännöintiyritys 2017 -finalisti Isännöinti Granberg Oy on jatkanut asiakasviestinnän kehittämistä menestyksekkäästi.
Kodista tarvitsee lähteä yhä harvemmin palvelujen tai tavaroiden perässä, sillä nettikauppa ja erilaiset sovellukset ovat tehneet kodista palvelukeskuksen. Suomen suurimmissa kaupungeissa saadaan nauttia esimerkiksi aterioiden...
Asukasviestinnän verkkopalvelu hyödyntää valmiita, asiantuntijoiden tuottamia sisältöjä.
Ammattimainen majoitusvuokraus hämmentää taloyhtiöissä. Jos toiminnasta on häiriötä asukkaille, miten siihen voi puuttua?
MTR-Isännöinnin haluaa taloyhtiöihin nykyistä positiivisempaa arkea. Siksi yritys aloitti syksyllä espoolaisen taloyhtiön kanssa ainutlaatuisen Hyveet talossa -hankeen.
Taloyhtiön kotisivut tai sähköinen palvelukanava ovat tiedon kotipesä, jonne asukkaat ja osakkaat ohjataan muiden viestintäkanavien avulla.
Oletko ottamassa käyttöön asukassivut tai sähköisen asioinnin järjestelmän? Tai ovatko ne jo käytössä, mutta asiakkaat eivät löydä sinne? Hyödynnä esimerkkiaineistot, kuten animaatio, tiedotteet ja slidet taloyhtiösivujen hyödyistä.
Jos tarvitset lisää apua viestinnän suunnittelussa, ole yhteydessä jäsenpalvelupäällikkö Anne Murtomäkeen, puh. 040 7311 531, anne.murtomaki@isannointiliitto.fi.
Taloyhtiöiden sosiaaliset ongelmat kasvattavat isännöinnin työmäärää. Asumisneuvonnan tarve näkyy asunto-osakeyhtiöissä, toteaa Isännöintiliitto.