Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Asumisen tietopankki 26.11.2018 Porvoolainen Isännöinti Taimi Oy panostaa voimakkaasti digitaalisuuteen. Taloyhtiösivuille asennettu Asumisen tietopankki onkin luonnollinen osa yrityksen asiakaspalvelua. – Haluamme olla yritys, joka pystyy tarjoamaan asiakkailleen heidän...
Viilennys tehostaa maalämpöä Viilennys tehostaa maalämpöä Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Yhteishenkeä vuokra-asumiseen Yhteishenkeä vuokra-asumiseen Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Perinteiseen perustelujen kautta Perinteiseen perustelujen kautta Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Auta asukkaita verkossa Auta asukkaita verkossa Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Mistä asiakkaasi hankkii tietoa? Mistä asiakkaasi hankkii tietoa? Isännöinti-lehtiartikkeli 2.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Suomalaiset ovat parvekekansaa Suomalaiset ovat parvekekansaa Ajankohtaista 6.6.2018 Parvekkeet liittyvät vahvasti suomalaisten kerrostaloasukkaiden asumisviihtyvyyteen, selviää Isännöintiliiton Talokysely.fi-palvelun vastauksista.
Talokysely.fi: Osakkaat pitävät hallitustyötä tärkeänä Talokysely.fi: Osakkaat pitävät hallitustyötä tärkeänä Ajankohtaista 18.4.2018 15 000 ihmistä ei voi olla väärässä: taloyhtiöiden hallitustyö on tärkeää. Isännöintiliiton Talokysely.fi-palvelun tilastot kertovat, että osakkaiden tyytyväisyys taloyhtiöönsä muodostuu erityisesti kolmesta tekijästä: suunnitelmallisesta johtamisesta, asumisen...
Isännöinti Granbergilla kehitetään asiakasviestintää Isännöinti Granbergilla kehitetään asiakasviestintää Artikkelit 4.4.2018 Isännöintiyritys 2017 -finalisti Isännöinti Granberg Oy on jatkanut asiakasviestinnän kehittämistä menestyksekkäästi.
Palvelut keskittyvät kotiin Palvelut keskittyvät kotiin Blogi 12.1.2018 Kodista tarvitsee lähteä yhä harvemmin palvelujen tai tavaroiden perässä, sillä nettikauppa ja erilaiset sovellukset ovat tehneet kodista palvelukeskuksen. Suomen suurimmissa kaupungeissa saadaan nauttia esimerkiksi aterioiden...