Asiantuntijapuheenvuorot yhdistyksille

Isännöintiliiton edustukselle tarvetta?

Kun järjestätte tilaisuuksia, joissa kaivataan Isännöintiliiton toiminnan esittelyä tai puhujaa kertomaan alan kuulumisia, voitte tiedustella edustajaa jäsenpalvelusta: toimisto@isannointiliitto.fi.

Isännöintiliiton jäsenyhdistykset voivat halutessaan tilata Isännöintiliitolta asiantuntijapuheenvuoron järjestämäänsä tilaisuuteen, kuten jäsenten koulutukseen. Vuoden ensimmäinen asiantuntijapuheenvuoro (maks. 2 h) on maksuton, seuraaviin noudatetaan tilauskoulutusten hinnastoa. Tilaus täytyy tehdä viimeistään 2 kuukautta ennen tilaisuutta.

Juridiikan ajankohtaiset teemat

Tarkastelussa kolme seuraavista:

  • Osakehuoneistorekisteri pähkinänkuoressa
  • Purkava lisärakentaminen
  • Sähköautot tulevat taloyhtiöihin, avaimet päätöksentekoon
  • Asunto-osakeyhtiölain mukainen isännöinti, mitä tällä tarkoitetaan?
  • Lakiasiantuntija Jaana Sallmén, Isännöintiliitto

 Miten asiakkailla menee ja miksi tämä tieto on tärkeää?

  • Miksi isännöitsijän tulisi tietää, miten taloyhtiössä viihdytään ja halutaan asua?
  • Asiakasymmärrys hyvän asiakaskokemuksen taustalla
  • Mitä ja miten tiedolla voidaan johtaa?
  • Kehityspäällikkö Reetta Yrttimaa, Isännöintiliitto

Hyvä asukasviestintä: miksi, mitä, kuka ja miten?

  • Mitä hyötyä isännöinnille on hyvin hoidetusta asukasviestinnästä?
  • Mitä asukkaat ja osakkaat haluavat tietää? Mistä sisältöjä saa? Mitä viestintäkanavia käytetään?
  • Case: korjaushankkeet ja asukasviestintä
  • Jäsenpalvelupäällikkö Anne Murtomäki, Isännöintiliitto

Viestintä riskienhallinnan välineenä

  • Mitä riskejä viestinnällä voi vähentää? Esimerkkejä.
  • Miten myydä parempi asukasviestintä taloyhtiön hallitukselle?
  • Asukasviestinnän määrittely -työpaja
  • Vinkkejä viestinnän helpottamiseen ja siihen, miten viestinnästä tehdään osa arkea
  • Viestintäpäällikkö Kirsi Salo, Isännöintiliitto

Mediatyöllä positiivista näkyvyyttä isännöintialalle

  • Mitä hyötyä isännöinnille on mediavaikuttamisesta?
  • Mikä suurta yleisöä kiinnostaa?
  • Mediavaikuttamisen keinot ja kanavat
  • Julkaisupäällikkö, kotitalolehti.fi:n päätoimittaja Maria Mäkinen, Isännöintiliitto

Some isännöinnin tukena

  • Vinkit some-asiakaspalvelun suunnitteluun ja tuottamiseen
  • Miten somella tuotetaan lisäarvoa asiakkaille
  • Keskitä resurssit olennaiseen: kanavat ja tavat
  • Julkaisupäällikkö, kotitalolehti.fi:n päätoimittaja Maria Mäkinen, Isännöintiliitto

Digivälineet työn tehostamisen tueksi

Tulipalojen sammuttamisesta työtapojen uudelleen organisointiin ja ajankäytön hallintaan

Kehityspäällikkö Marianne Falck-Hvilstafeldt, Isännöintiliitto

Näin digitalisoit asiakasyhtiösi

  • Miten asiakkaat haluavat asumisen asioissa asioida?
  • Askeleet vaihtoehtojen kartoittamisesta projektissa etenemiseen
  • Kehityspäällikkö Marianne Falck-Hvilstafeldt, Isännöintiliitto

Urakoitsijan valinta taloyhtiön remonttiin

  • Selkeä ja läpinäkyvä prosessi remontin suunnitteluun ja urakoitsijan valintaan
  • Näin tunnistat hyvän urakoitsijan
  • Asiakkuusjohtaja Aki Salo, Isännöintiliitto

Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli uusasiakashankinnassa

  • Miten kerätään ja lämmitetään liidejä asiakkuuksiksi saakka
  • Priorisoi markkinointitoimenpiteet kustannustehokkaiksi
  • Asiakkuusjohtaja Aki Salo, Isännöintiliitto

Tiedustelut ja tilaukset jäsenpalvelusta: toimisto@isannointiliitto.fi