Näitä ohjeita jäsenet hakevat eniten. Lue 3 + 1 vinkkiä Mapin tehokäyttöön.

Isännöintiliiton jäsenyritysten verkkopalvelussa voi nyt etsiä ja selata sisältöjä entistä helpommin. Ota haltuusi 3+1 vinkkiä Mapin tehokäyttöön

Mappi on tarkoitettu isännöinnille päivittäiseksi työkaluksi ja arjen apuriksi. Uudistusten avulla sisällöt ja vastaukset löytyvät entistä nopeammin.

– Mappi on kätevä paikka päivittää ja syventää osaamista ja hakea vastauksia arjen pulmiin. Olen innoissani uudistuksista, ja kehittämistyö jatkuu edelleen. Jäsenten kannattaa rohkeasti esittää toiveita ja ideoita, sanoo Mapin kehittämisestä vastaava Isännöintiliiton kehityspäällikkö Minna Kivinen.

Tässä 3+1 vinkkiä Mapin tehokkaaseen käyttöön:

1. Hae tai selaa sisältöjä! Mapin etusivulla haun lisäksi avainsanapilvi ja viimeksi julkaistut sisällöt.
  2. Suodata hakutuloksia. Katso vaikkapa vain hakuusi liittyvät webinaaritallenteet.
  3. Etsi vastaus lakipulmaan yli 110 lakikysymyksen joukosta.

+ Pyydä yritykselle Mapin maksuton esittely.

Nämä aiheet kiinnostavat jäseniä nyt

Isännöintiliiton jäsenyritysten verkkopalvelun Mapin sisältöjä hyödyntää jo yli 2200 henkilöä isännöintiyrityksissä. Eniten luetaan näitä jäsenohjeita:

1. Osallistuminen etäyhteydellä taloyhtiön kokoukseen
  2. Sähköinen allekirjoitus
  3. Prosessit isännöintiyrityksessä
  4. Hallintaanotto taloyhtiössä
  5. Huoneiston lunastaminen

– Suosituissa jäsenohjeissa heijastuu koronaepidemia siten, että etäkokoukset ja sähköinen allekirjoitus ovat kiilanneet suosituimpien joukkoon. Toisaalta kestosuosikitkin näkyvät. Tällaisia ovat jäsenohjeet hallintaanotosta ja osakehuoneistorekisteristä, kommentoi Minna Kivinen.

Miten kirjaudun?

Kirjaudu Mappiin: https://www.isannointiliitto.fi/members-login

• Käyttäjätunnuksesi on Isännöintiliiton jäsenrekisteriin ilmoitettu sähköpostiosoitteesi.
  • Kun kirjaudut ensimmäistä kertaa, klikkaa ”Luo salasana”. Jos olet unohtanut salasanan, tilaa uusi kirjautumisen yhteydessä olevasta linkistä.
  • Mapin käyttö on maksutonta jäsenyritysten koko henkilökunnalle. Yrityksen pääkäyttäjä voi hallinnoida yrityksen käyttöoikeuksia Mapissa kohdassa Tunnusten hallinta.
  • Kirjautumisen ongelmissa voit olla yhteydessä Isännöintiliiton jäsenpalveluun: puh. 050 337 4570, klo 9 – 15 välisenä aikana.