Kotitalolehti.fi näkyvästi esillä Taloyhtiö-tapahtumassa 10.4.

Kasvaisiko osakkaiden kiinnostus omaisuutensa hoitamiseen ja asumisen laadun parantamiseen, jos he tietäisivät taloyhtiön asioista enemmän? Kotitalon toimitus uskoo tähän, ja se on yksi syy siihen, että kotitalolehti.fi uudistettiin taloyhtiöasumisen ajankohtaiseksi verkkopalveluksi.

Uudistettu kotitalolehti.fi on näkyvästi esillä Taloyhtiö-tapahtumassa 10. huhtikuuta Helsingin Messukeskuksessa. Näyttelyosastolla pääsee tutustumaan palveluun tableteilta, ja Kotitalo-lehden toimitus on paikalla esittelemässä palvelua. Jos liikut Helsingissä, poikkea osastolla ja anna juttuvinkki suoraan toimitukselle!

Aiempaa enemmän juttuja verkossa

Uudessa kotitalolehti.fi:ssä on aiempaa paljon enemmän sisältöä. Esimerkiksi hakusanalla yhtiökokous löytyy 148 artikkelia ja blogikirjoitusta, jotka ovat asumisen asioihin erikoistuneiden asiantuntijoiden kirjoittamia. Monille isännöinnin asiakkaille vieraita ja hankalia käsitteitä, kuten tilinpäätös, tuloslaskelma, erilaiset vastikkeet ja rahastointi, avataan jutuissa käytännönläheisesti ja ymmärrettävästi.

– Yhtiökokous on oiva paikka kertoa osakkaille uudesta kotitalolehti.fi:stä. Kannattaa painottaa, että sieltä saa taatusti luotettavaa ja ajankohtaista tietoa taloyhtiöelämästä, sanoo verkkopalvelun päätoimittaja Maria Mäkinen Isännöintiliitosta.

Yhdessä painetun Kotitalo-lehden kanssa kotitalolehti.fi muodostaa kattavan taloyhtiöasumisen median.

Tutustu Kotitalon ja kotitalolehti.fin mediaratkaisuihin.

Uutishuoneeseen