Tavoita taloyhtiöt verkosta – meiltä nyt myös sisällöntuotanto

Taloyhtiöt hakevat nyt tietoa netistä, onko sinulla heille kerrottavaa?

Kun fyysiset tapaamiset ovat muuttuneet mahdottomiksi, myös taloyhtiöiden arki, tiedonhaku ja päätöksenteko on muuttunut nopealla tahdilla sähköiseksi.

Hallitukset, osakkaat ja isännöitsijät etsivät ratkaisuja netistä, kokoustavat etänä ja tekevät päätöksiä uusilla tavoilla. Lisääntyneet nettihaut näkyvät myös kotitalolehti.fi-sivustolla, jossa on nähty parin viikon ajan jopa nelinkertaisia kävijämääriä normaaliin verrattuna. Yhteensä sivustolla on vieraillut maaliskuussa 2020 yli 60 000 yksittäistä kävijää.

Nyt on oikea aika hyödyntää taloyhtiöpäättäjien aktiivisuus netissä ja tuoda yrityksesi viesti kotitalolehti.fi:hin.

Sisällöntuotanto ja näkyvyys yhdellä tilauksella

Isännöintiliiton kanavissa avaat keskustelun ja digitaalisen ostopolun taloyhtiöiden päättäjien kanssa. Nyt tarjoamme sekä näkyvän mediatilan että ammattimaisen sisällöntuotannon samassa paketissa.

Advertoriaali kotitalolehti.fi:ssä sisältää:

• Kotitalon sisällöntuotanto: yrityshaastattelu, jutun kirjoitus, tarkastuskierros ja muokkaus asiakkaan kanssa
  • Advertoriaalipaikka nettisivullamme vuodeksi
  • Napakka yritysesittely jutun lopussa
  • Linkit haluamillesi sivuille
  • yhteensä: 2900 € + alv

Toimi nopeasti, sillä sisällöntuotannon kalenteri täyttyy vauhdilla! Advertoriaalit tuotetaan tilausjärjestyksessä.

Katso tästä esimerkki sisältöratkaisusta Kotitalossa

Ps. Muistathan, että Palveluverkostoyrityksenä sinulla on mahdollisuus tavoittaa myös isännöitsijät suoraan sähköisestä jäsenpalvelustamme Mapista? Mapin kautta tavoitat n. 3000 isännöinnin ammattilaista suoraan sähköiseltä työpöydältä.

Kumppaniartikkeli Mappijäsenpalvelussa maksaa 800 euroa. Mappi-kumppaniartikkelin hintaan ei kuulu sisällöntuotantoa.

Kysy lisätietoja kotitalolehti.fi:n näkyvyysratkaisuista ja Mapin kumppanisisällöstä omalta Palveluverkosto-yhteyshenkilöltäsi.