Tänä vuonna Laki & järjestys -koulutuksen aiheena on
taloyhtiön talous ja tieto

Talouden teemaa avataan yhteiskunnallisesta viitekehyksestä, kotitalouksien velkaantumisen ja taloyhtiölainojen kautta. Lisäksi oppia on luvassa mm. perinnästä ja hallintaanottotapauksista.

Isännöinti ylläpitää yksilön ja yhteiskunnan päätöksenteon kannalta runsaasti tietoa. Seminaarin toiseen päivään sijoittuvissa puheenvuoroissa pureudutaan isännöinnin näkökulmasta mm. tiedon jalostamisen mahdollisuuksiin, tiedon omistajuuteen ja vastuukysymyksiin.

Tervetuloa oppimaan, verkostoitumaan ja viihtymään. Koulutukseen voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta, ISA-auktorisoitujen isännöintiyritysten henkilökunta, paikallisten isännöitsijäyhdistysten henkilöjäsenet sekä tapahtumakumppaneiden edustajat.

Laki & järjestys -koulutus järjestetään Helsinki–Tukholma–Helsinki-risteilyllä m/s Silja Symphonylla. Koulutus tarjoaa erinomaiset puitteet osaamisen kehittämiselle, uusien ja vanhojen tuttujen tapaamiselle ja viihtymiselle. Tule mukaan alkukesän huippukoulutukseen päivittämään isännöintialan juridista osaamistasi ja verkostoitumaan!

Tutustu koko ohjelmaan täällä

Koulutuksen hintaan sisältyvät:

• Ajankohtaiset seminaarit kahtena päivänä ohjelman mukaisesti
  • Risteilymatka Helsinki-Tukholma-Helsinki
  • Majoitus laivalla valitsemassasi hyttiluokassa
  • Ruokailut ohjelman mukaisesti
  • Halukkaille tapahtumakumppanien tarjoamaa ohjelmaa Tukholmassa
  • Runsaasti verkostoitumismahdollisuuksia ympäri Suomea tulevien isännöintialan ammattilaisten kanssa
  • Mainioita tilaisuuksia verkostoitumiseen tapahtumakumppaniyritysten edustajien kanssa
  • Rentoutumista, hauskanpitoa ja hyvää seuraa

Koulutuksen hinta:

Hyttiluokka B

• 1 hengen B-luokan hytti 535 eur / hlö
  • 2 hengen B-luokan hytti 295 eur / hlö
  • 3 hengen B-luokan hytti 265 eur / hlö
  • 4 hengen B-luokan hytti 235 eur / hlö

Hyttiluokka Promenade

• 1 hengen Promenade hytti 610 eur / hlö
  • 2 hengen Promenade hytti 470 eur / hlö
  • 3 hengen B-luokan hytti 445 eur / hlö
  • 4 hengen B-luokan hytti 432 eur / hlö

Hyttiluokka A

• 1 hengen A-luokan hytti 625 eur / hlö
  • 2 hengen A-luokan hytti 495 eur / hlö
  • 3 hengen B-luokan hytti 468 eur / hlö
  • 4 hengen B-luokan hytti 454 eur / hlö

Hyttiluokka De Luxe Promenade

• 1 hengen De Luxe Promenade hytti 845 eur / hlö
  • 2 hengen De Luxe Promenade hytti 660 eur / hlö

Hinnat sisältävät matkan, hytin, seminaariohjelman ja ruokailut ohjelman mukaisesti. Saatavilla rajoitetusti myös muita hyttivaihtoehtoja (De Luxe, Commodore, Commodore Balcony ja Junior suite).

Tapahtuma laskutetaan jälkikäteen. Hintoihin lisätään laskutuksessa marginaalivero. Postitse lähetettäviin laskuihin lisätään 5 euron laskutuslisä.

Osallistumisehdot:

Peruutusehdot:

Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta 15.4.2020 mennessä. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista osallistumismaksu veloitetaan kokonaisuudessaan riippumatta peruutuksen syystä. Estymisen varalle suosittelemme matkavakuutusehtojen tarkistamista. Esteen sattuessa tilalle voidaan vaihtaa toinen henkilö kuluitta 20.5.2020 asti. Tämän jälkeen laivayhtiö tarvitsee lopulliset matkustajatiedot, eikä muutoksia voi enää tehdä.

Mukana tapahtumassa: