Etuisännöinti osaksi REIM Isännöintiä

Etuisännöinti Oy on syyskuun 2021 alussa liittynyt osaksi valtakunnallista REIM Isännöintiä. Yhtiön toiminta jatkuu nimellä REIM Espoo Oy. Etuisännöinti säilyy aputoiminimenä. Asiakkaiden palveluihin muutos ei vaikuta.

REIM Espoon toimitusjohtajana jatkaa Markku Mathlin. Myös muu henkilökunta jatkaa yhtiön palveluksessa ja asiakassuhteet säilyvät ennallaan.

Henkilökunnan sähköpostiosoitteet muuttuvat muotoon etunimi.sukunimi@reim.fi.

Mathlinin mukaan muutoksella pyritään varmistamaan laadukkaan isännöinnin tulevaisuus Espoossa.

– Osana valtakunnallista REIMiä saamme käyttöömme aiempaa monipuolisemmat palvelut asiakkaiden hyväksi. REIMin 220:n ammattilaisen joukossa on monipuolista osaamista, jota voimme käyttää myös meidän asiakkaidemme palvelemiseen, Mathlin sanoo.

REIM Espoo jatkaa itsenäisenä, paikallisena yhtiönä.

REIM Groupin toimitusjohtajan Jukka Mäkisen mukaan muutos toteuttaa REIM Groupin strategiaa, jonka mukaan kasvua haetaan varsinkin kasvukeskuksissa.

– REIM on kasvava yritys, jonka toiminta kehittyy niin valtakunnallisesti kuin paikallisestikin. REIM Espoo ja sen asiakkaat pääsevät mukaan kehitykseen. REIM Isännöinti on valtakunnallinen, mutta jokainen toimisto – myös REIM Espoo – toimii aidosti paikallisesti. Osana valtakunnallista yritystä REIM Espoo pystyy tarjoamaan asiakkailleen leveämmät hartiat ja monipuolisemman osaamisen palveluiden kehittämiseen, Mäkinen korostaa.

– Nyt saamme Espoon mukaan REIM Isännöintiin. Toivotan uudet asiakkaat tervetulleeksi, Mäkinen sanoo.

REIM Group on suomalainen perheyritys, jonka pääkonttori on Lappeenrannassa. REIM toimii 15 paikkakunnalla ympäri Suomen. Yhtiön palveluksessa on 220 henkilöä.