Oululainen OIT isännöinti laajentaa Helsinkiin

⁣⁣Oululainen OIT isännöinti laajentaa toimintaansa pääkaupunkiseudulle ostamalla helsinkiläisen Kruunun Isännöinti Oy:n liiketoiminnan. Kruunun Isännöinnin toiminta siirtyy OIT isännöinti Kruunulle (OIT isännöinti Helsinki Oy), joka toimii OIT isännöinnin (Oulun Isännöitsijätoimisto Oy) tytäryhtiönä.

OIT isännöinti on suunnitellut pääkaupunkiseudulle laajenemista pitkään.

– Tässä loksahti niin moni asia kohdalleen, että kaupat oli helppo tehdä. Molempien toiminnassa on paljon elementtejä, joita voi sovittaa luontevasti yhteen, OIT isännöinnin toimitusjohtaja Jukka Niemelä sanoo.

Asiakaslähtöisenä, nykyaikaisena ja hyvämaineisena isännöitsijätoimistona tunnettu OIT isännöinti on kasvanut viimeisen puolentoista vuoden aikana kovaa tahtia. Kasvua haetaan myös uudelle toimistolle, johon OIT isännöinti aloittaa heti kokeneiden isännöitsijöiden rekrytoinnin.

Kaupassa siirtyi myös uskottavuutta ja osaamista

Kruunun Isännöinnin omistajista Janne Kukkonen ja Sami Tuominen jatkavat perustettavan yhtiön osakkaina. Kukkonen jatkaa tehtävässään toimitusjohtajana ja isännöitsijänä. Tuominen toimii hallituksessa asianajajan toimensa ohessa. Toimisto pysyy Kruununhaassa.

– Kukkonen ja Tuominen tuovat Helsingin toimipisteelle uskottavuutta ja huipputason paikallista osaamista. Oli todella tärkeää saada heidät mukaan, Niemelä näkee.

Toiminnan laajentamisessa mukana on ollut myös Oulun toimiston isännöintipalvelujen liiketoimintajohtaja Petri Gallén.

Lähde: OIT Isännöinti Kruunun mediatiedote 21.9.2021