Auktorisoitumiset

Auktorisointi on tehokas tapa viestiä osaamisesta ja palvelun laadusta. Auktorisoitu isännöitsijä -pätevyys tarjoaa isännöinnin ammattilaiselle polun oman osaamisen kehittämiseen ja ammattitaidon osoittamiseen asiakkaille.

Isännöinnin Auktorisointi ISA ry auktorisoi isännöitsijöitä  ja isännöintiyrityksiä.  ISA-yhdistyksen taustalla ovat Isännöintiliitto ja Kiinteistöliitto.

Riippumattoman ja puolueettoman ISA-auktorisoinnin piiriin kuuluu jo liki 245 isännöintiyrityksen toimipaikkaa. Auktorisoitu isännöitsijä -pätevyyden on suorittanut jo 156 isännöitsijää (2024).

Auktorisointi on tehokas tapa viestiä osaamisesta ja palvelun laadusta. Isännöitsijöille Auktorisoitu isännöitsijä -pätevyys tarjoaa polun oman osaamisen kehittämiseen ja ammattitaidon osoittamiseen asiakkaille. Isännöintiyritykselle yrityksen ISA-auktorisointi antaa väylän yrityksen toiminnan jatkuvaan kehittämiseen. Asiakkaille ISA-auktorisointi viestii siitä, että taloyhtiön isännöinti on luotettavissa ja osaavissa käsissä.

Kaikki ISA-auktorisoidut isännöintiyritykset ja auktorisoidut isännöitsijät ovat sitoutuneet noudattamaan Isännöinnin eettisiä ohjeita. Jos yritys tai isännöitsijä toimii näiden eettisten ohjeiden vastaisesti, yrityksestä tai isännöitsijästä voi pyytää lausunnon puolueettomalta Isännöinnin eettiseltä neuvostolta. Tarkempia tietoja siitä, mitkä tahon lausuntopyynnön voivat tehdä ja miten se tehdään, löydät valvontajärjestelmän sivulta.