JIP Isännöinnissä uusia tiimivastuita

Paremman asiakaspalvelun laadun turvaamiseksi sekä kehittämiseksi JIP Isännöinnin liiketoiminta ja sen vastuut on järjestelty tiimeihin. Samalla on tehty seuraavat nimitykset:

Yrittäjä Toivo Korhonen toimii yrityksen toimitusjohtajana. Vastuualueinaan hänellä ovat yrityksen kehittäminen ja laatuasiat, kumppanuudet, yhteiskuntasuhteet, rekrytoinnit sekä asiakaspalvelutiimin kehittäminen ja esimiestehtävät. Lisäksi hän vastaa Lieksan toimiston asioista.

Yrittäjä Hannu Sutinen toimii yrityksen hallituksen puheenjohtajana. Vastuualueinaan hänellä ovat yrityksen talousasiat, laskutus ja asiakassopimukset, kumppanuudet sekä taloushallintotiimin kehittäminen ja esimiestehtävät. Lisäksi hän vastaa Juuan toimiston asioista.

Isännöitsijä Janne Tarnanen on nimitetty isännöintipäälliköksi. Vastuualueinaan hänellä ovat isännöintiliiketoiminnan johtaminen sekä isännöintitiimin kehittäminen ja esimiestehtävät. Janne on ollut JIP Isännöinnin palveluksessa vuodesta 2006.

Isännöitsijä Jere Pajarinen on nimitetty teknisen isännöinnin päälliköksi. Vastuualueinaan hänellä ovat teknisen isännöinnin tiimin johtaminen ja organisoiminen sekä teknisten isännöitsijöiden esimiestehtävät. Jere on ollut JIP Isännöinnin palveluksessa vuodesta 2015.