OP Isännöinti Etelä-Pirkanmaa Oy on ostanut Pirkanmaan Pro Isännöinti Oy:n

OP Isännöinti Etelä-Pirkanmaa Oy on 27.8.2021 solmitulla liiketoimintakaupalla ostanut Pirkanmaan Pro Isännöinti Oy:n isännöintiliiketoiminnot. Liiketoimintakauppa astuu voimaan 1.10.2021.

Kaupan seurauksena OP Kodin isännöinti vahvistaa toimintaansa koko Pirkanmaalla.

– Etenkin Tampereella kiinnostus OP:n isännöintipalveluita kohtaan on ollut viime vuosina runsasta. Noin 200 taloyhtiötä palveleva isännöintitoimisto turvaa jatkossakin laadukkaiden ja ajanmukaisten isännöintipalveluiden saatavuuden toimialueellamme, toteaa OP Etelä-Pirkanmaan toimitusjohtaja Juha Luomala yhtiöiden tiedotteessa.

– OP tarjoaa asiakkailleen kaikki oman kodin hankintaan, rahoitukseen, vakuutuksiin ja ylläpitoon tarvittavat palvelut, Luomala sanoo.

– Asiakkaidemme suuntaan mikään näkyvä ei muutu. Tutut yhteyshenkilöt jatkavat ja toimipisteemme säilyvät nykyisillä paikoillaan. Akaan ja Tampereen vetäjänä jatkaa Jukka Naapanki ja Valkeakoskella Timo Satuvuori. Isännöintialalla on huutava pula osaavista ammattilaisista. Kaupan myötä OP Isännöinti saa tiimiinsä erittäin ammattitaitoisia kiinteistöalan osaajia ja heidän laajan verkostonsa, kertoo isännöintipäällikkö Jukka Naapanki.

– Voimien yhdistäminen Pirkanmaan Pro Isännöinnin kanssa vahvistaa OP Isännöinti Etelä-Pirkanmaan hartioita, ja sen myötä asiakkaat saavat täyden hyödyn isännöintialalle syntyvistä uusista palveluista ja digitaalisista asiointikanavista, joiden avulla asioiden hoitamisesta tulee entistä vaivattomampaa, kertoo OP Kodin palvelukokonaisuudesta vastaava johtaja Lasse Palovaara.

Pirkanmaan Pro Isännöinti Oy:n henkilökunta jatkaa OP Isännöinti Etelä-Pirkanmaa Oy:n palveluksessa.

– OP Kodin isännöinnin vahva osaaminen ja resurssit antavat meille paremmat mahdollisuudet kehittää toimintaamme ja vastata entistä paremmin tulevaisuuden haasteisiin”, toteaa OP Isännöinti Etelä-Pirkanmaan toimitusjohtajana 1.10.2021 aloittava Timo Satuvuori.

OP Isännöinti Etelä-Pirkanmaa Oy on OP Etelä-Pirkanmaan omistama tytäryhtiö. OP Isännöinti Etelä-Pirkanmaa Oy on osa valtakunnallista OP Koti isännöintiketjua, joka palvelee tänä päivänä yli 3000 taloyhtiötä ympäri Suomea. OP Koti on osa OP Ryhmää.

Lisätietoja:

Juha Luomala, 0400 673 069, juha.luomala@op.fi