Cervi Talotekniikka Oy kisaa Palveluverkostoyritys 2019 -palkinnosta

Cervi Talotekniikka Oy on valittu Isännöintiliiton Palveluverkostoyritys 2019 -palkinnon finaaliin. Yhteensä kolme finalistia kilpailee palkinnosta, jonka voittaja julkistetaan Isännöintipäivillä 18.9.2019.

CERVI talotekniikka Oy: Karl Jensen, Petri Valve ja Minna Pyykkö. Kuva: Milla von Konow.

Cervi Talotekniikka Oy ylläpitää olemassa olevia ilmanvaihtojärjestelmiä sekä uudistaa vanhentunutta kantaa luodakseen säästöä kiinteistönomistajille sekä parantaakseen ilman ja asumisen laatua.

– Olemme kiinteistöalalla isojen asioiden äärellä. Nimenomaan verkosto antaa muskelia tuottaa terveellistä ja turvallista asumista niin, että myös säästyy energiaa ja luonnonvaroja, sanoo yhtiön toimitusjohtaja Petri Valve.

Cervi varmistaa yhteistyön sujuvuutta ISO 9001 -laatusertifikaatin ja huolellisesti luodun tiedonhallinnan avulla. Yrityksellä on järjestelmällinen tapa olla vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa. Asiakas saa työstä vaihetietoa sekä asentajan työraportin palautekyselyineen heti, kun työ on valmis. Cervi jakaa kyselytulokset henkilökunnan kesken viikoittain.

Cervi panostaa pitkäaikaisiin ja vastuullisiin kumppanuuksiin, koska kiinteistöjen ylläpito vaatii pitkäjänteisyyttä ja sitoutumista. Pitkässä kumppanuudessa mahdollisista virheistä päästään oppimaan ja syntyy yhteistä kokemusta, joka hyödyttää molempia osapuolia.

– Kumppanuus kestää, vaikka tulisi haasteita, jos taustalla on yhdessä tunnistettu isompi ajatus, johon pyritään. Palautteen pyytäminen on varmin tapa, jolla pystytään parantamaan tekemistä. Jos on kriittistä palautetta, soitamme asiakkaalle, käymme tilanteen läpi ja kaivamme esiin, mitä voidaan oppia ja parantaa, Valve sanoo.

Cervi on kasvanut muutamassa vuodessa nopeasti, ja sillä on 120 työntekijää. Liikevaihto vuonna 2018 oli 6,3 miljoonaa euroa. Yritys tekee yhteistyötä Amiedun, Heltechin ja Metropolia-ammattikorkeakoulun kanssa kouluttaakseen henkilökuntaansa ja tulevia osaajia alalle.

Finalistit valinneen palkintoraadin asiantuntijoina toimivat tänä vuonna asiakkuusjohtaja Aki Salo Isännöintiliitosta, toimitusjohtaja Jarno Tuimala Kiinkosta ja yhteysjohtaja Timo Tossavainen Kiinteistöliitosta.

Finalisteista valitaan lopulliset voittajat tänä vuonna ensi kertaa yleisöäänestyksellä, joka jatkuu Isännöintipäiville asti. Eniten yleisöääniä saaneet voittajat julkistetaan palkintogaalassa Isännöintipäivillä Helsingissä 18.9.2019.

ÄÄNESTYKSEEN