ISA ry rekrytoi asiamiehen kehittämään toimintaansa

Isännöinnin auktorisoi ISA ry rekrytoi kokoaikaisen asiamiehen. Asiamies palkataan kehittämään ja laajentamaan yhdistyksen toimintaa sekä tekemään ISA:n brändiä tunnetuksi.

Asiamiehenä tehtäviin tulee kuulumaan ISA-auktorisointien tunnetuksi tekeminen ja uusien asiakkaiden hankkiminen. Asiamies pitää yhteyttä isännöintiyritysten johtoon kautta Suomen ja toimii ISA:n kasvoina muidenkin sidosryhmien suuntaan.

Asiamiehen rekrytoinnin taustalla ovat ISA ry:n tavoitteet kehittää toimintaansa vastaamaan entistä paremmin taloyhtiöiden, isännöintiyritysten ja isännöitsijöiden tarpeisiin. Viime vuonna ISA uudisti mm. valvontamenettelyään.

Työpaikkailmoitukset asiamiehen tehtäviin on julkaistu Adeccon sivuilla, Linkedinissä ja Isännöintiliiton ylläpitämässä Isännöintirekryssä.

Isännöinnin Auktorisointi ISA ry ylläpitää ja kehittää isännöinnin auktorisointijärjestelmää, auktorisoi isännöitsijöitä ja isännöintiyrityksiä ja valvoo niiden toimintaa. Toiminnallaan ISA ry edistää ammattimaista ja kehittyvää isännöintiä sekä pitkäjänteistä kiinteistöjen ylläpitoa. ISA ry on perustettu vuonna 1987, ja sen taustalla ovat Suomen Kiinteistöliitto ry ja Suomen Isännöintiliitto ry. https://www.isayhdistys.fi/

ISA