Isännöintiliitolla ja Y-Säätiöllä paljon yhteistyömahdollisuuksia

Isännöintiliiton tuore jäsenyritys Y-Säätiö-konserni oli tutustumassa liiton toimintaan ja palveluihin. Yhteisen iltapäivän aikana Isännöintiliitto ja Y-Säätiö suunnittelivat erilaisia yhteistyömahdollisuuksia isännöintialan sekä asunto-osakeyhtiöiden ja vuokrakotien parissa.

Y-Säätiö on määritellyt strategiakseen vuokra-asuntojen lisäämisen kasvukeskuksissa, jotta kukaan ei joutuisi asunnottomaksi ainakaan kohtuuhintaisen vuokra-asunnon puutteen takia.

Myös Isännöintiliitto on osallistunut asunnottomuuden vastaiseen työhön Koti kuuluu kaikille -kampanjalla, jossa se yhdessä Kotitalo-lehden kanssa hankkinut varoja Vailla vakinaista asuntoa -yhdistykselle.

Y-Säätiö on Suomen neljänneksi suurin vuokranantaja. Vuokrataloisännöinnin ohella Y-Säätiö omistaa asuntoja yli 2 500 asunto-osakeyhtiöissä. Näitä asuntoja se vuokraa joko suoraan tai yhteistyökumppanien välityksellä ihmisille, joille asunnon saaminen on muutoin vaikeaa.

Uutishuoneeseen