Isännöintiliiton Kotitalo-media hakee verkkotuottajaa

Isännöintiliitto on isännöinnin keskeisin palvelu- ja vaikuttajajärjestö. Autamme isännöintiä olemaan parasta, mitä taloyhtiölle voi tapahtua.

Kotitalo-media tarjoaa inspiroivia, laadukkaita ja hyödyllisiä sisältöjä taloyhtiöasumisesta palkitussa Kotitalo-lehdessä. Kotitalon verkkolehti kotitalolehti.fi tarjoaa laajasti taloyhtiömaailman sisältöjä. Lisäksi Kotitalo järjestää webinaareja. Kotitalo-mediaa kustantaa Isännöintiliitto.

Tule mukaan Kotitalon verkkotuottajaksi iloiseen ja reippaaseen joukkoomme!

Median ammattilainen, olet etsimämme mikäli sinulla on

• Osaamista aikakauslehtimäisten sisältöjen tuottamisesta, erityisesti verkkolehteen, ja artikkeleiden editoimisesta.
  • Sinulla on kyky ja kiinnostus luoda houkuttelevia ja tarinallisia verkkosisältöjä ja -otsikoita, visuaalista silmää juttujen kuvittamiseksi verkossa sekä kokemusta ja näkemystä sosiaalisen median hyödyntämisestä lukijoiden palvelemiseksi.
  • Osaat seurata verkkoanalytiikkaa ja tehdä sen pohjalta sekä sisällöllisiä että muita kehitysratkaisuja. Innostut laadukkaiden sisältöjen lisäksi aikakausmedian innovatiivisista kaupallisista mahdollisuuksista.
  • Plussaa ovat kokemus juttujen briiffauksesta sekä aikakauslehtitoimittajan identiteetti.
  • Teet töitä vastuullisesti ja itsenäisesti, mutta innostut myös yhteistyöstä ja tiimissä toimimisesta.

Tarjoamme Sinulle mielenkiintoista tehtävää Kotitalo-median verkkotuottajana, jossa vastuullasi on verkkolehden tuottaminen ja kehittäminen, Kotitalon sosiaalisen median kanavat ja uutiskirjeen tuottaminen. Osallistut myös printtilehden tuotantoon ja koko Kotitalo-median kehittämiseen. Työparinasi sinulla on Kotitalo-median päätoimittaja ja pääset osaksi moninaista asiantuntijaorganisaatiota.

Tarjoamme sinulle vakituisen työn mahtavassa porukassa, jossa tehdään työtä intohimolla ja sydämellä. Pääset työskentelemään rautaisten ammattilaisten etujoukossa toimialajärjestössä, joka pitää huolta työntekijöistään. Meillä arvostetaan jokaista persoonaa omana itsenään.

Annamme vastuuta, mutta tukenasi on organisaatio, jossa kannustetaan, kokeillaan uusia tapoja toimia ja uskalletaan pyytää toisilta apua. Toimistomme sijaitsee Helsingin keskustassa, mutta työskentelemme joustavasti hybridinä. Meillä on myös kilpailukykyinen palkkataso.

Tarjoamme muun muassa seuraavat työsuhde-edut:

• Aktiivinen työhyvinvointitoiminta
  • lounasetu
  • kulttuuri- ja liikuntaetu
  • kattavat terveyspalvelut töissä ja vapaalla
  • mahdollisuus tehdä töitä toimistolla ja etänä.

Täytämme tehtävän mahdollisimman pian. Olethan siis nopeasti yhteydessä Marianneen ja kerro itsestäsi lyhyesti CV:n kera, niin jatketaan keskusteluita!

Yhteydenotot: Johtaja Marianne Falck-Hvilstafeldt p. 0400 608 920, marianne@isannointiliitto.fi

Lisätietoja tehtävästä saat myös Kotitalo-median päätoimittajalta Päivi Maaniityltä p. 040 509 5565, paivi.maaniitty@kotitalolehti.fi.