Isännöintiliiton toimitusjohtaja vaihtuu

– Isännöintiliiton hallitus ja toimitusjohtaja Tero Heikkilä ovat yhteisymmärryksessä päättäneet Heikkilän työsuhteen, hallituksen puheenjohtaja Toivo Korhonen kertoo.

Heikkilä on lopettanut työt välittömästi, ja toimitusjohtajan sijaiseksi on nimitetty Isännöintiliiton johtaja Marjut Joensuu. Hallitus aloittaa uuden toimitusjohtajan haun heti vuodenvaihteen jälkeen.

Heikkilä on johtanut Isännöintiliittoa vuodesta 2004, jolloin Isännöintiliitto syntyi, kun aiemmat isännöintialan järjestöt yhdistyivät.

–  Heikkilällä on ollut merkittävä rooli Isännöintiliiton toiminnan käynnistämisessä ja rakentamisessa. Vuonna 2019 Isännöintiliitto täyttää 15 vuotta ja tulee kirkastamaan alan visiota ja liiton suuntaa. Nyt on sopiva aika uudistaa liiton johtamista, Korhonen sanoo.

Isännöintiliiton toiminta jatkuu normaalisti syyskokouksessa vahvistetun toimintasuunnitelman mukaisesti.

Lisätiedot:

Toivo Korhonen