Isännöintiliitto hakee yhteiskuntasuhdepäällikköä

Isännöintiliitto on isännöintialan yhteinen asiantuntijuuden kehittäjä ja etujärjestö. Autamme isännöintiä olemaan parasta, mitä taloyhtiölle voi tapahtua. Isännöintiliitto vaikuttaa välillisesti kaikkien kerros- ja rivitaloissa asuvien 2,7 miljoonan suomalaisen elämään. Tuemme isännöintialan kehitystä ja jäsenyrityksiä toimintansa parantamisessa. Isännöintiliittoon kuuluu yli 500 jäsenyritystä ja 21 yhdistystä, joiden kautta liittoon kuuluu noin 4/5 Suomen isännöinnistä.

Haemme vakituiseen työsuhteeseen

yhteiskuntasuhdepäällikköä

vahvistamaan Isännöintiliiton asiantuntijajoukkoa ja viemään Isännöintiliiton vaikuttamistyön uudelle tasolle. Oletko sinä kaipaamamme osaaja?

Mitä pääsisit tekemään?

• Johtamaan, suunnittelemaan ja toteuttamaan Isännöintiliiton asuntopoliittista vaikuttamistyötä
  • Esiintymään ja kouluttamaan vaikuttamisen asioista
  • Tekemään sidosryhmäyhteistyötä ja EU-tason vaikuttamista
  • Vastaamaan asuntopoliittisiin lausuntopyyntöihin
  • Työskentelemään asumisen juridiikan, asuntopolitiikan, järjestötyön, digitalisaation, markkinoinnin, tutkimuksen ja median huippuammattilaisten kanssa
  • Vahvistamaan Isännöintiliiton tunnettuutta sekä vaikuttavuutta asumisen, taloyhtiöiden ja asuntopolitiikan asiantuntijana

Pääset vaikuttamaan tehtävän sisältöön omien vahvuuksiesi ja mielenkiinnonkohteidesi mukaan.

Mitä tarjoamme sinulle?

Isännöintiliitto toimii isännöitsijöiden ja isännöintipalveluja tuottavien yritysten ja yhteisöjen valtakunnallisena etujärjestönä. Tuomme esille isännöinnin merkitystä, vaikutamme isännöintialan asemaan yhteiskunnassa ja autamme alaa kehittymään. Tavoittelemme Suomeen maailman parasta asumista.

Strategiassamme painotetaan vaikuttavuutta, asiantuntijuutta ja yhteistyön merkitystä. Tehtävässä pääset hyödyntämään omaa osaamistasi ja vahvuuksiasi parhaan mahdollisen isännöintialan vaikuttamistyön tekemiseksi.
Meillä saat mahdollisuuden työskennellä vaativissa, mutta kiinnostavissa työtehtävissä osana innostunutta, monialaista ja hauskaa tiimiä. Teemme laajasti yhteistyötä myös muiden kiinteistö- ja rakennusalan toimijoiden kanssa, joten saat mahdollisuuden verkostoitua kiinteistö- ja isännöintialan parhaiden asiantuntijoiden kanssa.

Lisäksi pääset nauttimaan seuraavista eduista:

• Joustavat työajat, etätyömahdollisuus ja modernit toimitilat Helsingin Kampissa
  • Laaja työterveys, kattavat vakuutukset työssä ja vapaalla, lounasedut, kulttuuri- ja liikuntaedut sekä erittäin aktiivinen TYKY-toiminta
  • Työyhteisö, jossa ketään ei jätetä yksin ja yhteistyö kaiken keskiössä

Tehtävä sopii sinulle, jos nautit kehittäjän roolista ja yhdessä tekemisestä, olet oma-aloitteinen sekä haluat kehittyä osaajana mielenkiintoisella alalla.

Mitä odotamme sinulta?

• soveltuva tutkinto yhteiskuntatieteistä, tilastotieteistä tai vastaavasta
  • kykyä yhteiskunnalliseen analyysiin
  • verkostoja ja kokemusta vaikuttamistyöstä
  • kokemus taloyhtiömaailmasta, isännöintialalta tai laajemmin kiinteistöalalta katsotaan eduksi

Hae mukaan tiimiimme ja lähetä ansioluettelo sekä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen osoitteeseen mia.koro-kanerva@isannointiliitto.fi viimeistään 3.2.2023. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva, 050 303 1615, mia.koro-kanerva@isannointiliitto.fi, ja johtava lakiasiantuntija Jenni Valkama, 050 536 5154 jenni.valkama@isannointiliitto.fi. Puhelimitse tavoitat parhaiten Jenni Valkaman to-pe 19.–20.1. klo 14–15 ja ti 24.1. klo 9–10.