Näkyvyyttä osaamiselle, tarjouspyyntöjä sekä hyvää mieltä henkilökunnalle – Isännöintiyritys 2020 -voitosta seurasi paljon hyvää

Isännöintiyritys 2020 -palkinnon voittaneessa Isännöinti Vuormassa on ollut kiireinen kevät: on tullut uusia asiakkaita ja rekrytoitu yksi uusi isännöitsijä. Sen sijaan palkintovoiton juhlinta on jäänyt pandemiarajoitusten jälkeiselle ajalle.

Isännöintiyritys 2020 -palkinnon voitti Isännöinti Vuorma Oy
Isännöinti Vuorma Oy:n henkilökunta aikoo juhlia voittoaan myöhemmin. Kuva: Antti J. Leinonen.

– Joku työporukastamme heitti pilke silmäkulmassa, että nythän se rima vasta nostettiin, kun pitää olla joka päivä paras. Ohjenuora tekemiselle on säilynyt kuitenkin meillä samana: palvelemme asiakkaita niin kuin haluaisimme itseämme palveltavan vastaavissa tilanteissa, isännöitsijä ja yrittäjä Jouni Vuorma summaa voiton jälkeisiä tunnelmia.

Hän kannustaa isännöintiyrityksiä miettimään, miten omaa osaamista saataisiin nostettua esiin. Isännöintiliiton palkintokilpailu on yksi tapa tuoda asiantuntijuutta asiakkaiden tietoon.

– Kyllä ne asiakkaatkin ymmärtää sitten paremmin, miten paljon hyvällä isännöinnillä voidaan saavuttaa taloyhtiöille ja asiakkaille.

Kyllä ne asiakkaatkin ymmärtää sitten paremmin, miten paljon hyvällä isännöillä voidaan saavuttaa taloyhtiöille ja asiakkaille.

Isännöintiliiton palkinnot

Isännöinnin “Oscarit” jaettiin viime vuonna virtuaalisilla Isännöintipäivillä. Kilpailun teemana oli vastuullisuus.

Isännöintiyritys 2020 -voittajaksi valittiin Oulun seudulla toimiva Isännöinti Vuorma Oy. Yritys on tehnyt pitkäjänteistä työtä työntekijöiden tyytyväisyyden, asiakaskeskeisyyden ja vastuullisen isännöinnin eteen.

Muita viime vuoden palkittuja olivat Isännöitsijä 2020 -palkinnon saanut Hannaleena Kuutilo Walttari Oy:stä, Isännöintitekona 2020 palkittu Isännöinti M. Ryypön hanke ”Palovaroittimien vaihto Karkkilan senioreille” sekä Palveluverkostoyritys 2020 -voittajaksi valittu Molok Oy.

Voittajat valittiin yleisöäänestyksellä.

Voiton myötä Vuormalle on tullut paljon tarjouspyyntöjä ja kyselyjä taloyhtiöiltä. Jotta taloyhtiöiden määrä säilyisi isännöitsijää kohden maltillisena, on myös tehty yksi uusi rekrytointi ja käynnistetty toinenkin haku.

Myös vanhat asiakkaat ovat iloinneet isännöitsijöidensä kanssa voitosta ja kiitosta on tullut esimerkiksi kevään tilinpäätöskokouksissa. Palkintovoittoa aiotaan juhlia myös yrityksen henkilökunnan kanssa paremmin, kunhan koronarajoitukset väistyvät.

Jo finaalipaikka oli mukava tunnustus meidän koko porukalle.

– Jo finaalipaikka oli mukava tunnustus meidän koko porukalle. Samalla palkinnoilla saatiin positiivista näkyvyyttä koko alalle. Saimme voiton myötä esimerkiksi palstatilaa paikallismedioissa, sanoo Vuorma ja suosittelee kaikkia tämän vuoden kriteereihin sopivia ilmoittautumaan rohkeasti mukaan kilpailuun.

Tämän vuoden ehdokashaku on auki osoitteessa isannointiliitto.fi/palkinnot aina 15. elokuuta saakka