Isännöitsijän mallivastaus henkilötietojen tarkastuspyyntöön Mapissa

Isännöintiliiton jäsenohje tietosuoja-asetuksesta isännöintiyrityksessä on täydentynyt uudella esimerkkidokumentilla. Mallivastaus henkilötietojen tarkastuspyyntöön on Word-pohja, jonka avulla isännöitsijä pystyy helposti laatimaan GDPR:n artiklan 15 mukaisen koosteen tietojaan pyytävälle osakkaalle ja asukkaalle.

Isännöintiyrityksen kannattaa aina selvittää, miten henkilötiedot on helpointa koostaa omista järjestelmistä.

Kirjaudu Mappiin ja lataa malli tästä

Isännöintiliitto selvittää tietosuoja-asetuksen vaikutuksia isännöinnissä

EU:n uutta tietosuoja-asetusta (GDPR) on noudatettu 25.5.2018 alkaen. Miten asetus on vaikuttanut isännöintiyrityksessänne tai isännöimissäsi taloyhtiöissä?

Kyselyssä on neljä monivalintakysymystä, ja vastaamiseen kuluu 1-5 minuuttia. Tuloksia kuulet muun muassa Isännöintipäivillä 12.9. Juridiikan kuumat teemat -osiossa.

Vastaa kyselyyn