Isännöintipäivät on vuoden tärkein isännöintialan tapahtuma

Isännöintipäivät järjestetään Turussa 15.-17.9.2020. Kolmipäiväisessä tapahtumakokonaisuudessa verkostoidut, kehität ammattiosaamistasi ja opit uutta. Isännöintipäivät on kiinteistöalan ykköstapahtuma, joka kokoaa vuosittain yhteen isännöintialan edelläkävijät, ammattilaiset ja johtavat palveluntarjoajat ympäri Suomen. Lisätietoa lipunmyynnistä ja ohjelmasta luvassa alkuvuodesta.

Isännöintipäivien näyttelyn myynti on nyt käynnissä. Varmista yrityksellenne osasto alan suurimmasta tapahtumasta.

Tietoa Isännöintipäivien näyttelymyynnistä

Tutustu Isännöintipäivien tunnelmaan! Isännöintipäivät järjestettiin vuonna 2019 Helsingissä.

Isännöintipäivät in English

Isännöintipäivät is Finland’s largest annual exposition, networking and educational event for property management professionals. In 2020 Isännöintipäivät will fill out the Messukeskus in Turku.

Seminar program will take place on September 15th through 17th, the exposition show will be open on September 15th and 16th. If you wish to request a booth or more information, please contact: maria.halonen@isannointiliitto.fi