Isännöintipäivät on vuoden tärkein isännöintialan tapahtuma

Isännöintipäivät järjestetään Helsingissä 17.-19.9.2019. Kolmipäiväisessä tapahtumakokonaisuudessa verkostoidut, kehität ammattiosaamistasi ja opit uutta. Isännöintipäivät on kiinteistöalan ykköstapahtuma, joka kokoaa vuosittain yhteen isännöintialan edelläkävijät, ammattilaiset ja johtavat palveluntarjoajat ympäri Suomen. Vuoden 2018 Isännöintipäivät olivat historian suurimmat, ole mukana tekemässä tästä vuodesta vieläkin mahtavampi.

Tietoa osallistujille

Jos olet tulossa Isännöintipäiville, löydät käytännön tietoa ja ohjeita osallistujille alla olevasta linkistä.

Tietoa osallistujalle

Liput ja hinnat:

Jäsenlippu:

• Isännöintipäivien jäsenlippu 250 € (+alv 24%), hinta voimassa 1.7.2019 alkaen

Ei-jäsenlippu:

• Isännöintipäivien lippu (ei jäsenille) 990 € (+alv 24%)

Opiskelijalippu:

• Isännöintipäivien opiskelijalippu 121 € (sis. alv 24%)
    Opiskelijalippuun ovat oikeutettuja isännöinnin ammattitutkinto-opiskelijat ja päätoimiset korkeakouluopiskelijat, jotka maksavat osallistumismaksunsa itse

Iltajuhlalippu:

• Isännöintipäivien itajuhlalippu jäsenille ja ei-jäsenille 75€ (+alv 24%)
  • lltajuhlalippu opiskelijoille 93€ (sis. alv 24%)

Virallinen ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt, mutta jos haluat vielä mukaan Isännöintipäiville, viime hetken liput voit hankkia alla olevasta linkistä.

Ilmoittaudu tapahtumaan tästä

Ohjelma

Tiistain kumppaniohjelmat, keskiviikon runsas seminaaritarjonta ja torstain yhteiset keynote-puheenvuorot takaavat sen, että saat tapahtumasta irti juuri sinulle tärkeimmän annin. Käytännönläheinen lähestymistapa aiheisiin auttaa konkretisoimaan tiedon omaan työhön.

Seminaareissa käsitellään esimerkiksi kiinteistöjuridiikan ajankohtaisimpia teemoja, korjaushankkeita ja asumisen monimuotoisuutta. Miten johdetaan isännöintiyritys menestykseen ja kuinka uusi työlainsäädäntö vaikuttaa isännöintialaan? Millä tavoin asuminen muuttuu kaupungeissa ja kylissä ja kuinka asumisesta tehdään ekologisempaa? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen ilmoittautumalla mukaan Isännöintipäiville 2019. Isännöintipäivien seminaarit tuotetaan yhteistyössä Kiinkon kanssa.

Tutustu koko ohjelmaan tästä

Torstaina Andrei Koivumäki ottaa käsittelyyn mm. välittäjän ja isännöitsijän yhteistyön.

Katso ketkä ovat jo ilmoittautuneet mukaan Isännöintipäiville ja ilmoittaudu sinäkin!

Isännöintipäivien seminaariosallistujat

Isännöintipäivien näyttelykartta ja näytteilleasettajat

Isännöintipäivien kaksipäiväinen näyttely järjestetään hulppealla Hartwall Arenalla 17.-18.9.2019. Seminaarit jatkuvat vielä torstaina Tennispalatsissa. Seminaarit ja niitä ympäröivä näyttely tarjoaa loistavia tilaisuuksia tavata vanhoja tuttuja ja solmia uusia kontakteja.

Isännöintipäivien näyttelyn myynti on nyt käynnissä. Varmista yrityksellenne osasto alan suurimmasta tapahtumasta.

Tutustu näyttelykarttaan ja näytteilleasettajiin

Varaa Isännöintipäivien näyttelyosasto täältä

Ohjeita näytteilleasettajille

Lisänäkyvyys Isännöintipäivillä

Isännöintipäivät in English

Isännöintipäivät is Finland’s largest annual exposition, networking and educational event for property management professionals. In 2019 Isännöintipäivät will fill out the Hartwall Arena in Helsinki.

Seminar program will take place on September 17th through 19th, the exposition show will be open on September 17th and 18th. If you wish to request a booth or more information, please contact: maria.halonen@isannointiliitto.fi