Isännöintipäivät Turun Messukeskuksessa marraskuussa 2021

Isännöintipäivät järjestetään Turun Messukeskuksessa 10.-11.11.2021. Isännöintipäivillä verkostoidut kollegoiden ja kumppaneiden kanssa, sekä kehität ammattiosaamistasi uudelle tasolle. Isännöintipäivät on kiinteistöalan ykköstapahtuma, joka kokoaa vuosittain yhteen isännöintialan edelläkävijät, ammattilaiset ja johtavat palveluntarjoajat ympäri Suomen.

Isännöintipäivien ohjelma on nyt julkaistu ja ilmoittautuminen on avattu!

Luvassa on tuttuun tapaan inspiroivaa ja hyödyllistä näyttelyaikaa ja runsaasti tasokasta seminaariohjelmaa. Ilmoittaudu mukaan nyt Early bird -hintaan.

Tutustu ohjelmaan

Ilmoittaudu mukaan

Isännöintipäivien 2021 näyttelyosastoista on myyty jo yli 85%

Seminaarit ja niitä ympäröivä näyttely tarjoavat loistavia tilaisuuksia tavata vanhoja tuttuja ja solmia uusia kontakteja. Tapahtuman näyttely on kaksipäiväinen ja se järjestetään 10.-11.11.2021 Turun Messukeskuksessa. Varmista yrityksellenne osasto alan suurimmasta tapahtumasta. Tutustu näyttelykarttaamme ja varaa oma paikkasi tapahtumasta nyt!

Varaa näyttelyosasto

Katso tästä osaston jo varanneet näytteilleasettajat

Haluatko keskustella asiasta lisää? Avainasiakaspäällikkömme auttavat sinua mielellään varausasioissa:

Henrika Palin, p. 050 355 9990 henrika.palin@isannointiliitto.fi

Elina Kurkela, p. 040 5818 021, elina.kurkela@isannointiliitto.fi

Tutustu Isännöintipäivien tunnelmaan!

Isännöintipäivät järjestettiin vuonna 2020 moniulotteisena virtuaalitapahtumana ja vuonna 2019 Helsingissä Hartwall Arenalla.

Isännöintipäivät in English

Isännöintipäivät is Finland’s largest annual exposition, networking and educational event for property management professionals. In 2021 Isännöintipäivät will fill out the Messukeskus in Turku.

The exposition show will be open on November 10th to 11th. If you wish to request a booth or more information, please contact: elina.kurkela@isannointiliitto.fi or henrika.palin@isannointiliitto.fi