Ilmoittautudu mukaan: Isännöintipäivien virtuaalitapahtuma 18.11.2020 verkossa!

Isännöintipäivät muuttuvat tänä vuonna moniulotteiseksi virtuaalitapahtumaksi, joka pidetään 18.11.2020. 17.11.2020 järjestämme erillisen johdolle suunnatun osion, jossa paneudutaan itseohjautuvan organisaation johtamiseen yritysvalmentaja Suvi Tuominiemen johdolla. Päivitämme juuri tapahtuman ohjelmaa virtuaalitoteutukseen sopivaksi. Mukana ovat ainakin inspiroivat keynote-puhujat Pata Degerman ja Tomi Kaukinen, kaksi eri ohjelmalinjaa asiantuntijasisältöineen sekä uusia verkostoitumismahdollisuuksia! Päivitetty ohjelma julkaistaan lähipäivinä.

Virtuaalitapahtumassa verkostoidut, kehität ammattiosaamistasi ja opit uutta. Isännöintipäivät on kiinteistöalan ykköstapahtuma, joka kokoaa vuosittain yhteen isännöintialan edelläkävijät, ammattilaiset ja johtavat palveluntarjoajat ympäri Suomen.

Keynote: Yhteistyöllä tavoitteet todeksi / löytöretkeilijä Pata Degerman

OHJELMA

ILMOITTAUTUMINEN

Kumppani, tule verkostoitumaan virtuaalitapahtumaan!

Tarjoamme mahdollisuuden verkostoitua isännöitsijöiden kanssa myös tänä syksynä. Voit ostaa kumppanilipun tapahtumaamme hintaan 199 € (+alv 24%) per henkilö. Tapahtumassa pääset kontaktoimaan osallistujia virtuaalialustalla, sekä seuraamaan laadukkaita puheenvuoroja. Huomioittehan, että kumppanilippuja on myynnissä rajoitettu määrä.

KUMPPANILIPPU

Tutustu Isännöintipäivien tunnelmaan! Isännöintipäivät järjestettiin vuonna 2019 Helsingissä.