Isännöintipäivät Turun Messukeskuksessa marraskuussa 2021

Isännöintipäivät järjestetään Turun Messukeskuksessa 10.-11.11.2021. Isännöintipäivillä verkostoidut kollegoiden ja kumppaneiden kanssa, sekä kehität ammattiosaamistasi uudelle tasolle. Isännöintipäivät on kiinteistöalan ykköstapahtuma, joka kokoaa vuosittain yhteen isännöintialan edelläkävijät, ammattilaiset ja johtavat palveluntarjoajat ympäri Suomen. Isännöintipäivien ohjelma julkaistaan keväällä 2021, jolloin myös liput tulevat myyntiin.

Isännöintipäivien 2021 näyttelyosastot varataan nyt

Seminaarit ja niitä ympäröivä näyttely tarjoavat loistavia tilaisuuksia tavata vanhoja tuttuja ja solmia uusia kontakteja. Tapahtuman näyttely on kaksipäiväinen ja se järjestetään 10.-11.11.2021 Turun Messukeskuksessa. Isännöintipäivien näyttelyn siirryttyä vuoteen 2021 on suurin osa näyttelyn osastoista jo varattu. Tutustu siis näyttelykarttaamme ja varaa oma paikkasi tapahtumasta nyt! Varmista yrityksellenne osasto alan suurimmasta tapahtumasta.

Varaa näyttelyosasto

Katso tästä osaston jo varanneet näytteilleasettajat

Haluatko keskustella asiasta lisää? Avainasiakaspäällikkömme auttavat sinua mielellään varausasioissa:

Henrika Palin, p. 050 355 9990 henrika.palin@isannointiliitto.fi

Elina Kurkela, p. 040 5818 021, elina.kurkela@isannointiliitto.fi

Tutustu Isännöintipäivien tunnelmaan!

Isännöintipäivät järjestettiin vuonna 2020 moniulotteisena virtuaalitapahtumana ja vuonna 2019 Helsingissä Hartwall Arenalla.

Isännöintipäivät in English

Isännöintipäivät is Finland’s largest annual exposition, networking and educational event for property management professionals. In 2021 Isännöintipäivät will fill out the Messukeskus in Turku.

The exposition show will be open on November 10th to 11th. If you wish to request a booth or more information, please contact: elina.kurkela@isannointiliitto.fi or henrika.palin@isannointiliitto.fi