Isännöintipäivät siirtyy marraskuulle 17.-19.11.2020!

Isännöintipäivät järjestetään Turussa 17.-19.11.2020. Kolmipäiväisessä tapahtumakokonaisuudessa verkostoidut, kehität ammattiosaamistasi ja opit uutta. Isännöintipäivät on kiinteistöalan ykköstapahtuma, joka kokoaa vuosittain yhteen isännöintialan edelläkävijät, ammattilaiset ja johtavat palveluntarjoajat ympäri Suomen. Lisätietoa lipunmyynnistä ja ohjelmasta luvassa alkuvuodesta.

Isännöintipäivien näyttelyn myynti on nyt käynnissä. Varmista yrityksellenne osasto alan suurimmasta tapahtumasta.

Tietoa Isännöintipäivien näyttelymyynnistä

Tutustu Isännöintipäivien tunnelmaan! Isännöintipäivät järjestettiin vuonna 2019 Helsingissä.

Isännöintipäivät in English

Isännöintipäivät is Finland’s largest annual exposition, networking and educational event for property management professionals. In 2020 Isännöintipäivät will fill out the Messukeskus in Turku.

Seminar program will take place on November 17th through 19th, the exposition show will be open on Novemberr 17th and 18th. If you wish to request a booth or more information, please contact: maria.halonen@isannointiliitto.fi