Isännöintipäivien ohjelma on julkaistu ja lipunmyynti on alkanut!

Tutustu ohjelmaan

Ilmoittaudu mukaan

Isännöintipäivät on kiinteistöalan ykköstapahtuma, joka kokoaa vuosittain yhteen isännöintialan edelläkävijät, ammattilaiset ja johtavat palveluntarjoajat ympäri Suomen. Isännöintipäivät kokoaa vuosittain saman katon alle 1200 isännöintialan ammattilaista ja palveluntarjoajaa. Osallistujat saapuvat alan keskeisimpään ammattitapahtumaan kehittämään osaamistaan ja verkostoitumaan.

Isännöintipäivät on järjestetty vuosittain jo yli 15 vuoden ajan. Tänä vuonna Isännöintipäivät järjestetään Jyväskylän Paviljongissa 21.-22.9.2022. Aiempina vuosina Isännöintipäivät on järjestetty Turussa, Helsingissä, Lahdessa ja Tampereella.

Isännöintipäivillä verkostoidut kollegoiden ja kumppaneiden kanssa, sekä kehität ammattiosaamistasi uudelle tasolle. Isännöintipäivien osallistujailmooittautuminen alkaa keväällä 2022.

Voit nyt varata näyttelyosaston Isännöintipäiviltä

Seminaarit ja niitä ympäröivä näyttely tarjoavat loistavia tilaisuuksia tavata vanhoja tuttuja ja solmia uusia kontakteja. Tapahtuman näyttely on kaksipäiväinen ja se järjestetään 21.-22.9.2022 Jyväskylän Paviljongissa.

Näyttelyosastovaihtoehtoihin pääset tutustumaan täältä

Haluatko keskustella näyttelyosastoista lisää? Avainasiakaspäällikkömme auttavat sinua mielellään varausasioissa:

Avainasiakaspäällikkö Henrika Palin, puh. 050 355 9990,  henrika.palin@isannointiliitto.fi

Avainasiakaspäällikkö Janne Tiitta, puh. 050 520 7000, janne.tiitta@isannointiliitto.fi

Tutustu Isännöintipäivien tunnelmaan!

Isännöintipäivät järjestettiin vuonna 2021 Turun Messukeskuksessa. Vuonna 2020 Isännöintipäivät järjestettiin moniulotteisena virtuaalitapahtumana ja vuonna 2019 tapahtuma oli Helsingissä Hartwall Arenalla.