Isännöintipäivät järjestetään Helsingissä 17.-19.9.2019

Isännöintipäivien näyttelyn ja seminaarien tapahtumapaikkana toimii hulppea Hartwall Arena. Seminaarit ja niitä ympäröivä näyttely tarjoaa loistavia tilaisuuksia solmia uusia kontakteja ja luoda tuottavia yhteistyömahdollisuuksia. Isännöintipäivien kaksipäiväinen näyttely järjestetään Hartwall Arenalla 17.-18.9.2019. Isännöintipäivien näyttelyn myynti on nyt käynnissä. Varmista yrityksellenne osasto alan suurimmasta tapahtumasta.

Varaa Isännöintipäivien näyttelyosasto täältä

Isännöintipäivät on kiinteistöalan ykköstapahtuma, joka kokoaa vuosittain yhteen isännöintialan edelläkävijät, ammattilaiset ja johtavat palveluntarjoajat ympäri Suomen. Vuoden 2018 Isännöintipäivät olivat historian suurimmat ja Lahteen kokoontui jopa 1200 kiinteistöalan asiantuntijaa.

Isännöintipäivien seminaarit tuotetaan yhteistyössä Kiinkon kanssa.

Isännöintipäivät in English

Isännöintipäivät is Finland’s largest annual exposition, networking and educational event for property management professionals. In 2019 Isännöintipäivät will fill out the Hartwall Arena in Helsinki.

Seminar program will take place on September 17th through 19th, the exposition show will be open on September 17th and 18th. If you wish to request a booth or more information, please contact: maria.halonen@isannointiliitto.fi.

Tutustu tapahtumaan videon avulla

Isännöintipäivien 2018 kohokohdat-videon katsomalla pääset tunnelmoimaan, mitä kaikkea Isännöintipäivät tarjoaa.