Isännöitsijäyhdistykset aktiivisina alueellisissa taloyhtiötapahtumissa

­­Isännöinti- ja taloyhtiöväki pääsi pitkästä aikaa tapaamaan toisiaan loka-marraskuussa. Isännöintiliiton jäsenyhdistykset pitivät isännöintiä esillä alueellisissa taloyhtiötapahtumissa.

Isännöintiliiton jäsenyhdistykset loivat isännöinnille positiivista näkyvyyttä ympäri maan järjestetyissä taloyhtiötapahtumissa loka-marraskuussa. Paikallisten kiinteistö- ja isännöitsijäyhdistysten yhteistyössä järjestämiä Taloyhtiöpäiviä vietettiin Oulussa, Turussa, Jyväskylässä ja Tampereella, ja Lappeenrannassa isännöitsijäyhdistys järjesti Etelä-Karjalan Taloyhtiötapahtuman yhdessä Kiinteistömedian kanssa.

Taloyhtiöpäivien tavoitteena on lisätä niin taloyhtiöiden hallitusten kuin isännöitsijöiden osaamista, jotta taloyhtiöistä osattaisiin pitää hyvää huolta.

Tapahtumissa kuultiin puheenvuoroja muun muassa Isännöintiliiton toimitusjohtaja Mia Koro-Kanervalta sekä vaikuttamis- ja tutkimusjohtajalta Tuomas Viljamaalta, ja paikallinen isännöitsijäyhdistys edusti tapahtumassa omalla messuosastollaan.

Yhdessä järjestetyllä Taloyhtiöpäivällä on juuret Jyväskylässä, jossa Keski-Suomen Ammatti-Isännöitsijät ry ja Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys kehittivät ja järjestivät tapahtuman ensimmäistä kertaa.

Lue lisää isännöitsijäyhdistyksistä

Ari Perälä ja Mia Koro-Kanerva Lappeenrannassa
Isännöintiliiton toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva vieraili puhujana Lappeenrannan kaupungintalolla järjestetyssä Etelä-Karjalan Taloyhtiötapahtumassa. Etelä-Karjalan Isännöitsijät ry:n puheenjohtaja Ari Perälä koordinoi tapahtuman järjestelytoimikuntaa.
Isännöintiliiton jäsenpalvelupäällikkö Anne Murtomäki jututti taloyhtiöiden edustajia Pirkanmaan Isännöitsijät ry:n messuosastolla yhdessä yhdistyksen puheenjohtaja Riku Pönkäsen kanssa.
Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun Ammatti-Isännöitsijät ry edusti Oulussa Pohjois-Suomen Taloyhtiöpäivässä.