Kukaan ei johda sinua puolestasi

Otsikon sanat ovat ammattitanssijan, voimavaravalmentaja Minna Tervamäen suusta. Yrittäjänä hän tunnistaa työpäivissään samat piirteet kuin useimmat isännöitsijät: puhelin soi jatkuvasti, työt koostuvat isosta määrästä sälää, ja koko ajan tulee keskeytyksiä. Työajat paukkuvat joka päivä, ja palavereita on eri paikoissa.

Lisävirtaa isännöintiin Jyväskylä
Minna Tervamäki aloitti Lisävirtaa isännöintiin -koulutukset Jyväskylästä 2.11.2017.

Tervamäki valmentaa isännöitsijöitä itsensä johtamisessa syksyn aikana viidellä paikkakunnalla pidettävässä Lisävirtaa isännöintiin: työn merkitys, motivaatio, jaksaminen -tilaisuuksissa.oman itsensä pomo

– Kukaan muu ei johda ja fokusoi sinua puolestasi. Hyvinvointiin liittyvät kyky fokusoida, ajattelutaidot, itsensä johtaminen ja itsetuntemus. Näistä puhun Lisävirtaa isännöintiin -koulutuksissa, Tervamäki sanoo.

Hän lupaa antaa myös vinkkejä arjen keskelle esimerkiksi omien ”mutkujen ja sitkujen” tunnistamiseen ja selättämiseen.

Millä teet työtäsi?

Tervamäki esittäytyi Isännöintiliiton jäsenyritysten johdon Lisävirtaa johtamiseen -koulutuksessa ja laittoi osallistujat heti liikkeelle. Tanssin ammattilainen pitää luonnollisesti kehosta huolehtimista tärkeänä työkyvylle.

– Minulle sanotaan usein: ”sunhan on helppo sanoa, että kehosta pitää huolehtia, kun teet kehollasi töitä.” Mutta millä te muut teette töitä?”

Myös Lisävirtaa isännöintiin -tilaisuuksissa on tarjolla liikunnallinen ohjelma päivän teoriaosuuden päätteeksi.

Katso lähin tilaisuutesi ja ilmoittaudu mukaan koko yrityksen porukalla.

Minna Tervamäen blogikirjoitus: ”Mutku, sitku” vai ”Siitä huolimatta”?