Isännöintialan järjestelmät kehittyvät yhteistyössä

Isännöintiliiton digiselvityksen 2018 mukaan yli puolet isännöintiyritysten toimitusjohtajista pitää digitalisaatiota keskeisenä välineenä yrityksen liiketoiminnan kehittämisessä. Taloyhtiöiden osakkaista ja asukkaista taas lähes 70 prosenttia haluaisi kaiken viestinnän sähköisesti. Tässä digitalisaatiokehityksessä Isännöintiliitto tukee paitsi jäsenyrityksiään, myös muita alan toimijoita. Yhteistyön tiivistämiseksi ja ylläpitämiseksi lähetämme jatkossa Isännöintiliiton järjestelmäkuulumisia säännöllisesti alalla toimiville ohjelmistoyrityksille.

Kevään aikana tehdään myös isännöintiyrityksille suunnattu Isännöinnin sähköiset työkalut -kysely, jossa kerätään ajantasaista tietoa isännöintialan järjestelmien toiminnasta ja tulevaisuudesta.
Kyselyn tulosten lisäksi kerromme tulevaisuudessa esimerkiksi osakehuoneistorekisterin ja isännöintijärjestelmien synkronoinnista sekä esittelemme onnistuneita asiakasreferenssejä kiinteistöalan järjestelmien maailmasta. Tässä kirjeessä esittelemme viestintäpalveluamme Asumisen tietopankkia, jonka teknisessä toteutuksessa taloyhtiösivujen toimittajat ovat keskeisessä asemassa.

Yhteydenpidon lisäksi vierailemme mielellämme myös paikan päällä keskustelemassa järjestelmistä ja taloyhtiösivuista. Kaikkialle emme kuitenkaan ehdi, joten voit olla kaikissa Asumisen tietopankkiin, taloyhtiösivuihin ja isännöintijärjestelmiin liittyvissä asioissa yhteydessä Isännöintiliiton palvelupäällikkö Ira Tenhuseen.

Lisätietoja:

Ira Tenhunen