Onko yrityksenne Hae isännöintiä -palvelussa? Testaa tarjouspyyntöjen perilletulo.

Hae isännöintiä -palvelun kautta taloyhtiöt voivat lähettää kerralla tarjouspyynnön usealle isännöintiyritykselle. Jotta tarjouspyynnöt tulevat perille, huomioithan seuraavat asiat.

1. Lisää Hae isännöintiä -palveluun sellainen sähköpostiosoite, jota pääsee lukemaan useampi henkilö. Tällöin tarjouspyynnöt tulevat perille esimerkiksi lomakaudella, eivätkä jää yksittäisen henkilön sähköpostiin pidempien poissaolojen ajaksi.
  2. Testaa tarjouspyyntöjen perilletulo ja tee tarvittaessa muutoksia sähköpostiasetuksiin.

Voit testata tarjouspyyntöjen perilletulon näin:

Kirjaudu Mappiin ja mene osoitteeseen https://www.isannointiliitto.fi/jasenpalvelu/hae-isannointia-tiedot/:

1. Klikkaa ”Testaa sähköpostia”
  2. Siirryt toiselle sivulle, jossa klikkaat ”Lähetä testisähköposti”
  3. Jos sähköposti tulee perille, kaikki on ok.

Jos testisähköposti ei tullut perille, toimi näin

Joissakin tapauksissa palomuuri estää tarjouspyyntöjen perilletulon tai ohjaa ne roskapostikansioon.

Määrittele sähköpostiohjelman asetuksissa, että noreply@haeisannointia.fi -osoitteesta tulevat sähköpostiviestit ovat turvallisten lähettäjien listalla. Ohjeet siihen löytävät täältä.

Hae isännöintiä -palvelussa olevan sähköpostiosoitteen voit muuttaa Mappi-jäsensivuilla. Mappi-pääkäyttäjät voivat ylläpitää tietoja omatoimisesti. Jos yrityksessä ei ole tietoa kuka on pääkäyttäjä, voit olla yhteydessä jäsenpalveluun.

Ohjevideo: Hae isännöintiä -palvelun tietojen muokkaaminen Mapissa

Eikö yrityksenne ole vielä Hae isännöintiä -palvelussa?

Kaikki Isännöintiliiton jäsenyritykset saavat osana Isännöintiliiton yritysjäsenyyttä ja jäsenmaksua oman yrityssivun Hae isännöintiä -palveluun. Jos yrityksellänne ei ole vielä sivua palvelussa, katso lisätietoa ja ohjeet sivun lisäämiseen.

Lisätietoja:

Isännöintiliiton jäsenpalvelu

Palvelee jäsenasioissa (ti-pe klo 9-12)

toimisto@isannointiliitto.fi