Palveluverkoston edut

Isännöintipäivät ja tapahtumakumppanuudet

Palveluverkostossa yrityksenne on mahdollista osallistua moniin, juuri isännöintialan päättäjille suunnattuihin tilaisuuksiin. Isännöintiliton tilaisuuksissa voit vuosittain tavata tuhansia isännöintialan ammattilaisia. Suurin ja keskeisin alan tapahtumista on vuosittain järjestettävä Isännöintipäivät. Vuonna 2023 Isännöintipäivät keräsi saman katon alle lähes 1100 isännöinnin ammattilaista ja isännöinnille palveluja tarjoavien yritysten edustajaa. Palveluverkosto-yrityksenä teille kuuluu useimmiten suoraan osasto Isännöintipäivien näyttelyssä. Lisäksi pääsette varaamaan osastopaikan etuosto-oikeudella ennen muita yrityksiä.

Medianäkyvyys

Palveluverkosto-yrityksenä saatte medianäkyvyyttä muun muassa kahdessa Isännöintiliiton julkaisemassa lehdessä. Kotitalo tavoittaa 80 000 taloyhtiöpäättäjää ja lähes kaikki Suomen isännöitsijät. Isännöinti-lehti taas puhuttelee isännöintiyritysten johtoa ja isännöinnin ammattilaisia. Kotitalon verkkolehden Kotitalolehti.fi:n kautta voit näkyä tuhansille ihmisille, jotka etsivät ratkaisuja taloyhtiömaailman haasteisiin. Isännöintiliiton julkaisujen mediakortin löydät täältä.

Kumppanisisällöt ja webinaarit

Palveluverkosto-yrityksenä teillä on mahdollista tuottaa laajempaa sisältöä isännöintialan ammattilaisten käyttämiin kanaviin, kuten Mappi-jäsenpalveluun tai Isännöintiliiton järjestämiin webinaareihin. Isännöintiliiton webinaareihin osallistuu vuosittain tuhansia henkilöitä ja Mappi-jäsenpalvelulla taas on tuhansia isännöintialalla toimivia käyttäjiä.

Lisävirtaa myyntiin -tilaisuudet

Isännöintiliitto järjestää säännöllisesti vain Palveluverkostolle kohdistettuja, maksuttomia Lisävirtaa myyntiin -tilaisuuksia. Tilaisuuksissa saat tietoa isännöintialasta sekä vinkkejä isännöintialalle ja taloyhtiölle myymiseen. Tilaisuuksissa pääset myös verkostoitumaan isännöitsijöiden sekä muiden Palveluverkostoon kuuluvien yritysten edustajien kanssa.

Yritysesittely

Palveluverkosto-yrityksenä saatte yritysesittelynne Isännöintiliiton Palveluverkosto-sivuille. Näin osoitatte tarjoavanne asiantuntevia tuotteita tai palveluita isännöintialalle.

Logotunnus

Palveluverkoston logotunnuksella voitte osoittaa kuuluvanne isännöintialalle tuotteita ja palveluita tarjoavien ja alaa eteenpäin vievien yritysten joukkoon.