Hyvä asiakassuhde kestää myös kolhuja Hyvä asiakassuhde kestää myös kolhuja Blogi 3.6.2025 Isännöinnin eettisen neuvoston ratkaisuista puhuttaessa saattaa tuntua, että asiakkaat tekevät pieneltäkin kuulostavista asioista lausuntopyyntöjä. Voiko meidänkin asiakkaamme pyytää inhimillisestä virheestä tai unohduksesta lausuntoa eettiseltä neuvostolta?...
Tiedotemalli: Kausitiedote_kesäkuu 2025 (lisäpalvelu) Tiedotemalli: Kausitiedote_kesäkuu 2025 (lisäpalvelu) Viesti+ Valmiiksi koottu ja kuvitettu kesätiedote muistuttaa lomalle lähtijöitä ajankohtaisista asioista taloyhtiössä. Käytä sellaisenaan tai muokkaa tarpeidesi mukaan. Tiedotemalli kuuluu Viestiplus-palveluun (Viesti+). Sisältö: Tiedotemalli: kesätiedote 2025
Tiedotemalli: Kasvimaa asukkaiden käyttöön (lisäpalvelu) Tiedotemalli: Kasvimaa asukkaiden käyttöön (lisäpalvelu) Viesti+ Tiedote, jolla kerrot, että taloyhtiössä on pieni kasvimaa tai viljelylaatikoita, joita asukkaat voivat varata käyttöönsä. Tiedotemalli kuuluu Viestiplus-palveluun (Viesti+). Sisältö: Tiedotemalli: Kasvimaa taloyhtiössä Kuvitus: Sato
Malli: Asukasviestinnän viestintäsuunnitelma ja vuosikello (lisäpalvelu) Malli: Asukasviestinnän viestintäsuunnitelma ja vuosikello (lisäpalvelu) Viesti+ Tee yritykseesi suunnitelma, millaista asukasviestintää haluatte taloyhtiöihinne ja miten se hoidetaan. Hyödynnä viestintäsuunnitelman mallia, muokkaa tarvittaessa yritykseenne sopivaksi. Vuosikellolla suunnittelet helposti konkreettiset toimenpiteet. Työkalut kuuluvat Viestiplus-palveluun (Viesti+). Sisältö: Asukasviestinnän suunnitelma_malli Asukasviestinnän vuosikello
Malli: Asukasviestintäkysely (lisäpalvelu) Malli: Asukasviestintäkysely (lisäpalvelu) Viesti+ Millaisista asioista asukkaat haluaisivat tietää, kuinka usein ja mitä viestintäkanavaa he seuraavat? Ehdota taloyhtiösi hallitukselle, että kysytte toiveista asukkailta. Hyödynnä Viestiplussan viestintäkyselyn mallia. Työkalu kuuluu Viestiplus-palveluun (Viesti+). Sisältö: Malli: Asukasviestintäkysely
Malli: Järjestyssäännöt (lisäpalvelu) Malli: Järjestyssäännöt (lisäpalvelu) Viesti+ Malli taloyhtiön järjestyssäännöistä. Muokkaa mallia taloyhtiön tarpeiden mukaisesti. Malli kuuluu Viestiplus-palveluun (Viesti+). Sisältö: MALLI_Järjestyssäännöt
Asumisen apuri (lisäpalvelu) Asumisen apuri (lisäpalvelu) Yleinen Asumisen apuri -palvelu vastaa asiakkaiden kysymyksiin isännöintiyrityksen verkkosivuilla 24/7. Hintaluokka 60€/kk - 135€/kk määräytyy isännöintiyrityksen liikevaihdon perusteella. Asumisen apurin laskutusjakso on 12 kuukautta.
Isännöitsijän rooli riitojen ennaltaehkäisyssä Isännöitsijän rooli riitojen ennaltaehkäisyssä Kumppanisisältö 9.1.2025 Kun taloyhtiössä syntyy erimielisyyksiä, isännöitsijä on usein ensimmäinen taho, jonka puoleen käännytään neuvojen toivossa. Konfliktien ennaltaehkäisyyn keskittyvä isännöitsijä on arvokas voimavara, joka ylläpitää sopua ja voi säästää yhtiöltä pitkän pennin.
Tiedotemalli: Parkkiruudun lumenauraus (lisäpalvelu) Tiedotemalli: Parkkiruudun lumenauraus (lisäpalvelu) Viesti+ Tiedote, jolla muistutat, että parkkiruudun auraus ei kuulu taloyhtiölle tai huollolle vaan asukkaan pitää itse huolehtia autopaikan lumenpoistosta. Tiedotemalli kuuluu Viestiplus-palveluun (Viesti+). Sisältö: Tiedotemalli: Parkkiruudun lumenauraus Kuva: Auto ja lumi Kuva: Auto ja mies
Demo Viesti+: Englanninkielinen tiedote_Keep rubbish and fats away from the drains (Viemäreiden tukkiminen) (lisäpalvelu) Demo Viesti+: Englanninkielinen tiedote_Keep rubbish and fats away from the drains (Viemäreiden tukkiminen) (lisäpalvelu) Demo Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään Sisältö: Bulletin in English