Esimerkki isännöintiyrityksen kriisiviestintäsuunnitelmasta (lisäpalvelu) Esimerkki isännöintiyrityksen kriisiviestintäsuunnitelmasta (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään Sisältö: Esimerkki isännöintiyrityksen kriisiviestintäsuunnitelmasta
Esimerkki taloyhtiön kriisiviestintäsuunnitelmasta (lisäpalvelu) Esimerkki taloyhtiön kriisiviestintäsuunnitelmasta (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään Sisältö: Esimerkki taloyhtiön kriisiviestintäsuunnitelmasta
Haastavat neuvottelut haltuun Haastavat neuvottelut haltuun Isännöinti-lehtiartikkeli 2.6.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Hae meille asiakaslehtien tuottajaksi / viestintäasiantuntijaksi Hae meille asiakaslehtien tuottajaksi / viestintäasiantuntijaksi Ajankohtaista 9.1.2019 HAKU ON PÄÄTTYNYT Sykkiikö sydämesi laadukkaalle viestinnälle? Oletko valmis jakamaan osaamistasi viestinnän haasteiden parissa myös isännöintiyrityksille? Innostutko haasteista ja tartut reippaasti toimeen? Pysyvätkö monet langat...
Helpotusta isännöitsijän työkuormaan Helpotusta isännöitsijän työkuormaan Blogi 14.8.2019 Isännöinnin ammattilaiset 2017 -tutkimuksen mukaan isännöitsijän työajasta jopa 55 prosenttia menee asiakaspalvelun ja hallinnon hoitamiseen. Käytännössä aika kuluu siis puheluihin ja sähköposteihin vastaamiseen sekä yhtiökokouksiin,...
Helsingissä paljon sähköpostittomia taloyhtiöiden hallitusten jäseniä Helsingissä paljon sähköpostittomia taloyhtiöiden hallitusten jäseniä Kotitalo 2.1.2018 Peräti 41 % Helsingin seudun isännöitsijöistä kertoo, että heidän isännöimiensä taloyhtiöiden hallituksissa on jäseniä, joilla ei ole lainkaan sähköpostiosoitetta. Kotitalo-lehti kysyi asiaa Helsingin Seudun Ammatti-Isännöitsijät...
Hukkaan heitettyä rahaa? Hukkaan heitettyä rahaa? Isännöinti-lehtiartikkeli 3.12.2019 Asukasviestinnästä säästäminen aiheuttaa taloyhtiölle välillisiä kustannuksia, joita yhtiön päättäjien on joskus vaikea yhdistää tiedonkulun ongelmiin. Asukasviestinnässä on vaikea onnistua. Aina on joku, joka ei lue...
Hyvä työnantaja erottuu Hyvä työnantaja erottuu Isännöinti-lehtiartikkeli 31.5.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Innostu asiakasviestinnästä Innostu asiakasviestinnästä Isännöinti-lehtiartikkeli 21.1.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Innostu asukasviestinnästä Innostu asukasviestinnästä Isännöinti-lehtiartikkeli 2.4.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään