Esimerkki isännöintiyrityksen kriisiviestintäsuunnitelmasta (lisäpalvelu)
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
HAKU ON PÄÄTTYNYT Sykkiikö sydämesi laadukkaalle viestinnälle? Oletko valmis jakamaan osaamistasi viestinnän haasteiden parissa myös isännöintiyrityksille? Innostutko haasteista ja tartut reippaasti toimeen? Pysyvätkö monet langat...
Isännöinnin ammattilaiset 2017 -tutkimuksen mukaan isännöitsijän työajasta jopa 55 prosenttia menee asiakaspalvelun ja hallinnon hoitamiseen. Käytännössä aika kuluu siis puheluihin ja sähköposteihin vastaamiseen sekä yhtiökokouksiin,...
Peräti 41 % Helsingin seudun isännöitsijöistä kertoo, että heidän isännöimiensä taloyhtiöiden hallituksissa on jäseniä, joilla ei ole lainkaan sähköpostiosoitetta. Kotitalo-lehti kysyi asiaa Helsingin Seudun Ammatti-Isännöitsijät...
Asukasviestinnästä säästäminen aiheuttaa taloyhtiölle välillisiä kustannuksia, joita yhtiön päättäjien on joskus vaikea yhdistää tiedonkulun ongelmiin. Asukasviestinnässä on vaikea onnistua. Aina on joku, joka ei lue...
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään