Hyvä työnantaja erottuu Hyvä työnantaja erottuu Isännöinti-lehtiartikkeli 31.5.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Innostu asiakasviestinnästä Innostu asiakasviestinnästä Isännöinti-lehtiartikkeli 21.1.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Innostu asukasviestinnästä Innostu asukasviestinnästä Isännöinti-lehtiartikkeli 2.4.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Isännöinnin kasvot esiin Isännöinnin kasvot esiin Isännöinti-lehtiartikkeli 19.6.2023 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Isännöinnin talviseminaari: Kokousrumban kesytys: Materiaalipankki Isännöinnin talviseminaari: Kokousrumban kesytys: Materiaalipankki Webinaarit ja videot 2.12.2022 Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Isännöinti Granbergilla kehitetään asiakasviestintää Isännöinti Granbergilla kehitetään asiakasviestintää Artikkelit 4.4.2018 Isännöintiyritys 2017 -finalisti Isännöinti Granberg Oy on jatkanut asiakasviestinnän kehittämistä menestyksekkäästi.
Isännöinti on asiakastyötä, jossa korostuvat viestintä- ja neuvottelutaidot Isännöinti on asiakastyötä, jossa korostuvat viestintä- ja neuvottelutaidot Blogi 2.11.2021 Isännöitsijöiden työaika ja jaksaminen on jatkuva alan murheenkryyni. Isännöinnin työssä palkitsevimpia asioita ovat onnistumiset asiakkaiden kanssa. Samalla kuormittavimpia ovat hankalat asiakkaat. Maallikkohallitusten kanssa toimiminen vaatii...
Isännöintipalvelua myös venäjäksi Isännöintipalvelua myös venäjäksi Isännöinti-lehtiartikkeli 31.1.2020 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Isännöitsijä, teetkö luottamustekoja? Isännöitsijä, teetkö luottamustekoja? Artikkelit 22.12.2017 Isännöintiliitto viestii ja vaikuttaa suoraan taloyhtiöihin siksi, että hallitustyö olisi isännöinnin kannalta tuloksellista. Toimiva yhteistyö perustuu kuitenkin luottamukseen, ja luottamuksen kulttuuri rakennetaan teoilla. Isännöintiliiton toimitusjohtaja...
Jäsenohje: Asiakaslupauksen muotoilu Jäsenohje: Asiakaslupauksen muotoilu Jäsenohjeet Yrityksen asiakaslupaus ei ole vain sanahelinää, sillä se kertoo asiakkaalle mitä hän saa ostaessaan yrityksen tuotteita ja palveluita.