Innostu asukasviestinnästä
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Otetta ei näytetä, koska artikkeli on suojattu.
Isännöintiyritys 2017 -finalisti Isännöinti Granberg Oy on jatkanut asiakasviestinnän kehittämistä menestyksekkäästi.
Isännöitsijöiden työaika ja jaksaminen on jatkuva alan murheenkryyni. Isännöinnin työssä palkitsevimpia asioita ovat onnistumiset asiakkaiden kanssa. Samalla kuormittavimpia ovat hankalat asiakkaat. Maallikkohallitusten kanssa toimiminen vaatii...
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Isännöintiliitto viestii ja vaikuttaa suoraan taloyhtiöihin siksi, että hallitustyö olisi isännöinnin kannalta tuloksellista. Toimiva yhteistyö perustuu kuitenkin luottamukseen, ja luottamuksen kulttuuri rakennetaan teoilla. Isännöintiliiton toimitusjohtaja...
Yrityksen asiakaslupaus ei ole vain sanahelinää, sillä se kertoo asiakkaalle mitä hän saa ostaessaan yrityksen tuotteita ja palveluita.
Mitä asioita isännöintiyrityksen kannattaa määritellä hallitustyössä? Mitä pitää huomioida, kun päätetään oma tapa hoitaa hallituksen kokous, hallituksen perehdytys, viestintä ja raportointi hallitukselle? Ohje sisältää esimerkkejä ja apukysyä.
Miksi kriisiviestintä pitää suunnitella? Miten kriisiviestintäsuunnitelma tehdään?
Mitä hyötyä prosesseista on? Miten prosessi laaditaan? Miten yrityksen henkilöstö ja asiakkaat sitoutetaan prosesseihin? Hyödynnä myös esimerkit prosessikuvausten tekemiseen.