Kotitalo on ehdolla Vuoden asiakasmediaksi

Uudistunut Kotitalo on valittu kolmen parhaan joukkoon kisaamaan Vuoden asiakasmedian tittelistä. Vuosittaisessa Editkilpailussa palkitaan ansioituneita medioita ja niiden tekijöitä.

Kotitalo on valittu shortlistalle eli kolmen parhaan joukkoon Editkilpailun Vuoden asiakasmedia 2019 -sarjassa. Sarjassa etsitään ammattitaidolla ja laadukkaasti toteutettua kokonaisuutta, joka tuo uutta asiakasmedioiden ryhmään. Vuoden asiakasmedia pitää lukijan mukana alansa trendeissä ja hyödyntää monikanavaisuutta sisällön jakamisessa. Arvioinnissa huomioidaan myös innovatiivisuus ja journalistiset ansiot.

– Hienoa, että Kotitalon uudistunut brändi ja aiempaa vahvempi monikanavaisuus on huomattu. Kotitaloa tekee iso joukko muun muassa toimitustyön, visuaalisuuden ja taloyhtiöasioiden ammattilaisia, ja kolmen joukkoon pääseminen kovassa seurassa on kaikille tekijöille hieno huomionosoitus, Kotitalo-median päätoimittaja Maria Mäkinen iloitsee.

Kilpailuun tuli tänä vuonna ennätysmäärä osallistujia. Näistä asiantuntijatuomaristo on valinnut jokaiseen sarjaan kolmen kärjen. Kotitalon kanssa Vuoden asiakasmedia -sarjassa kilpailevat Helen (Helen Oy) ja Pirkka (A-lehdet Oy).

Kotitalo on palkittu vuoden asiakaslehtenä kolmesti, vuosina 2014, 2015 ja 2017. Myös viime vuonna Kotitalo oli mukana sarjan kolmen parhaan joukossa Editkilpailussa

Editkilpailussa palkitaan vuosittain ansioituneita medioita ja niiden tekijöitä. Kilpailun tulokset julkistetaan Editgaalassa 19.3.2020. Kilpailun järjestää Aikakausmedia.

Kotitaloa julkaisee Isännöintiliitto. Kotitalo on koko taloyhtiön asumisen ajankohtaismedia, joka edistää ymmärrystä taloyhtiöasumisen asioista ja helpottaa asumisen arkea.