Näin luot tunnukset Kotitalon verkkolehteen

Kotitalo on nyt koko taloyhtiön ajankohtaismedia. Kotitalon verkkolehden uudistuksessa osa kotitalolehti.fi:n sisällöistä siirtyi kirjautumisen taakse 4.2.2020.

Ohjeet tunnusten luomiseen

Kaikki Isännöintiliiton jäsenyritysten työntekijät sekä jäsenyhdistysten henkilöjäsenet pääsevät kirjautumaan Kotitalon verkkolehteen tunnuksilla, jotka luodaan itse. Tunnukset pääsee luomaan linkistä, joka on saapunut kaikille jäsenille sähköpostitse tiistaina aamupäivällä 4.2. Viesti on otsikoitu ”Tervetuloa Kotitaloon”. Jos viestiä ei löydy, tarkista ensin roskapostikansio.

Jos viesti ei löydy roskapostikansiosta, toimi seuraavasti:

• Mene osoitteeseen kotitalolehti.fi/kirjaudu
  • Klikkaa ”Luo uusi salasana”
  • Syötä sähköposti ja klikkaa lähetä
  • Sähköpostiisi tulee linkki, jonka avulla pääset muodostamaan itsellesi salasanan

Jatkossa sähköpostiosoitteesi ja muodostamasi salasana toimivat kirjautumistunnuksina. Pääset kirjautumaan osoitteessa kotitalolehti.fi/kirjaudu.

Kotitalo-lehden tilaajat luovat tunnukset lehden takakannesta löytyvällä taloyhtiökoodilla. Isännöintiliiton yritys- ja henkilöjäsenille saapuvissa paperilehdissä ei kuitenkaan ole koodia, eikä sitä tarvita kirjautumiseen.

Ohjaa asiakkaat suoraan tilaajapalveluun

Kotitalo-lehden tilaajat pääsevät luomaan tunnukset verkkolehteen taloyhtiökoodin avulla. Koodi on paperilehden takakannessa saajan postiosoitteen vieressä. Jos asiakas ei löydä taloyhtiökoodia, hänet voi ohjata suoraan Kotitalon tilaajapalveluun, josta koodi annetaan taloyhtiön nimellä.

Hallituksen jäsenten lisäksi kaikki taloyhtiön osakkaat ja asukkaat pääsevät lukemaan verkkolehden sisältöjä.

Voit jakaa asiakastaloyhtiön oman taloyhtiökoodin esimerkiksi:

• Ilmoitustaululla
  • Asukassivuilla
  • Yhtiökokouskutsussa
  • Suljetussa keskusteluryhmässä

Kaikissa kysymyksissä voit olla yhteydessä Kotitalon tilaajapalveluun:

Puh. 050 533 5123 (ti-pe klo 9-12) tai tilaukset@kotitalolehti.fi