Hämeenlinnalainen Isännöinti Kuvaja on Isännöintityöpaikka 2021

Isännöintiliiton palkintokilpailussa etsittiin vuoden parasta isännöintiyritystä, joka on myös erinomainen työpaikka. Voiton nappasi Hämeenlinnalainen Isännöinti Kuvaja Oy.

Isännöinti Kuvajan henkilökunta voi lainata yhteiskäyttöautoa esimerkiksi työmatkoille.
Isännöinti Kuvaja palkittiin Isännöintiyritys 2021 -palkinnolla. Henkilökunta voi lainata yhteiskäyttöautoa esimerkiksi työmatkoille. Kuvassa vasemmalta alkaen Reetta Kiuru, Susanna Somero, Emilia Oksanen, Seppo Toivio, Jarmo Pekkarinen, Sari Räihä (auton sisällä), Tiia Hannula, Lauri Jarho, Mike Leinonen, Pia Koivula, Seppo Kuvaja ja Natalia Hakkarainen. Takapenkillä näkymättömissä, mutta mukana myös Marjut Mäenpää, Sini Tuominen ja Siiri Järvinen. Kuva: Olli-Pekka Latvala.

– Töissä pitää olla kivaa ja siellä pitää voida myös viihtyä. Olen sitä mieltä, että kun työnantajana annan työntekijöille esimerkiksi hyvät resurssit ja vapautta työn tekemisen tapoihin, silloin myös saan vastineeksi vastuuta ottavia työntekijöitä, toimitusjohtaja Seppo Kuvaja sanoo.

Isännöintitoimialalla työt eivät tavallisesti jakaudu tasaisesti vuoden mittaan, vaan esimerkiksi yhtiökokouskaudet ovat kiireisiä. Kuvaja kertoo olevansa aina valmis kehittämään työyhteisöä ja sen toimintatapoja lisää, jos joku saa hyvän ajatuksen. Työntekijöiden hyvinvointi on kehityskohde, jossa ei saa olla pihi.

– Kun resurssit ovat kunnossa, riittää energiaa myös ideointiin ja kehittämiseen. Lomille voi jäädä huoletta, sillä työpari huolehtii silloin tehtävistä, Kuvaja kertoo.

Henkilöstö kuvaa esimiestään Seppo Kuvajaa kuuntelijaksi, joka on aidosti kiinnostunut työntekijöistään ihmisinä, huomioi heidän intressinsä ja elämäntilanteensa.

– Puhallamme yhteen hiileen ja kerromme ilot ja murheet. Menemme yhteistuumin kohti muutoksia sekä pidämme toisistamme huolta, työntekijät kertovat ilmapiiristä.

Isännöinti Kuvajassa työskentelee tällä hetkellä 14 työntekijää ja se isännöi 145 taloyhtiötä Hämeenlinnan ja Hattulan alueella. Noin puolet henkilöstöstä on isännöitsijöitä, loput kiinteistösihteereitä ja kirjanpitäjiä.

Isännöintiliitto palkitsee esimerkillisiä isännöintialan osaajia vuosittain. Palkinnot ojennettiin Isännöintipäivillä 10.11.

Palkintoja jaettiin tänä vuonna neljässä kategoriassa: Isännöitsijä 2021, Isännöintiammattilainen 2021, Isännöintityöpaikka 2021 sekä Asumisteko 2021.

Yleisöäänestykseen edenneet finalistit oli valinnut asiantuntijoista koostunut palkintoraati, johon kuuluivat kehitysjohtaja Miimu Airaksinen SRV Yhtiöt Oyj:stä, pääsihteeri Marianne Heikkilä Marttaliitosta, toimitusjohtaja Harri Hiltunen Kiinteistöliitosta, toimitusjohtaja Annukka Mickelsson Kiinteistönvälitysalan Keskusliitosta ja kehitysjohtaja Reetta Yrttimaa Isännöintiliitosta.

posti@kuvaja.fi
vaihde 03 615 660