K: Miten saan yrityksellemme esittelytekstin näytteilleasettajasivulle?

V: Lähetä esittelytekstinne mahdollisine linkkeineen ja myynnin yhteystietoineen osoitteeseen hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, niin lisäämme tekstin sivuille.


K: Milloin Isännöintipäivien näyttely 2025 järjestetään?

V: Isännöintipäivien näyttely järjestetään

  • keskiviikkona 17.9. klo 13.30-17.00
  • torstaina 18.9. klo 10.15-13.45

Paikkana on Jyväskylän Paviljonki osoitteessa Lutakonaukio 12, 40100 Jyväskylä


K: Milloin osastolle saa tulla?

V: Näyttelyn somistusaika on

keskiviikkona 17.9. klo 10.00-13.30 sekä torstaina 18.9. klo 9.00-10.15.

Tätä ennen näyttelyyn ei ole pääsyä näytteilleasettajayritysten edustajilla tai somistamaan tulevilla henkilöillä, sillä osastoseinien rakentaminen ei ole vielä valmista.


K: Mistä tiedän, mikä yrityksemme osastonumero on tai missä osastomme sijaitsee?

V: Voit tarkistaa yrityksenne osastonumeron ja osastonne sijainnin näytteilleasettajasivuiltamme.

Voit hakea yrityksenne nimeä esim. CTRL + f -hakutoiminnolla ja kirjoittamalla sitten yrityksen nimen avautuvaan hakukenttään.


K: Minkä kokoinen osastomme on?

V: Voit tarkistaa yrityksenne osastonumeron ja osastonne sijainnin näytteilleasettajasivuiltamme. Samalta sivulta näet osastokartasta osastonne koon.

Valmisosastot ovat kooltaan:

  • Perusosaston (4 m²) koko on 2 x 2 metriä
  • Premium-osaston (10 m²) koko on 5 x 2 metriä
  • Premium-kolmio-osaston (12,5 m²) koko on (5 x 5 m) / 2
  • Premium Plus -osaston (14 m²) koko on 7 x 2 metriä

Osastoseinän korkeus on 2480 mm ja osastoseinän syvyys on 1940 mm. Huomioithan, että osastonne kalusteet tai somisteet eivät saa ylittää osaston reunoja myöskään ylhäältä (kts. tarkemmin kohdasta 7. Osastoseinää korkeammat rakennelmat).


K: Mitä osastomme sisältää ja mistä voin tilata kalusteita osastolle?

Kaikki valmisosastot eli perus-, Premium-, Premium-kolmiot ja Premium Plus -osastot sisältävät:

  • Seinärakenteet osastojen taakse ja naapuria vasten, avoimilla sivuilla otsalaudat (kulma- ja kolmio-osastot ovat avoimet)
  • Otsalaudat, 1-3 kappaletta, määrä riippuu paikasta (Yrityksen nimen tai logon painatus yhteen otsalautaan)
  • Huopamaton oman osaston alueelle (4 väriä)
  • Perusvirransyötön
  • Perusvalaistuksen

Huomioittehan, että osastollanne ei ole valmiina esimerkiksi pöytiä tai tuoleja.

Jos haluatte tilata kalusteita osastollenne, voitte tilata niitä etukäteen  sähköisellä lomakkeella täältä

Huomioittehan, että kaikki kalusteet tulee tilata ennakkoon. Mikäli kalusteita ei ole tilattu ennakkoon, emme valitettavasti voi taata, että kalusteita on mahdollista vuokrata enää paikan päältä.


K: Mistä voin tilata printtejä osastollemme?

Voitte tilata printtejä osastollenne messurakentajaltamme WS-Expogroupilta.

Tilaukset ja aineistojen toimitukset tehdään sähköisellä lomakkeella täältä

Halutessanne saatte seinäprinttikankaan tapahtuman jälkeen maksutta itsellenne. Seinäprinttikankaat ovat haettavissa purun aikana torstaina 18.9. noin klo 14.30-15.00 alkaen. Seinäprinttikankaita ei valitettavasti postiteta yrityksille, vaan ne tulisi noutaa purun aikana itse.


K: Mistä ilmoitan edustajamme näyttelyyn?

V: Kaikkien näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivillä edustavien henkilöiden tulee ilmoittautua etukäteen näytteilleasettajiksi sähköisellä lomakkeella. Ilmoita osallistujanne mukaan viimeistään 31.8.

Ilmoittaudu näytteilleasettajahenkilöksi täältä

Pohditko, onko yrityksestänne jo ilmoitettu henkilöt mukaan? Voit tarkistaa asian Isännöintipäivien näyttelyyn ilmoitettujen näytteilleasettajien raportilta täältä.

Samalla lomakkeella voit ostaa myös lipun iltajuhlaan sekä näytteilleasettajan seminaaripassin.


K: Saammeko tuoda osastolle omia tarjoiluja esim. karkkia tai vesipulloja?

V: Osastolle voitte tuoda itse ainoastaan yrityksenne omalla logolla olevia kääreellisiä karkkeja sekä yrityksenne omalla logolla olevia, hiilihapottomia vesipulloja.

Kaikki muut osastotarjoilut tulee tilata tarjoiluista vastaavalta yritykseltä (myös esimerkiksi geisha-karkit tai vastaavia makeiset) (kts. seuraava kohta).


K: Mistä voin tilata osastotarjoiluja?

Kaikista Isännöintipäivien osastotarjoiluista vastaa Restelin Food&Events Tapahtumaravintolat.

Huomioittehan, että kaikki osastotarjoilut tulee tilata tarjoiluista vastaavalta yritykseltä (myös karkit tms.). Poikkeuksena tästä ovat yrityksenne omalla logolla olevat, kääreelliset karkit sekä yrityksenne omalla logolla olevat, hiilihapottomat vesipullot, jotka voitte tuoda näyttelyyn sen ulkopuolelta.

Tilaa osastotarjoilut 8.9. mennessä täältä

Jos haluat erikoisempia tarjoiluja, voit olla yhteydessä Restelin Food&Events Tapahtumaravintoloihin: myyntipalvelu.paviljonki@restel.fi p. 020 799 4084.


K: Voinko tilata osastollemme alkoholitarjoiluja?

Voitte tilata osastollenne alkoholitarjoiluiksi mietoja alkoholijuomia. Näyttelyssä ei ole sallittua tarjoilla shotteja tai vahvoja alkoholijuomia ilman miksereitä.

Mietoihin alkoholijuomiin lasketaan:

  • olut, siideri, lonkero tai vastaavat
  • viinit
  • miedot juomasekoitukset (esim. GT, rommikola, Aperol Spritz jne. tai muut juomat, joissa on noin 4cl alkoholia ja pari desiä limua/vichyä/muuta sekoitetta).

Juomasekoitusten ei ole sallittuja olla lähes pelkkää alkoholia sisältäviä sekoituksia (esim. Long Island Ice Tea, Old fashioned, Negroni tms.).

Juoman tarjoilutapa on vapaa (pitkä lasi, lyhyt lasi, shottilasi tms.).

Jos osastolla tarjoillaan alkoholia, tarjoilettehan aina myös alkoholittomia vaihtoehtoja – huomioimme erilaiset osallistujat.

Alkoholitarjoilu osastolla on sallittua molempina näyttelypäivinä koko näyttelyn aukioloajan.

Kaikki osastotarjoilut, myös juomatarjoilut, pääset tilaamaan Food&Events Tapahtumaravintoloiden sähköisellä lomakkeella 8.9. mennessä.

Tilaa osastotarjoilut 8.9. mennessä


K: Mistä voin tilata drinkkilippuja?

Drinkkiliput Isännöintipäivien näyttelyyn ja iltajuhlaan tilataan Food&Events Tapahtumaravintoloilta samalla sähköisellä lomakkeella kuin osastotarjoilut.

Tilaa drinkkilippuja ja osastotarjoiluja  8.9. mennessä täältä

Halli, johon tarjoiluja tilataan on B-halli.

Drinkkiliput tulee tilata 8.9. mennessä.

Näyttelyn drinkkiliput käyvät näyttelyn baareissa molempina näyttelypäivinä ja ne käyvät myös iltajuhlassa.

Iltajuhlan drinkkiliput ovat samoja kuin näyttelyn drinkkiliput ja ne voit tilata samalla sähköisellä lomakkeella.

Drinkkilippuja on erilaisia, vaihtoehdot löytyvät Restelin tilauslomakkeelta juoma-välilehdeltä.

  • Lipuke miedot juomat on 7,33e (alv 0). Lipuke oikeuttaa yhteen seuraavista juomista; olut 0,33 l, siideri 0,33 l, viini 12 cl, lonkero 0,33 l tai alkoholiton vaihtoehto
  • Lipuke drinkki on 9,96e (alv 0). Lipuke oikeuttaa yhteen 4cl väkevään alkoholiannokseen ja drinkkimikseriin

Lipukkeet toimitetaan annettuun sähköpostiosoitteeseen, asiakas tulostaa lipukkeita haluamansa määrän ja nämä laskutetaan käytön mukaan tapahtuman jälkeen.


K: Mikä on iltajuhla ja keitä sinne voi osallistua?

V: Isännöintipäivien iltajuhla ja eksklusiivisesti isännöintialan ammattilaisille ja isännöintialalle palveluja tarjoavien yritysten edustajien yhteinen illanvietto

Isännöintipäivien iltajuhla järjestetään Paviljongissa keskiviikkona 17.9.2025 klo 20 alkaen.

Iltajuhlassa isännöintialan ammattilaiset ja palveluja tarjoavien yritysten edustajat voivat jatkaa hedelmällisiä keskusteluja sekä viihtyä STIGin yksityiskeikan tahdissa!

Isännöintipäivien iltajuhlan lippu sisältää:

  • Pääsyn Isännöintipäivien iltajuhlaan Paviljonkiin 17.9. klo 20 alkaen
  • Kuohuviinilasin maljannostoon sekä yhden juomalipun
  • Rennon, maukkaan ja ruokaisan illallisbuffetin
  • Illan pääesiintyjänä STIG!
  • Musiikkia, verkostoitumista ja mukavaa yhdessä oloa

Isännöintipäivien iltajuhlaan ovat oikeutettuja osallistumaan alla olevat henkilöt:

  • Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta
  • Isännöintiliiton jäsenyhdistysten varsinaiset henkilöjäsenet
  • Henkilöt yrityksistä, joilla on näyttelyosasto Isännöintipäivien 2025 näyttelyssä.

Iltajuhlaan osallistuvien henkilöiden ei tarvitse olla samoja henkilöitä kuin näyttelyssä olevat näytteilleasettajaedustajat. Yrityksellä tulee kuitenkin olla osasto näyttelyssä. Yritys voi hankkia haluamansa määrän iltajuhlalippuja. Iltajuhlalippujen määrää per yritys ei siis ole rajattu, mutta iltajuhlassa on yleisesti maksimiosallistujamäärä.

Iltajuhlan pukukoodi

Pukukoodi on smart casual.

Illan aikataulu Paviljongissa 17.9.2025

  • 20.00 Ovet Iltajuhlaan aukeavat
  • 20.00 Illallisbuffet tarjolla
    • Tervetulosanat
  • 21.00 STIG – yksityiskeikka
  • 23.30 Kiitos illasta!

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.


K: Mistä voin ostaa lipun iltajuhlaan?

V: Isännöintipäivien iltajuhlan lipun voit tilata näytteilleasettajien ilmoittautumislomakkeella samalla kertaa, kun ilmoittaudut näytteilleasettajaksi.

Ilmoittaudu näytteilleasettajahenkilöksi täältä

Voit ilmoittautua keskiviikon iltajuhlaan, vaikka edustaisit osastolla vasta torstaina.

Jos et tule ollenkaan edustamaan osastolle ja haluaisit tulla vain iltajuhlaan, ole tällöin suoraan yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi.

Huomioithan, että iltajuhlaan osallistuvien henkilöiden tulee työskennellä yrityksessä, jolla on osasto Isännöintipäivien näyttelyssä.


K: Mistä saan Isännöintipäivien logon ja visukuvia?

V: Kannustamme näytteilleasettajia hyödyntämään sosiaalista mediaa ennen Isännöintipäiviä ja niiden aikana! Voit käyttää viestinnässäsi aihetunnistetta #isännöintipäivät.

Voit ladata Isännöintipäivien logon kuvamuodossa täältä.

Logon sinisellä taustalla voit ladata täältä.

Voit ladata logot myös alta ja käyttää niitä esimerkiksi sähköpostisi allekirjoituksessa.

Voit ladata isomman kuvituskuvan täältä.

Olemme mukana Isännöintipäivillä -kuvat

Voit käyttää markkinoinnissasi myös ”Olemme mukana Isännöintipäivillä” -kuvia. Kuvia voi ladata alta ja käyttää esim. somessa tai sähköpostiallekirjoituksessa.

Lataa ”Olemme mukana Isännöintipäivillä” -kuvat pdf-muodossa alta.

Olemme mukana Isännöintipäivillä -kuva vaalea pdf

Olemme mukana Isännöintipäivillä -kuva tumma pdf


K: Mistä saan tilaamani drinkkiliput?

V: Jos olette tilanneet näyttelyyn drinkkilippuja, tulostatte ne itse etukäteen. Voitte tulostaa drinkkilippuja niin paljon kuin haluatte.

Drinkkiliput veloitetaan jälkikäteen käytettyjen lippujen määrän mukaan.


K: Miten ruokailen näyttelyn aikana?

V: Näytteilleasettajat saavat ruokailla näyttelyalueella. Ruokailu sisältyy kaikille näytteilleasettajille pakolliseen näytteilleasettajamaksuun. Kaikki näytteilleasettajien ruokailut ovat samat kuin seminaariosallistujien ruokailut eli näytteilleasettajat saavat syödä ruokaa samoista buffet-pisteistä näyttelyalueella, kuin mistä seminaariosallistujatkin syövät aina kun buffet-pisteissä on tarjolla ruokaa.

Näytteilleasettajahenkilöistä veloitetaan erillinen näytteilleasettajamaksu 55-100€ riippuen, osallistuuko henkilö näyttelyyn yhtenä vai kahtena näyttelypäivänä.

Ke 17.9. ensimmäinen tarjoilu on klo 13.30 alkava late lunch, jonka näytteilleasettajat saavat nauttia halutessaan ennen näyttelyn avautumista klo 13 alkaen.


K: Pitääkö kaikki näytteilleasettajahenkilöiksi tulevat ihmiset ilmoittaa jonnekin etukäteen ja miten teen sen?

V: Kyllä pitää. Henkilöiden ilmoittaminen etukäteen sähköisen lomakkeen kautta.

Ilmoita näytteilleasettajahenkilöt täältä 31.8. mennessä

Vain etukäteen ilmoitetuilla henkilöillä on oikeus osallistua tapahtumaan. Jokaisesta näytteilleasettajasta veloitetaan erikseen ruokailumaksu, joka kattaa tapahtumapaikalla tarjottavat yleiset ruokailut näyttelyn aikana.

Yhden päivän näytteilleasettajamaksu (joko keskiviikko 17.9. tai torstai 18.9.) 55 euroa per henkilö (+alv).

  • 1 päivän ruokailumaksu sisältää keskiviikkona 17.9. runsaan late lunch -ruokailubuffetin ja iltapäiväkahvituksen
  • 1 päivän ruokailumaksu sisältää torstaina 18.9. runsaan lounasbuffetin ja iltapäiväkahvituksen

Kahden päivän ruokailumaksu (keskiviikko 17.9. – torstai 18.9.) 100 euroa per henkilö (+alv)

  • 2 päivän ruokailumaksu (keskiviikko-torstai 17.-18.9.) sisältää molempien päivien osalta yllä mainitut ruokailut

Tapahtumakumppaneilla on poikkeuksia tähän ehtoon. Sekä näytteilleasettajille että seminaarivieraille on järjestetty samanlaiset ruokailut ja ne ovat tarjolla näyttelyalueen buffetpisteissä.

Näytteilleasettajien tulee työskennellä osaston varanneessa yrityksessä. Kaikkien näytteilleasettajaksi ilmoitettujen henkilöiden tulee edustaa osastolla olevaa yritystä ja myydä tapahtumassa ainoastaan osastolla olevan yrityksen tuotteita tai palveluita.

Isännöintipäivien näyttelyyn voi osallistua enintään:

    • 5 henkilöä perusosaston (4 m²) varanneesta yrityksestä (per päivä)
    • 7 henkilöä Premium-osaston (10 m²) tai Premium-kolmio-osaston (12,5 m²) varanneesta yrityksestä (per päivä)
    • 8 henkilöä Premium Plus -osaston (14 m²) varanneesta yrityksestä näytteilleasettajayrityksestä (per päivä)

Yllä olevat osallistujamäärät ovat maksimiosallistujamääriä per päivä. Henkilöitä voi vaihtaa näyttelypäivien välillä ja näytteilleasettajia voi olla yhteensä enemmän, kunhan paikalla per päivä on maksimissaan osastokoon mukainen enimmäismäärä näytteilleasettajia. Näytteilleasettajia ei voi vaihtaa saman näyttelypäivän sisällä. Ilmoittaessasi näytteilleasettajat voit valita, minä päivänä/päivinä kukin näytteilleasettaja osallistuu tapahtumaan. Poikkeuksena yllä mainituista maksimiosallistujamääristä ovat tapahtumakumppaneiden edustajat.


K: Mistä voin tilata liidiskannerin näyttelyosastolle?

V: Isännöintipäivien näyttelyssä on mahdollisuus kerätä liidejä erittäin helposti Eventos Contact -liidiskannerin avulla.

Skannerilla voi skannata nimikylttejä tapahtuman aikana. Voit skannata sekä seminaariosallistujia että muita näytteilleasettajia.

Saat heti sivulle tiedoksi skannatun henkilön nimen, yrityksen, tittelin, sähköpostin ja puhelinnumeron. Voit myös kirjoittaa henkilöön liittyvän muistiinpanon (esim. lähetä Pekalle esite A) sekä tiedon esim. nimikirjaimin, kuka edustajanne on skannannut henkilön. Voit ladata tapahtuman aikana koska tahansa selaimesta skannatut tiedot excel-muodossa itsellesi. Näin voit järjestää esimerkiksi arvontoja osastollasi näyttelyn aikana!

Liidiskannerin hinta koko näyttelyajalle on yhdelle yritykselle 259€ (+alv). 

Liidiskanneria voi samalla hinnalla käyttää niin moni yrityksenne näytteilleasettajaedustaja kuin haluatte molempina näyttelypäivinä. Liidiskanneria ei voi tilata vain yhdeksi näyttelypäiväksi.

Liidiskannerin voit tilata täältä

Liidiskanneri toimii selaimessa näyttelyedustajan oman älypuhelimen kautta.

Huomioithan, että liidiskanneri on käytössä vain Isännöintipäivien näyttelyssä. Liidiskanneriin kirjautuminen onnistuu vasta syyskuun alussa 2025. Saat sähköpostitse tietoa liidiskannerin käytöstä, kun se on käytettävissä.

Halutessasi voit tutustua etukäteen liidiskannerin käyttöohjeisiin täältä.


K: Milloin osastoja voi tulla somistamaan?

Näyttelyn somistusaika on

Keskiviikkona 17.9. klo 10.00-13.30 ja

Torstaina 18.9. klo 9.00-10.15

Kaikki näytteilleasettajahenkilöt voivat siis saapua näyttelyyn aikaisintaan keskiviikkona 17.9. klo 10. Tätä ennen näyttelyyn ei ole pääsyä näytteilleasettajayritysten edustajilla, sillä osastoseinien rakentaminen ei ole vielä valmista.


K: Jos henkilö tulee näyttelyyn vain somistamaan, mutta ei osallistu näyttelyyn, pitääkö hänenkin ilmoittautua etukäteen ja maksaa ruokailumaksu?

V: Ei tarvitse. Pelkästään somistamaan tulevien henkilöiden ei tarvitse ilmoittautua etukäteen tai maksaa ruokailumaksua. Huomioithan kuitenkin, että näiden henkilöiden tulee olla poistuneita näyttelystä ennen kuin se aukeaa kumpanakin päivänä.


K: Olen tulossa näytteilleasettajahenkilöksi ja haluaisin käydä myös seminaareissa. Onnistuuko se?

V: Onnistuu! Vuonna 2025 kaikki Isännöintipäivien näyttelyyn keskiviikkona 17.9. osallistuvat näytteilleasettajat pääsevät osallistumaan ke 17.9. klo 17-18 järjestettävään key note -puheenvuoroon, jonka pitää valovoimainen Jarkko Tamminen!

Lisäksi näytteilleasettajilla on mahdollisuus ostaa erikseen näytteilleasettajien seminaarilippu, jolla pääsee kuuntelemaan seminaareja.

Näytteilleasettajan seminaarilippu yhdelle henkilölle on 79€ + alv ja sillä on mahdollisuus osallistua kaikkiin seminaareihin molempina tapahtumapäivinä.

Näytteilleasettajan seminaarilippu on myynnissä vain yrityksille, joilla on osasto Isännöintipäivien näyttelyssä.

Näytteilleasettajan seminaarilipun voi hankki näytteilleasettajaksi ilmoittautumisen yhteydessä.

Näytteilleasettajaksi ilmoittautuminen avautuu tällä sivulla kesällä 2025.

Ke 17.9. klo 17-18 key note -puheenvuoroa lukuun ottamatta Isännöintipäivien seminaareihin ovat oikeutettuja osallistumaan vain seminaarilipun lunastaneet henkilöt (tapahtumaan osallistuvat isännöintialan ammattilaiset sekä näytteilleasettajan seminaarilipun hankkineet näytteilleasettajat).

Tapahtumakumppaniyrityksillä on poikkeuksia tähän ehtoon.


K: Keitä tapahtumaan saa tulla?

V: Isännöintipäiville pääsee ennakkoilmoittautumalla tapahtumaan. Tähän on kaksi vaihtoehtoa:

  • Hankkimalla osaston Isännöintipäivien näyttelystä ja ilmoittautumalla etukäteen näyttelyosaston varanneen yrityksen näyttelyosastolle näytteilleasettajahenkilöksi (näytteilleasettajahenkilöistä veloitetaan erillinen näytteilleasettajamaksu 55-100€). Huomioithan, että näytteilleasettajahenkilöksi ilmoittautuvan henkilön tulee työskennellä näytteilleasettajayrityksessä.
  • Hankkimalla etukäteen seminaarilipun (seminaarilipun hinta vaihtelee 250-1020€ + alv välillä).

Tapahtumaan ei valitettavasti pääse vierailemaan pikaisesti tai muuten käymään ilman ennakkoilmoittautumista ja tarvittavaa maksua.

Huomioithan myös, että mikäli ilmoittaudut näytteilleasettajahenkilöksi, sinun tulee työskennellä kyseisessä näytteilleasettajayrityksessä. Esimerkiksi yhteistyökumppaneita tai eri brändillä toimivia tytäryritysten edustajia ei ole mahdollista tuoda näyttelyyn ilman lisäbrändimaksua. Lisäbrändimaksu on 1000€ (+alv) per brändi. Myös lisäbrändin kautta mukaan ilmoitetuista henkilöistä veloitetaan ruokailumaksu(t).

Mikäli haluatte hankkia osastollenne lisäbrändin, mutta ette ole tilanneet sitä osastoanne varatessa, olettehan mahdollisimman pian yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, 045 233 9063, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi.


K: Maksavatko näytteilleasettajahenkilöt jotain?

V: Kyllä, jokaisesta tapahtumaan osallistuvasta näytteilleasettajahenkilöstä veloitetaan erillinen ruokailumaksu, jolla näytteilleasettajahenkilöt saavat ruokailla kätevästi näyttelyalueen buffetpisteissä näyttelypäivän/päivien aikana. Tapahtumakumppaniyrityksillä on poikkeuksia tähän ehtoon.

Sekä näytteilleasettajille että seminaarivieraille on järjestetty samanlaiset ruokailut ja ne ovat tarjolla näyttelyalueen buffetpisteissä.

Näytteilleasettajamaksu on 55-100€ riippuen, ilmoittautuuko henkilö paikalle yhdeksi vai kahdeksi näyttelypäiväksi.


K: Onko näytteilleasettajamaksu ja näyttelyosastomaksu eri asioita?

V: Kyllä. Näytteilleasettajamaksu on 55-100€ ja kattaa näytteilleasettajaksi tulevan henkilön ruokailut paikan päällä näyttelyn aikana ohjelman mukaisesti joko yhdeltä tai kahdelta päivältä. Ruokailumaksu veloitetaan jokaiselta näytteilleasettajaksi tulevalta henkilöltä erikseen. Näytteilleasettajahenkilöksi voivat ilmoittautua vain sellaisten yritysten edustajat, joilla on näyttelyosasto Isännöintipäivillä.

Näyttelyosastomaksu tarkoittaa näyttelyosastopaikan (=seinällinen osasto) hankkimista näyttelyyn. Näyttelyosastojen hinnat vaihtelevat 3250€ – 7350€ +alv välillä osaston koosta (4 m2 -20 m2) riippuen. Varattaviin näyttelyosastoihin voit tutustua täällä.


K: Miksi näytteilleasettajaksi tulevat henkilöt pitää ilmoittaa etukäteen?

V: Jotta saamme tilattua kaikille näytteilleasettajahenkilöille ruokailut ja nimikyltit. Lisäksi vain etukäteen ilmoitetuilla henkilöillä on oikeus osallistua tapahtumaan, sillä tapahtuma on suljettu ulkopuolisilta.


K: Meidän osastollemme tulisi edustajia kahdesta eri yrityksestä. Vaikuttaako se mihinkään?

V: Kyllä vaikuttaa. Voitte tuoda henkilöitä eri yrityksestä osastollenne, mikäli hankitte etukäteen lisäbrändin. Veloitus lisäbrändistä on 1000€ (+alv). Lisäbrändillä oleva yritys näkyy osaston otsalaudassa sekä näytteilleasettajayritysten listassa.

Lisäbrändillä saa ilmoittaa kaksi (2) lisähenkilöä näyttelyyn. Myös näistä lisäbrändin kautta mukaan ilmoitetuista henkilöistä veloitetaan ruokailumaksu(t).

Ilman lisäbrändiä kaikki näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivien näyttelyssä edustavien henkilöiden tulee työskennellä näytteilleasettajayrityksessä. Näin ollen esimerkiksi yhteistyökumppaneita tai eri brändillä toimivia tytäryritysten edustajia ei ole mahdollista tuoda näyttelyyn ilman lisäbrändiä.

Mikäli haluatte hankkia lisäbrändin osastollenne, olettehan mahdollisimman pian yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, 045 233 9063, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi.


K: Mistä voin varata majoitusta ja onko jotain alennuksia?

Isännöintipäivien ajaksi olemme varanneet hotelleista kiintiöitä, joiden kautta sopivia huoneita voi tiedustella.

Hotellihuonevaraukset hoidetaan suoraan hotellien kanssa ja hotellivaraukseen liittyvät ehdot ovat varaajan ja hotellin välisiä.

Tutustu hotellivaihtoehtoihin täällä.


K: Miten pysäköin tapahtuman aikana ja onko se maksullista?

V: Auton voi myös pysäköidä Jyväskylän Paviljongin asiakkaille tarkoiteluille pysäköintialueille. Pysäköinti on maksullista.

Tarkempaa tietoa pysäköintialueista löydät täältä.


K: Minulla on kysymys, johon en löydät tältä sivulta vastausta. Mistä saan lisätietoa?

Voit olla yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaareen, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi045 233 9063.