Tervetuloa tutustumaan Isännöintipäivien näytteilleasettajiin!

Isännöintipäivien näyttely järjestetään 21.-22.9.2022 Jyväskylän Paviljongissa.

Tältä sivulta löydät Isännöintipäivien näyttelykartan sekä alempaa listan näyttelyosaston varanneista yrityksistä.

Jos olet näytteilleasettaja, tarkempia ohjeita näytteilleasettajille löydät sivulta Ohjeita näytteilleasettajille

Varaa yrityksellenne osasto Isännöintipäiviltä!

Varaa osasto täältä

Tapahtumakumppanit

3 Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanerva (Tapahtumakumppani)

Olemme Suomen johtava kiinteistöalan juridiikkaan sekä työsuhdeasioihin erikoistunut asianajotoimisto. Keskeisiä asiakasryhmiämme ovat asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöt, henkilöasiakkaat sekä erilaiset kiinteistöalalla toimivat yritykset, yhteisöt ja säätiöt.

4 Tietoaika (Tapahtumakumppani)

Tietoaika on valtakunnallisesti toimiva kotimainen ohjelmistotalo, jonka kehittämää Domus-isännöintijärjestelmää käyttää jo lähes 300 isännöintiyritystä.

5 iLOQ (Tapahtumakumppani)

iLOQ on suomalainen kasvuyritys, joka muuttaa mekaanisen lukituksen digitaaliseksi pääsyoikeuksien hallinnaksi. iLOQ tarjoaa älykkäitä kulunhallinnan kokonaisratkaisuja yksittäisestä rakennuksesta aina isoihin kiinteistökokonaisuuksiin.

6 DNA (Tapahtumakumppani)

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä ja Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija. DNA:n kiinteän verkon palveluiden pohjalla toimii kymmeniä tuhansia kilometrejä valokuituverkkoa, joka mahdollistaa gigaluokan nopeudet kaikkiin DNA:n saatavuusalueen taloyhtiöihin.

7 AFRY (Tapahtumakumppani)

Olemme isännöitsijöiden tukena hankkeen koko elinkaaren ajan, alun selvityksistä ja strategisista valinnoista hanke- ja toteutussuunnitteluun sekä käytön ja ylläpidon tukeen.

8 Pihla ja Tiivi ovet ja ikkunat (Tapahtumakumppani)

Pihla Group Oy pyrkii kodin ja asumisen jatkuvaan kehittämiseen ja parantamiseen. Pihla Groupin brändejä ovat mm. Pihla ja Tiivi. Olemme valmistaneet kotimaisia laadukkaita ikkunoita ja ovia jo 20 vuoden ajan.

9 Kattotutka (Tapahtumakumppani)

Kattotutka on valtakunnallisesti toimiva suomalainen perheyritys. Vesikaton turvallisina ammattilaisina tarkastamme, korjaamme, remontoimme ja huollamme katot – niin isoissa kuin pienissäkin kiinteistöissä. Toimimme sloganimme mukaisesti asiakkaidemme kokonaisvaltaisena vesikaton luotettavana kumppanina.

10 Hausvise (Tapahtumakumppani)

Hausvise on markkinoiden modernein isännöintijärjestelmä, joka yhdistää taloyhtiön toiminnanohjauksen, taloushallinnon ja nykyaikaiset asukaspalvelut yhteen pakettiin. Festum Softwaren uuden ajan isännöintijärjestelmä Hausvise mahdollistaa isännöintitoimiston arjen toimien hoitamisen yhden helppokäyttöisen järjestelmän kautta.

Näyttelyosaston varanneet muut yritykset

• 1 Isännöintiliitto

Isännöintiliitto on tehokas jäsentensä etujen edistäjä. Tuomme esille isännöinnin merkitystä, vaikutamme isännöintialan asemaan yhteiskunnassa ja teemme työtä alan kehityksen eteen.

• 2 Kotitalo

Kotitalo on asumisen ajankohtaismedia, joka tarjoaa tietoa ja vinkkejä taloyhtiöasumiseen hallituksen jäsenille, osakkaille ja asukkaille. Kotitalo-lehti ilmestyy 8 kertaa vuodessa.

• 11 Alva

Alva on vesi- ja energiapalveluiden tulevaisuuden tekijä.

Jo vuosikymmeniä olemme tarjonneet osaamistamme vesi- ja energiapalveluihin Jyväskylän alueella. Tänä päivänä tarjoamme näitä ratkaisuja valtakunnallisesti, osin kansainvälisestikin. Tavoitteemme on olla hiilineutraali vuoteen 2030 mennessä.

www.alva.fi

• 12 Valokuitunen

Valokuitunen kartoittaa taloyhtiöiden verkkoyhteyksien nykytilanteen ja räätälöi taloyhtiölle sopivan valokuituratkaisun. Rakennamme valokuituverkkoja valtakunnallisesti koko Suomeen ja investoimme taajamien valokuituyhteyksiin yhteensä 200–300 miljoonaa euroa seuraavien vuosien aikana.

• 13 RKM Group – LVI Kurikka

Kiinteistöjen asiantuntija palveluksessasi. Autamme asiakkaitamme kaikissa kiinteistöjen tutkimukseen ja korjaukseen liittyvissä asioissa pitkällä kokemuksella.

Palveluihimme kuuluu mm. vahinkosaneeraus, korjausrakentaminen, kuivaus ja olosuhdehallinta. Tuotamme laajasti myös kiinteistön kuntoon ja käyttöön liittyvät tutkimukset. Olemme osa valtakunnallista Kuivaustekniikka Ryhmää: www.rkmgroup.fi

Päivystämme 24h

Työtilaukset/tarjouspyynnöt info@rkmgroup.fi

• 14 Skaala

Skaalan kotimaiset ikkunat ja ovet ovat laadukkaat ja sopivat pohjoisiin olosuhteisiin. Autamme sinua toteuttamaan ikkunaremontin ja oviremontin vaivattomasti, olipa kyseessä omakotitalo, vapaa-ajan asunto tai taloyhtiö. Meiltä voit tilata ikkunat ja ovet myös uudiskohteisiin.

• 15 Ilmastointitohtorit
  • 16 Lounea

Kotimainen Lounea on rakentanut valokuituverkkoja lähes 15 vuotta. Olemmekin investoineet jo yli 100 miljoonaa euroa valokuituverkkoihin Suomessa. Tarjoamme valokuitunettiä sekä kaapeli-tv -palveluita taloyhtiöille, omakotitaloihin sekä yrityksiin. Kymmenet tuhannet asiakkaamme ovat tutkitusti tyytyväisiä meiltä saamaansa palveluun. Lounean valokuidulle on myönnetty Avainlippu-merkki.

• 17 Anticimex Oy

Anticimex on moderni tuholaistorjunnan palveluyritys koko Suomen kattavalla palveluverkostolla. Myrkyttömyys, turvallisuus, nopeus ja tehokkuus yhdistyvät palveluperiaatteissamme. Panostamme toiminnassamme kestävään kehitykseen ja toimintaamme ohjaavat sertifioidut laatu- ja ympäristöjärjestelmät sekä tuholaistorjuntastandardit. Palvelumme ovat räätälöitävissä asiakkaan tarpeen ja kohteen mukaan.

www.anticimex.fi

• 18 Eversheds Asianajotoimisto

Eversheds Asianajotoimisto Oy on liikejuridiikkaan erikoistunut täyden palvelun asianajotoimisto.

Palvelemme yrityksiä, yksityishenkilöitä ja julkissektoria kotimaassa ja kansainvälisesti. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä, Hämeenlinnassa, Jyväskylässä, Oulussa, Tampereella ja Turussa. Autamme mielellämme Isännöintiliiton jäseniä juridiikassa.

eversheds.fi

Ota yhteyttä:

Emma Nurmela, emma.nurmela@eversheds.fi

tai 010 684 1300 / Vaihde

mail@eversheds.fi

• 19 Lumon

Lumon on parvekejulkisivu- ja terassituotteiden myyntiin, valmistukseen ja asennukseen keskittynyt kansainvälinen konserni.

lumon.com/fi

• 20 Viilu

Viilu on kotimainen verkkosovellus ja palvelu, joka yhdistää kaiken taloyhtiön hallintaan, päätöksentekoon ja viestintään liittyvän yhteen käyttöliittymään ja kokonaisuuteen.

Viilu on kohdennettu isännöintiyrityksille, taloyhtiöiden hallituksille, osakkaille ja asukkaille. Palvelulla hoituvat kiinteistön hallinta, päätöksenteko, viestintä, raportointi, asiakirjojen hallinta, tehtävienhallinta ja etäkokoukset sekä äänestäminen kokouksissa.

0207656070

asiakaspalvelu@vii.lu

• 21 Rentokil Initial Oy
  • 22 Elenia

Elenia on Suomen toiseksi suurin sähköverkkoyhtiö, joka palvelee yli 430 000 asiakasta Kanta- ja Päijät-Hämeessä, Pirkanmaalla, Keski-Suomessa sekä Etelä- ja Pohjois-Pohjanmaalla. Palvelut tuotamme yhteistyössä kumppaniyhtiöittemme kanssa. Huolehdimme sähköverkon toimivuudesta, rakennamme sähköverkkoa ja -liittymiä, mittaamme asiakkaittemme sähkönkulutuksen ja toimitamme energiatiedot sähkönmyyjille. Uudistamme ikääntyvää sähköverkkoa säävarmaksi ja kehitämme älykkään sähköverkon ratkaisuja. Palveluliiketoimintamme tarjoaa energiayhtiöille asiakaspalvelua ja sähkömarkkinoihin liittyviä monipuolisia palveluita, vastaa Elenian hankinnasta ja rakennuttamisesta sekä rakentaa valokuituverkkoa ja -liittymiä. Asiakasyritystemme kautta palvelemme yli miljoonaa energia-alan asiakasta Suomessa. Rakennamme myös valokuituverkkoa asiakkaiden ja kehittyvän yhteiskunnan tarpeisiin.

• 25 Metec Oy

Metec – uniikki mittaus- ja palvelukokonaisuus isännöitsijän päivittäiseen työntekoon. Ominaisuuksina mm. vedenkulutuksen sekä muiden huoneisto-ominaisuuksien (lämpötila, kosteus, co2-pitoisuus, energia jne.) mittaaminen, kulutusmuutosten seuranta ja vertailu, vuotohälytykset sekä kulutustietojen helppo siirto yleisimpiin laskutusohjelmiin. Etuina lisäksi ennakoitavat ja edulliset kk-kustannukset sekä vaivaton avaimet käteen -käyttöönotto. www.metec.fi

• 27 Electrolux Professional

Electrolux Professional Oy Pesulakoneet on osa maailmanlaajuista Electrolux-konsernia.

Tarjoamme asiakkaille kestäviä ja joustavia pesularatkaisuja kaikkiin kiinteistöihin sekä, yhdessä koko maan kattavan huoltoliikeverkostomme kanssa, pesuloiden huolettoman käytön ja toiminnan. Valikoimastamme löydät kaiken kiinteistösi pesutupaan, kuivaushuoneeseen ja mankelointitilaan.

profissional.electrolux.com/fi

• 29 RTK-Palvelu Oy

RTK-Palvelu Oy on suomalainen kiinteistöpalvelujen erikoisosaaja jo 50 vuoden kokemuksella. Palveluksessasi on yli 3 000 ammattilaista, jotka huolehtivat erilaisista kiinteistöistä ja liikennevälineistä ympäri Suomen.

• 30 Huoneistotietojärjestelmä

Suomessa on otettu käyttöön sähköinen huoneistotietojärjestelmä vuonna 2019, kun huoneistotietojärjestelmää koskeva lainsäädäntö tuli voimaan. Huoneistotietojärjestelmään kerätään tiedot taloyhtiöistä ja huoneistojen, kuten asuntojen ja autopaikkojen, omistuksista, panttauksista ja rajoituksista. Samalla huoneistojen paperiset osakekirjat poistuvat vähitellen. Huoneistotietojärjestelmästä vastaa Maanmittauslaitos.

• 31 Lindström Oy

Olemme yksi Euroopan johtavista tekstiilipalveluyrityksistä, jolla on yli 170-vuotinen kokemus tekstiilialalta.

Tarjoamme ratkaisuja toimitilojen siisteyteen ja sisustamiseen, työpukeutumiseen ja suojautumiseen sekä tytäryhtiömme Comfortan kautta hotellien ja terveydenhuollon tekstiilipalveluita. Toimimme 24 maassa, Euroopassa ja Aasiassa.

Tehtävänämme on vahvistaa asiakkaidemme yrityskuvaa ja helpottaa palveluidemme avulla asiakkaidemme arkea. Tekstiilipalvelu on kustannustehokas ja ympäristömyönteinen tapa hoitaa yrityksen tekstiilitarpeet.

www.lindstromgroup.com/fi

• 32 Kiilto Pro

Kiilto Oy on luotettava ja kotimainen kumppanisi rakentamisen elinkaaren kaikissa vaiheissa.

Toimimme yhdessä rakennushankkeessasi työn alusta lähtien aina sen valmistumiseen ja käyttöön saakka. Vahvuutemme on varmistaa märkätilojen sekä sisäilmahankkeiden toteutuksen ongelmaton suunnittelu ja rakentaminen, sekä tarjota kohteeseesi turvalliset ja laadukkaat rakennustuotteet.

Rautaista ammattitaitoa, neuvoa ja koulutuksia Kiillosta:

Koulutus – Suunnittelu – Yhteystiedot:

• 34 Kylpyhuonekeskus

Tarjoamme kokonaisvaltaista palvelua aina suunnittelusta asennukseen. Meiltä saat apua kylpyhuoneen pieniin tarvikehankintoihin sekä laajempiin kylpyhuoneprojekteihin.  Oletpa rakentamassa uutta tai remontoimassa vanhaa,  autamme ammattitaidolla luomaan sinun tarpeisiisi sopivan kylpyhuone-kokonaisuuden.

www.kylpyhuonekeskus.fi

• 35 PESTES OY
  • 36 ParkkiPate

ParkkiPate on Suomen suurin pysäköinninvalvontapalveluitatuottava yritys. Missiomme on tehdä pysäköinnistä sujuvaa ja miellyttävää niin kuljettajille, pysäköijille kuin kiinteistönomistajille. Olemme 100 % kotimainen toimija. Työllistämme tällä hetkellä yli 120 pysäköintialan ammattilaista ja operoimme useita tuhansia kohteita ympäri Suomen – Hangosta Rovaniemelle. Liikevaihtomme oli vuonna 2021 päättyneellä tilikaudella 10,6 milj.€.

• 37 Eurofins Expert Services Oy

• 38 Wirmax Talotekniikka

Wirmax on taloyhtiöiden tehokkain teknisen huollon kumppani. Yli 100 talotekniikan ammattilaista apunasi LVISAT-palveluissa.

Wirmax on moderni kestävän kehityksen talotekniikkakonserni, joka toteuttaa kiinteistöjen teknistä huoltoa ja lämpö-, vesi-, ilmanvaihto-, sähkö-, automaatio-, turvatekniikan palveluita. (LVISAT) Wirmaxilla on yli 100 talotekniikan ammattilaista, toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Jyväskylässä ja Oulussa. Meillä on yli kolmekymmentä LVIS-huoltoautoa, jotka asentajineen palvelevat taloyhtiöitä ja liikekiinteistöjä 24/7.

www.wirmax.fi

info@wirmax.fi

09-4282 7470 / 24H

• 39 Sweco Taloyhtiöpalvelut

Olemme valtakunnallisesti merkittävä ja arvostettu korjausrakentamisalan palvelutuottaja.

Asuinrakennusten julkisivukorjauksiin ja putkiremontteihin tarjoamme monipuolista kokonaispalvelua varusteenamme vuosikymmenien kokemus ja ammattitaito.

Palvelut kattavat kaikki korjauksiin liittyvät osa-alueet: tutkimukset, hankesuunnittelu, toteutussuunnittelu (arkkitehti-, rakenne-, LVI- ja sähkösuunnittelu), visualisointi, rakennuttaminen, projektinjohto, valvonta, viestintä, mallinnus ja energiapalvelut.

www.sweco.fi/taloyhtiopalvelut

taloyhtiopalvelut@sweco.fi

• 40 Talokeskus, Kiinteistömedia, Kiinko

Talokeskus huolehtii kiinteistöistä niiden koko elinkaaren ajan.

Kun kyseessä on kiinteistön korjaus- ja uudissuunnittelu, rakennuttaminen ja valvonta tai kuntoarviot, tarkastukset ja tutkimukset, Talokeskus tarjoaa hankkeeseen maan parasta osaamista, 100 asiantuntijan voimin. Talokeskuksen tavoite on, että kiinteistösi voi hyvin vuodesta toiseen – ja suuretkin korjausprojektit onnistuvat ilman murheita ja riskejä.
    talokeskus.fi
    029 193 1900
    tarjoukset@talokeskus.fi

Kiinteistömedia  www.kiinteistomedia.fi  on kiinteistöalan johtava sisältötalo. Tuotamme kiinteistöalan digitaalisia palveluja, kirjoja ja oppimateriaaleja. Julkaisemme myös Suomen Kiinteistölehteä sekä järjestämme tapahtumia. Palveluistamme ja tuotteistamme saa arvokasta tietoa kiinteistön johtamiseen ja taloyhtiössä asumiseen.

• 41 eParking
  • 42 MOLOK

Molok Oy valmistaa kotimaisin voimin jätteen keräykseen ja kierrätykseen tarkoitettuja Molok®-jätesäiliöitä.

Laaja tuoteperhe koostuu sekä osittain maan alle menevistä Syväkeräys®-säiliöistä että pinta-astioista.

Yli 25 toimintavuotensa aikana Molok Oy on laajentunut kansainväliseksi yritykseksi, jonka tuotteet tunnetaan maailmanlaajuisesti. Ympäristöä, kustannuksia ja aikaa säästävää järjestelmää käyttävät päivittäin miljoonat ihmiset ympäri maailmaa. Yrityksen toiminta on sertifioitu laadun, ympäristön ja työturvallisuuden alueilla.

www.molok.fi

molok@molok.com

• 43 Talopesulat Oy

Talopesulat Oy on suomalainen vuonna 1978 perustettu perheyritys.

Olemme erikoistuneet pesulakoneiden ja kuivauslaitteiden valmistukseen ja myyntiin. Talpet-tuotevalikoimaan sisältyvät kaikki nykyaikaisessa pesulassa tarvittavat koneet ja kalusteet. Talpet-pesulakoneiden parhaat ominaisuudet ovat kestävyys ja helppokäyttöisyys, jotka on testattu jo tuhansissa kohteissa pesuteollisuudessa, sairaaloissa, hoitolaitoksissa, taloyhtiöissä, opiskelija- ja nuorisoasuntokohteissa ja siivouskeskuksissa.

talpet.fi

info@talpet.fi

• 47 Keravan Energia

Keravan Energia on paras kumppani kaikissa energia-asioissa.

Toimitamme taloyhtiöiden tarpeisiin sähköauton latauspisteitä, aurinkopaneeleja ja sähköä kaikkialle Suomeen, sekä ympäristöystävällistä bioenergialla tuotettua kaukolämpöä Keravalla ja Sipoossa.

myyntipalvelu@keoy.fi

• 49 Sadex Oy

Sadex Oy on kotimainen kattoturvatuotteiden ja sadevesijärjestelmien asennuksen asiantuntija, jonka tavoitteena on suojata ja turvata suomalaisten taloyhtiöiden asukkaiden asumista.

Valikoimastamme löytyvät markkinoiden tutkitusti pitävimmät tikkaat, hiljaisimmat sadevesijärjestelmät ja laaja valikoima kattoturvatuotteita.

Teemme taloyhtiösi turvallisuudesta huolehtimisesta helppoa:

• asiantuntijamme kartoittavat kohteesi veloituksetta
    • saat turvatuotteet ja sadevesijärjestelmät määräysten mukaisesti mitoitettuina
    • kokeneet valmistajan valtuuttamat asentajamme asentavat tuotteet turvallisiksi
    • kattava asennus- ja tuotetakuu

Katso lisätiedot ja tilaa ilmainen taloyhtiösi kattoturvan ja sadevesijärjestelmien kartoitus osoitteesta:

www.sadex.fi

• 51 UTU Oy

UTU tarjoaa asiakkailleen laadukkaat sähkö- ja automaatioalan tuotteet ja palvelut. Olemme mukana sähkön kriittisissä pisteissä niin kiinteistöjen sähköistyksessä, sähkönjakelussa ja energiantuotannossa kuin automaatioratkaisuissa. Tutustu osastollamme mm. suosittuihin sähköautojen latausratkaisuihin.

www.utugroup.com

• 53 Polygon Finland Oy

Polygon Finland Oy on kiinteistövahinkojen, sisäilmaongelmien ja olosuhdehallinnan asiantuntija.

Vahinkopalveluihin kuuluvat vesi- ja palovahinkojen kartoitus, kuivaus ja korjaus sekä jvt-työt. Niitä täydentävät mm. hajunpoistokäsittelyt. Sisäilmapalveluihin kuuluvat sisäilmatutkimukset ja korjaukset sekä ilmanpuhdistimien vuokrauspalvelu. Olemme Auktorisoitu Vahinkoalan Urakoitsija ja Luotettava Kumppani. Päivystys 24h 020748400. Olemme valmiina toimimaan aina parhaaksesi, kun tarvitset meitä.

www.polygongroup.fi

finland@polygongroup.com

• 54 Recover Nordic Oy

Recover Nordic on pohjoismaiden johtava vahinkosaneerauksen ja korjausrakentamisen ammattilainen.

Suomessa tarjoamme laadukkaita palveluitamme yrityksille, yhteisöille ja yksityisille asiakkaillemme. Suomessa Recover Nordic Oy on toiminut yli 5 vuotta ja meitä on tällä hetkellä yli 60 vahinkosaneerauksen ammattilaista. Henkilökuntaamme koulutamme säännöllisesti ylläpitääksemme ammattitaitoa. Olemme JVT- ja Kuivausliikkeiden liiton jäsenyritys sekä vakuutusyhtiöiden suosittelema vahinkosaneerausyritys.

Teemme kosteuskartoitukset, desinfioinnit, purkutyöt, kuivaukset ja korjausrakentamisen, niin vesi- kuin palovahinkojenkin osalta. Korjausrakentamispalvelumme kattaa kaiken pienistä kylpyhuone- tai keittiökorjauksista monipuolisiin yritysten ja julkisten tilojen korjaus- ja tasonnostoprojekteihin. Meidät tavoittaa hädän hetkellä Uudellamaalla, vuoden jokaisena päivänä, ympäri vuorokauden niin vesi- palo- kuin muidenkin vahinkojen sattuessa.

www.recovernordic.fi
    Asiakaspalvelu 09 23 14 3700
    24h päivystys Uusimaa 020 13 13 555
    vahinko@recovernordic.fi

• 55 Howden Finland Oy

Howden on Suomen suurin vakuutusmeklari ja suosituin kiinteistövakuutusmeklari.

Autamme yli 33.000 ammatti-isännöinnin piirissä olevaa taloyhtiötä vakuutus – ja vahinkoasioissa. Olemme vakuutusyhtiöistä riippumaton asiakkaamme edustaja ja edunvalvoja.

Toimimme alan kehityksen kärjessä ja kehitämme jatkuvasti toimintaamme vastaamaan entistäkin paremmin asiakkaidemme tarpeita. Henkilökohtainen meklari, asiantuntevat taustajoukot ja monipuoliset palvelukanavat takaavat helpon ja toimivan asiointikokemuksen. Kaikki 86 asiantuntijaa yhtiössämme ovat sitoutuneet panostamaan henkilökohtaisesti asiakaspalvelun laadukkuuteen, nopeuteen ja luottamukseen.

www.howdenfinland.fi

finland@howdenfinland.fi

• 57 OP

Vastaamme OP Ryhmän asunto-osakeyhtiöiden peruskorjausrahoituksesta ja pankkipalveluista. Olemme paikallinen ja asiantunteva toimija, joka haluaa tarjota alan parhaan asiakaskokemuksen.

• 59 Fibox Group

Fibox on suomalainen yksityisyritys, jolla on tytäryhtiöt kymmenessä maassa.

Fibox on suomalainen yksityisyritys, jolla on tytäryhtiöt kymmenessä maassa, neljä tuotantolaitosta ja lukuisia paikallisia jakelijoita jokaisella mantereella. Fiboxin yli kymmenestä koteloperheestä löytyy kaikenlaisiin sovelluksiin korkealuokkaisia kotelovaihtoehtoja sähkö- ja elektroniikkalaitteiden suojaamiseen ja koteloimiseen. Fibox-piharasiat ovat oikea ratkaisu piha-alueiden sähköistykseen pientalo- ja kerrostaloalueilla.

Lue lisää: https://www.fibox.fi/

infofi@fibox.com

• 60 FSM Oy

FSM Oy on maan johtava turvatekniikan ja tietoverkkotuotteiden maahantuoja ja tukkuliike. Tuomme Suomen markkinoille maailman johtavien valmistajien tuotteet laadukkaalla toimitusketjulla ja parhaalla palvelulla. Tuotteitamme myyvät maan kattava jälleenmyyjien verkosto. Tuotevalikoimaamme kuuluvat kaikki kiinteistöjen ja alueiden turvateknisessä valvonnassa tarvittavat laitteet ja järjestelmät, suurimpina tuoteryhminä kameravalvonta, paloturvallisuus, kulunvalvonta ja hälytysjärjestelmät. Olemme vuodesta 1991 asti toiminut suomalainen perheyritys.

• 61 Finib

Finib Oy on vuodesta 1995 toiminut kotimainen vakuutusmeklariyhtiö. Olemme asiantuntijoita kiinteistö- ja yritysvakuuttamisessa sekä vahinkojen hoidossa.

Palvelumme tarkoitus on vapauttaa asiakkaidemme aikaa heidän omaan ydintekemiseensä. Hoidamme asiakkaidemme puolesta vakuuttamisen ja vahinkotilanteet reilun 30 vakuutusalan ammattilaisen voimin.

Palvelumme on laadukasta, nopeaa ja henkilökohtaista. Asiakaspysyvyys ja positiivinen palaute todistavat, että olemme onnistuneet.

www.finib.fi

finib@finib.fi

• 62 Osuria

Osuria on isännöitsijätoimiston sähköisen asioinnin alustaympäristö, joka mahdollistaa lukuisten tietolähteiden yhdistämisen, järjestelmäriippumattomasti, yhdeksi kokonaispalveluksi.

Osuria on isännöitsijätoimiston sähköisen asioinnin alustaympäristö, joka mahdollistaa lukuisten tietolähteiden yhdistämisen, järjestelmäriippumattomasti, yhdeksi kokonaispalveluksi virallisesti vahvasti tunnistetuille käyttäjille. Rajoittamattomilla räätälöintimahdollisuuksilla mahdollistamme todellisten kilpailuetujen luomisen sähköiseen asiointikanavaasi. #proptech

Pyydä tästä tarjous!

www.osuria.com

tai soita/meilaa

tuomas@osuria.com

• 63 Finncont

Finncont tarjoaa Suomen laajimman valikoiman jätehuolto- ja ympäristötuotteita.

Luotettavat ja turvalliset ratkaisumme kattavat kaikki jätehuollon tarpeet.

Valikoimistamme löytyvät niin jätteenkeräysjärjestelmät kuin jäteastiat, piharoskakorit ja hiekka-astiat.

Lisätietoa www.finncont.com tai suunnittele oma jätepisteesi osoitteessa www.roskisvalinta.fi.

• 64 Delete Finland Oy

Delete on yksi pohjoismaiden johtavista ympäristöpalveluiden tarjoajista.

Kiinteistöpalveluihimme kuuluu mm. viemärihuolto, katto- ja julkisivupesut, graffitipoistot, asbesti- ja sisäilmatutkimukset, jälkivahinkopalvelut, suurtehoimurointi ja -puhallus, palokatkotyöt, väestönsuojatarkastukset, saneeraus- ja kokonaispurkupalvelut sekä erilaiset kierrätyspalvelut kuten talkoolavat.

www.delete.fi

info@delete.fi

• 65 Smartvatten

Smartvattenin tarkoituksena on nostaa kiinteistöjen vesitehokkuuden tasoa. Tarjoamme vastuullisia ja kustannustehokkaita vedenkulutuksen ratkaisuja kiinteistöllesi. Kaikki ratkaisumme perustuvat tietoon, jota saamme seuraamalla vedenkulutusta reaaliaikaisesti etänä. Pääsy tarkkoihin ja korkealaatuisiin tietoihin mahdollistaa ratkaisujen tekemisen, joiden ansiosta vesitehokkuudesta tulee keskeinen osa kiinteistösi kestävää energiankulutusta.

• 66 Teknos

Tarjoamme laajan valikoiman laadukkaita maaleja ja pintakäsittelyaineita rakennusalan ammattilaisille.

Projekti- ja suunnittelupalveluun erikoistunut asiantuntijatiimimme palvelee rakennushankkeen eri osapuolia koko hankkeen elinkaaren aikana.

• 68 Air Termico Oy / Dir Air Oy

Air Termico Oy on vuodesta 1992 toiminut puhtaan sisäilman asiantuntija ja edelläkävijä tuloilmaikkunoiden ekologisessa lämmöntalteenotossa.

Air Termico kehittää, valmistaa ja myy patentoituja Air Termico ja Air-In® -raitisilmaventtiilejä sekä äänenvaimentimia vaativiin tarpeisiin.

Vahvuutenamme on oma tuotekehitys, laadukkaat tuotteet ja nopeat toimitukset. Teemme aktiivista yhteistyötä taloyhtiöiden ja isännöitsijöiden kanssa. Valikoimaamme täydentävät Wood’s-ilmankäsittelylaitteet sekä RC Mannesmann vakiovirtausventtiilit.

www.airtermico.fi

asiakaspalvelu@airtermico.fi

• 70 Vesivek

Vesivek on tehnyt 25 000 kattoremonttia ja yli 200 000 ränni- tai kattotuoteasennusta.

Kotimainen yhtiö työllistää lähes 600 ammattilaista. Tehtävämme on yllättää asiakkaamme neljänsuoralla: palvelulla, tehokkuudella, laadulla ja siisteydellä.

www.vesivek.fi

myynti@vesivek.fi

• 71 Abloy

ABLOY suojaa ihmisiä, omaisuutta sekä liiketoimintaa maalla, merellä ja ilmassa – olosuhteista riippumatta.

Käyttäjien yksilöllisiin tarpeisiin luodut ratkaisut ulottuvat kotien lukinnasta äärimmäistä turvaa vaativiin ammattikohteisiin.

www.abloy.fi

• 72 Safetum Oy

Olemme kiinteistöjen paloturvallisuuden uusi standardi ja alan johtava toimija.

Teemme koko sydämellämme työtä paloturvallisempien kiinteistöjen puolesta.

Olemme paloturvallisuuden johtava asiantuntija Suomessa. Jo yli 12 000 kiinteistöä Suomessa on luottanut meille palo- ja pelastusturvallisuuden kokonaisvaltaisen hoitamisen. Asiantuntijoidemme tehtävä on löytää kiinteistöjen paloturvallisuusriskit, ylläpitää pelastussuunnitelmat, huoltaa paloturvallisuuslaitteet ja varmistaa lakisääteisten vaatimuksien noudattaminen.

Yhteystiedot:

www.safetum.fi

asiakaspalvelu@safetum.fi

• 73 Elis Textile Service Oy

Elis – Yksinkertaisesti laadukasta vaihtomattopalvelua

Elis Textile Service Oy on osa Euroopan johtavaa tekstiilipalvelualan konsernia Elis SA:ta. Suomessa isännöintialan tarpeisiin tarjoamme korkealaatuista mattopalvelua sekä hygieniaratkaisuja. Panostamme henkilökohtaiseen ja hyvään palveluun. Muut Suomessa tarjolla olevat palvelut ovat työvaatteet, teollisuuspyyhkeet ja moppipalvelu. Ota meihin yhteyttä ja pyydä tarjousta palveluistamme!

www.elis.com

fi-tuusula.asiakaspalvelu@elis.com

• 74 Intrum

Meillä muistuttamisessa ja perinnässä teitä palvelee vuokra- ja vastikesaataviin erikoistunut asiantuntijatiimi, joka tuntee alan lait ja säännökset.

Teemme jatkuvasti kehitysyhteistyötä vuokratoimialan järjestelmätoimittajien kanssa, sillä haluamme olla alan edelläkävijä – nyt ja tulevaisuudessa. Kun on aika valita uusi yhteistyökumppani tai urakoitsija, kauttamme saat markkinoiden tuoreinta tietoa yritysten taloudellisesta tilanteesta. Ota yhteyttä ja katsotaan, miten voimme auttaa sinua!

www.intrum.fi/vuokrasaatavat

asiakaspalvelu@intrum.com

• 75 JJ-Kattohuolto Oy

Katto vuotaa mutta missä on JJ……….Tulossa.

• 76 Suomen Putkiuudistus Oy
  • 77 Kotopro Oy
  • 78 Rototec

Maalämpöä taloyhtiöille

Olemme alan innovatiivinen uudistaja. Maalämpö-viilennysjärjestelmä on ympäristöystävällinen ja käyttökustannuksiltaan edullinen valinta.

• 79 Kotikatu ja TL-Maint ja Cateva
  • 80 Rajobit Oy
  • 81 Sto Finexter Oy

Sto Finexter Oy kuuluu saksalaiseen Sto konserniin, joka toimii maailmanlaajuisesti. Konsernissa on n. 5 300 työntekijää ja konsernin liikevaihto on n. 1,3 miljardia euroa. Sto Finexter Oy on toiminut Suomessa 30 vuotta. Sto Finexter Oy myy, markkinoi ja varastoi julkisivu-, betoni-, lattia- ja sisätilatuotteita. Sto on myös arvoa tuottava, kansainvälistä yhteistyötä tekevä konsultti rakennusten suojaamisessa ja kunnostamisessa.

• 82 PIL Paloilmoitinliike Consulting Oy

Vastuullamme on tällä hetkellä yli 500 huoltokohdetta ympäri Suomea. Huollamme ja korjaamme eri laitetoimittajien uudet ja vanhat paloilmoitinjärjestelmät, savunpoisto- ja turvavalokeskukset sekä palo-ovet, myös kulunvalvonta-, rikosilmoitin- ja kameravalvonta­järjestelmät. Yleisimmin huoltamiamme järjestelmiä ovat mm. Schneiderin ESMI- ja ESMIKKO, Eltek, Panasonic EBL, Prodex FIREscape, HHL, Securiton, FSM ja AddSecure-järjestelmät. Huollamme kaikki laitteet ja järjestelmät aina viranomaismääräysten ja laitetoimittajien ohjeiden mukaan. Paloilmoitinhuolto ja savunpoistolaitteiston huolto tulee tehdä vuosittain, joten huoltosopimus on usein kätevin tapa hoitaa asia. Huoltosopimukset laaditaan tapauskohtaisesti asiakkaan kanssa yhteistyössä ja niihin voidaan sisällyttää tarpeen mukaan kaikkien kiinteistössä olevien paloturva- ja valvontalaitteiden huolto. Tarkastukset suorittaa erillinen tarkastuslaitos. Suoritamme ammattitaidolla esimerkiksi: määräaikaishuollot kuukausikokeilut vuosihuollot vikakorjaukset päiväkirjat kaikkiin laitteisiin kunnossapito-ohjelmien laadinta.

• 83 Callock -avaa puhelinsoitolla

Callock avaa taloyhtiön ovet ja palvelut puhelinsoitolla – TURVALLISESTI JA NYKYAIKAISESTI. Ei enää turhia laskujen lähettelyä tai kolikoilla/poleteilla pelaamista!

• 84 Oras Oy

OrasGroup keskittyy tuotannossaan yksityisten ja julkisten tilojen korkealaatuisiin ja innovatiivisiin vesikalusteratkaisuihin.

Oras tekee veden käytöstä helppoa sekä ympäristöä säästävää. Visionamme on tulla kehittyneiden vesikalusteiden eurooppalaiseksi markkinajohtajaksi.

Oraksella parannamme ihmisten päivittäistä elämää niin kotona kuin julkisissakin tiloissa. Tuotteidemme suunnittelun kulmakivinä ovat toiminnallisuus, ajaton muotoilu, ympäristöystävällisyys sekä kestävyys.

www.oras.com

info.finland@oras.com

• 85 A-insinöörit

Autamme isännöitsijöitä toteuttamaan taloyhtiöiden hankkeet taloudellisesti kuntokartoituksista ja hankesuunnittelusta rakentamiseen ja vastaanottoon saakka.

Monipuolinen palveluketjumme taloyhtiöille kattaa projektin johtamisen ja valvonnan, suunnittelun ml. julkisivuremontit, vesikatto- ja parvekesaneeraukset, putkisaneeraukset sekä lisä- ja täydennysrakentamisen hankkeet.

Asiantuntijamme ovat pätevöityneitä myös kunto-, kosteus- ja sisäilmatutkimuksiin.

Suojeltujen ja arvorakennusten hanke- ja korjaussuunnittelu on osa erityisosaamistamme.

Yhdessä parasta rakennettua ympäristöä

0207 911 888

• 86 Lumixia Oy

Olemme lamppujen ja valaistuksen asiantuntija sekä palveleva ammattilaistukku.

Saat meiltä kaiken tarvittavan tilojen optimoituun valaistukseen. Edustamme maailman tunnetuimpia ja valaistusbrändejä, kuten Sylvaniaa, GE / Tungsramia ja Hidealitea, sekä muita luotettavia laatumerkkejä. Niiden kattavista valikoimista löytyy kestävät ja pitkäikäiset tuotteet hyvällä hinta-laatusuhteella.

Haluamme olla kumppanisi valaistusasioissa – parantaa yhdessä turvallisuutta, viihtyisyyttä ja energiatehokkuutta optimaalisella valaistuksella. Ota yhteys lähimpään myyjämme ja kerro tarpeesi – me autamme.

www.lumixia.fi

info@lumixia.fi

• 87 Lämpöpartio
  • 88 Suomen Hissiurakointi Oy

Suomen Hissiurakointi Oy on suomalainen perheyritys ja luotettava yhteistyökumppani. Tarjoamme vuosikymmenten kokemuksella kattavia palveluitamme ympäri maata. Huollamme hissejä, liukuportaita sekä nosto-ovia. Suunnittelemme ja toteutamme peruskorjauksia ja modernisointeja. Mahdollistamme päivittäin kymmenien tuhansien ihmisten turvallisen ja esteettömän liikkumisen.

• 89 Kaso-Ovi

Kaso-Ovi on tyylikäs ja turvallinen kerrostaso-ovi, jonka teräsytimen ansiosta puuverhoiltu Kaso-Ovi säilyttää muotonsa koko sen elinkaaren ajan. Tule messuosastollemme tutustumaan Kaso-Oven ylivertaisiin ominaisuuksiin!

• 90 K2 Turvapalvelut Oy
  • 91 Turvakolmio Group Oy

Turvakolmio Group – kokonaisvaltainen turvallisuuskumppanisi. https://turvakolmio.fi/

• 97 Eerika Consulting

Ihmislähtöistä konsultointia rakentamiseen

• 104 Purkupiha Asbestityöt Oy

Purkupiha on yksi Suomen suurimmista purkualan yrityksistä ja yksi johtavista rakennusten purkajista.

Konsernin yhteenlaskettu liikevaihto on yli 30 miljoonaa euroa.

Asiakas saa saman katon alta luotettavat ja asiantuntevat palvelut asbestipurkutöissä sekä kaikki rakennusten ja teollisuuden purkutyöt ja rakennus- ja purkujätteen kierrätyspalvelut.

www.purkupiha.fi

• 105 Velco
  • 107 Pelti-Ässät Oy
  • 111 Balco

Balco on vuonna 1987 perustettu johtava eurooppalainen lasitettujen ja avoimien parvekkeiden toimittaja.

Asioidessasi Balcon kanssa saat asiantuntevan kumppanin tueksesi koko rakennusprosessin ajaksi, ensimmäisistä tiedusteluista lähtien aina takuukatselmukseen saakka. Pitkä kokemuksemme, vakaa ja terve talous tekevät meistä turvallisen yhteistyökumppanin.

www.balco.fi

balco@balco.fi

• 112 Sitowise Oy

Älykkäitä kaupunkeja ja elämisen tiloja, joissa arki on tahditettu kestävälle pohjalle ja vastuullisille valinnoille. Sitä me Sitowisellä teemme. The Smart City Company.

Palvelumme kattavat kaikki korjausrakentamisen palvelut tutkimus- ja tarkastuspalveluista suunnittelupalveluihin, rakennuttamiseen ja valvontaan niin pienissä projekteissa kuin mittavissa, koko kiinteistön laajuisissa peruskorjaushankkeissakin.

Tarjoamme kaiken mitä korjaushankkeessasi tarvitset – koko Suomessa.

• 114 Aallon Group, erikoistuneet toimialaratkaisut

Tarjoamme taloyhtiöille ja isännöintiyrityksille asiantuntevaa, yksilöllisesti räätälöityä tilitoimisto- ja taloushallintopalvelua. Monipuoliset palvelumme helpottavat isännöitsijän ja asunto-osakeyhtiön arkea ja varmistavat sen, että taloyhtiön talous on osaavissa käsissä.

• 118 Visma Fivaldi

Visma Software on Suomen johtava pk-yrityksille ERP- ja taloushallintojärjestelmiä tuottava ohjelmistoyritys.

Visma Fivaldi on kiinteistöhallinnan kokonaisjärjestelmä, jolla hyödynnät sähköisen toimintaympäristön tuomat mahdollisuudet ja palvelet asiakkaitasi paremmin. Järjestelmällä hallitaan yli 12 000 taloyhtiötä ympäri Suomen. Isännöinnin, huollon ja talouden toiminnot samassa järjestelmässä takaavat, että työ hoituu mutkattomasti. Digitaaliset taustaprosessit ja viestintäkanavat mahdollistavat tehokkaan hallitustyöskentelyn sekä sujuvan arjen asukkaille.

visma.fi/fivaldi-isannointi

fivaldimyynti@visma.com

• 119 Rakennuslehti
  • 120 Suomen Hypoteekkiyhdistys
  • 125 Omago

Omako vai yhteinenkö? Nykyaikana arvostamme vaivattomuutta ja helppoutta. Miksipä siis kaikki pitäisi omistaa itse? Käyttämällä yhteistä autoa voit päästää irti auton omistamiseen liittyvästä vaivasta, vastuusta ja riskistä. Kun auton omistaa itse, se seisoo parkkipaikalla pudottamassa arvoaan tavallisesti yli 90 % käyttöajasta. Yhteiskäyttöautot katujen varsilla, toimistohotelleissa ja taloyhtiöiden pihoilla yleistyvät kovaa vauhtia. Omago Taloyhtiöauto on käyttäjien oma siinä mielessä, että käyttäjäkunta on rajattu omalle tutulle porukalle, muttei kuitenkaan kenenkään omaksi. Käyttäjät voivat ajatella Omagon olevan meidän yhtiön oma yhteiskäyttöauto. Tällä tavoin Omago eroaa monista muista yhteiskäyttöautoista, joiden käyttäjät ovat toisilleen tuntemattomia. Omago tuo yhteiskäyttöautot taloyhtiöihin, kaikkialle Suomeen.

Lue lisää: www.omago.fi

• 127 ElaProof

Build Care Oy on suojaaviin pinnoitteisiin erikoistunut suomalainen yritys. Yhtiön toiminnan kivijalka on patentoitu hengittävä ElaProof-pinnoiteteknologia, joka perustuu uraauurtavaan polymeerikemian innovaatioon. REACH-hyväksytyistä raaka-aineista kehitetyt vesipohjaiset tuotteet muodostavat kuivuessaan elastisen pinnoitteen, joka suojaa kaiken tyyppisiä materiaaleja. Ympäristöystävälliset, turvalliset ja helppokäyttöiset ElaProof-tuotteet pidentävät rakennusten ja rakennelmien käyttöikää vuosikymmenillä. Elastinen, yksikomponenttinen isosyanaattivapaa ElaProof luo erittäin pitkäikäisen ja vesitiiviin suojakerroksen useimmille rakennuspinnoille. Pinnoitteen tyypillisiä käyttötarkoituksia ovat mm. rapautumisenesto, kattojen ja rakenteiden pinnoitus ja paikkaus, sokkelien ja pihojen vesieristys, kosteiden tilojen vesieristys, läpivientien tiivistys ja ruostumisen pysäyttäminen.

• 130 IHL Turva Oy

IHL Turva Oy on yli 50-vuotias asiakaslähtöinen lukitus- ja turvallisuusratkaisujen moniosaaja.

Mekaanisten- ja sähköisten lukitusratkaisujen lisäksi suunnittelemme, asennamme ja huollamme mm. rikosilmoitin-, kameravalvonta-, kulunvalvonta-, ovipuhelin-, ​ja porttikonejärjestelmiä.

Lisäksi tarjoamme taloyhtiöille ja yrityksille kamera- ja kulunvalvonnan SaaS palveluja.

Olemme erikoistuneet avainhallintaan ja pystymme tarjoamaan asiakkaillemme tietoturvalliset lukosto- ja avainhallintapalvelut.

Laatu- sekä erinomainen palvelu ovat toimintamme kulmakiviä, joista emme tingi.

Meille jokainen asiakas on avainasiakas.

www.ihlturva.fi

Asiakaspalvelu +358 9 3417170

myynti@ihlturva.fi

• 133 Danske Bank

Danske Bank haluaa olla taloyhtiösi luotetuin taloudellinen kumppani sen elinkaaren kaikissa vaiheissa.

Riittävä ennakointi asunto-osakeyhtiön talouden suunnittelussa varmistaa taloyhtiölle hyvät työkalut arvon ja asumisviihtyvyyden säilyttämiseen.

Tarjoamme taloyhtiöllenne mielekkäimmät rahoitusvaihtoehdot sekä monipuolisen palvelu- ja tuotevalikoiman. Sinä voit keskittyä olennaiseen – elämään sellaista elämää, josta olet haaveillut.

Ota yhteyttä taloyhtiötiimiimme ja pyydä tarjous!

danskebank.fi/taloyhtiot

as.oy@danskebank.fi

0200 2580 ma–to 8–20, pe 8-18, la 10-16 (pvm/mpm)

• 134 JÄSPI KIINTEISTÖJEN LÄMMITYSTUOTTEET

MAALÄMPÖPUMPUT, POISTOILMAN LÄMMÖN TALTEENOTTO, ILMA-VESILÄMPÖPUMPUT, VARAAJAT SÄHKÖKATTILAT

• 136 Lammin Ikkunat ja Ovet

Lammin ikkunat ja ovet valmistetaan mittatilauksena uusinta tekniikkaa hyödyntäen vastaamaan rakentamisen tiukimpia vaatimuksia.

Kaikki Lammin tuotteet on suunniteltu ja tehty kotimaassa. Tuotteitamme ovat puuikkunat, alumiinisuojatut puuikkunat, energiaikkunat, ikkunaseinät ja erikoistuotteet sekä monipuolinen valikoima ovia. Meiltä saat kokonaispalvelun projektin suunnittelusta takuutarkastukseen. Tutustu monipuoliseen mallistoomme Ikkuna- ja Ovistudiossa kotisivuillamme www.lammin.fi.

www.lammin.fi

myynti@lammin.fi

• 138 LeakLook

Kiinteistön vesidatan hallinnointi helposti haltuun. LeakLook-palvelulla voidaan seurata kiinteistön päävesimittaria tai huoneistokohtaisia vesimittareita. Palvelu tekee tarvittaessa hälytykset vesivuodoista tai muista vedenkäytön häiriöistä sähköpositlla tai tekstiviestillä. LeakLook-palvelu on mahdollista yhdistää taloautomaatio- ja kiinteistötietojärjestelmiin. Tällöin vedenkulutusdata ohjataan automaattisesti eteenpäin haluttuun järjestelmään. Palvelu lähettää automaattisesti vedenkulutustiedot myös paikalliselle vesilaitokselle.

• 139 Raksystems

Olemme Pohjoismaiden johtava rakennus- ja kiinteistöalan asiantuntijayritys. Autamme isännöitsijöitä ja hallituksen jäseniä taloyhtiön ennakoivassa kiinteistönpidossa.

Avullamme taloyhtiön kunnossapito hoituu ammattitaitoisesti, taloudellisesti ja aikataulussa. Kokeneet asiantuntijamme kuuntelevat tarpeitasi ja räätälöimme palvelumme niitä vastaavaksi.

Saat asiantuntijoiltamme mm. kuntoarviot, kuntotutkimukset, projektinjohdon, suunnittelun, valvonnan, vuositarkastukset ja energiapalvelut kautta maan.

Autamme sinua yli kolmenkymmenen vuoden kokemuksella ja 300 asiantuntijan voimin.

www.raksystems.fi

asiakaspalvelu@raksystems.fi

• 140 TAITOTALO

Taitotalo (AEL-Amiedu Oy) on aikuiskoulutuksen suurin toimija Suomessa, koulutustarjontaa on yli 30:lle ammattialalle.

Olemme myös isännöinnin, kiinteistönhoidon ja puhtauspalvelujen ammattilaisten kouluttajakumppani. Alat kehittyvät, monipuolistuvat ja alojen ammattitaitovaatimukset lisääntyvät muun muassa digitaalisuuden yleistyessä. Taitotalon tutkinnoilla ja koulutuksilla varmistetaan, että osaaminen vastaa tämän päivän tarpeeseen. Tutustu tarjontaamme www.taitotalo.fi

• 142 Nordea Taloyhtiöyksikkö

Tarjoamme taloyhtiöille rahoitusratkaisuja rakentamiseen ja peruskorjaukseen, kattavat sähköiset palvelut helpottamaan päivittäistä raha-asioiden hoitoa sekä tukea talouden suunnitteluun ja seurantaan. Taloyhtiöyksikössä olemme erikoistuneet ja keskittyneet juuri taloyhtiöiden pankkiasioiden hoitamiseen. Palvelemme koko maan laajuudella valtakunnallisesti. Nordean koko asiantuntijaverkosto on käytössä asiakkaiden tarpeiden mukaan. www.nordea.fi

• 143 Schindler Oy

Hissien ja liukuportaiden toimitus ja modernisointi. Tarjoamme myös valtakunnallisesti laadukasta hissien ja liukuportaiden huoltoa sekä kunnossapitoa kaikkien valmistajien laitteisiin.

• 145 Handelsbanken

Handelsbanken on erikoistunut kiinteistörahoitukseen. Asiantuntijat konttorissamme auttavat sinua isännöitsijänä kaikissa asunto-osakeyhtiön rahoitukseen liittyvissä kysymyksissä. Olemme henkilökohtaisen palvelun pankki ja isännöitsijän luotettava kumppani.

• 146 Verto

Verto on markkinoiden älykkäin vedenmittausjärjestelmä ja Suomen johtava vedenkulutustiedon asiantuntija.

Valmistamme ja myymme huoneistokohtaisia, etäluettavia Verto-vedenmittausjärjestelmiä yli 35 vuoden kokemuksella. Pääkonttorimme sijaitsee Sastamalassa ja meillä on toimipisteet Helsingissä, Tampereella ja Turussa.

Meillä on 350 000 asiakasta ja olemme Suomen markkinajohtaja. Verto on tunnettu palvelun korkeasta laadusta, nopeasta toimituksesta, ensiluokkaisesta asiakaspalvelusta ja asiantuntemuksesta. Verto-vedenmittausjärjestelmät suunnitellaan ja valmistetaan Suomessa, siis täysin kotimainen huippupalvelu. Siksi sille on myönnetty Avainlippu.

Vercon Oy on osa Partnos -konsernia, yli 50-vuotiasta suomalaista perheyritystä.

www.verto.fi

verto@verto.fi

• 147 Korjauspartnerit Oy

Putki-, julkisivu-, piha- tai joku muu remontti – meiltä löytyy kokenut asiantuntija, joka auttaa koko hankkeen läpiviennissä tai jossakin pienemmässä tehtävässä. Avullamme löytyy sopiva korjaustapa, toimintamalli ja hyvät kumppanit. Tunnemme taloyhtiömaailman sekä kiinteistökehityksen tarpeet. Teemme isännöitsijän työn helpoksi sekä osakkaan ja asukkaan tyytyväiseksi. www.korjauspartnerit.fi

• 148 Vatajankoski

Vatajankoski on uuden energian yhtiö. Autamme pitämään rakennukset energiatehokkaina ja vähennämme ostoenergian tarvetta pysyvästi. Saat meistä luotettavan ja vaivattoman kumppanin, joka investoi ratkaisuun puolestasi ja huolehtii siitä, että jatkuvaa säästöä syntyy pitkälle tulevaisuuteen. Tervetuloa asiakkaaksi!

• 149 Velco
  • 157 Isännöinnin Auktorisointi ISA ry

Isännöinnin Auktorisointi ISA ry ylläpitää ja kehittää isännöinnin auktorisointijärjestelmää, auktorisoi isännöitsijöitä ja isännöintiyrityksiä ja valvoo niiden toimintaa.

Varaa yrityksellenne osasto Isännöintipäiviltä!

Varaa osasto täältä