Intoa, ideoita ja mielenkiintoisia keskusteluja

Isännöintipäivät on vuoden ykköstapahtuma, joka kokoaa yhteen kiinteistöalan edelläkävijät ja isännöinnin ammattilaiset. Vahvista omaa osaamistasi – verkostoitumista ja hauskanpitoa unohtamatta. Varaa päivät kalenteriisi ja varmista mukanaolosi.

Isännöintipäivien seminaareissa on tarjolla inspiroivia huippuluentoja, kiinnostavia näkökulmia ja uutta tietoa. Laajassa näyttelyssä kohtaat alan johtavat toimijat, parhaat kontaktit ja yhteistyömahdollisuudet.

Tutustu ohjelmaanTutustu näyttelyyn

Isännöintipäivät hyväksytään Auktorisoidun isännöitsijän täydennyskoulutukseksi.

Hinnat

Isännöintiliiton yritysjäsenten henkilökunnalle

Isännöintipäivien seminaarit ja näyttely ke-pe 6.-8.9. 560,00 (+alv 24%)
Isännöintipäivien seminaarit ja näyttely vain to 7.9.  420,00 (+alv 24%)

Muille kuin Isännöintiliiton yritysjäsenille

Isännöintipäivien seminaarit ja näyttely ke-pe 6.-8.9.  800,00 (+alv 24%)
Tarjous 3.5.2017–3.9.2017 Isännöintiliittoon liittyville yritysjäsenille: seminaarit ja näyttely ke-pe 6.-8.9. yhdelle henkilölle maksutta. Liity jäseneksi

Kaikille osallistujille

Isännöintipäivien iltajuhla to 7.9. alkaen klo 19.30 100,00 (+alv 24%)

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumisen voi peruuttaa maksutta 1.8.2017 mennessä. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista veloitetaan järjestelykuluina 50 % osallistumismaksusta. 22.8.2017 jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan riippumatta peruutuksen syystä. Mikäli henkilö jää saapumatta tilaisuuteen ilmoittamatta, veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Esteen sattuessa tilalle voidaan vaihtaa toinen henkilö kuluitta.

Majoitus

Tampereella on runsaasti majoitusvaihtoehtoja. Tutustu hotelleihin

Ilmoittautuneet

Katso, ketkä kollegasi ovat jo ilmoittautuneet ja ilmoittaudu sinäkin. Tutustu ilmoittautuneisiin