Webinaari: Tärppejä isännöitsijälle – Miten välttää riskejä kylpyhuoneremontissa?

16.1.2024 järjestetyssä webinaarissa kerrottiin ajankohtaista asiaa märkätilan rakentamisesta – miten remontti onnistuu ja miten isännöitsijä voi auttaa osakasta valmistautumaan kylpyhuoneen remontointiin?

Isännöintiliiton ja Kiillon webinaarissa käytiin läpi tärkeimmät velvoitteet märkätilan rakentamisessa – mitkä asiat vähintään pitää tietää, kun rakennetaan uutta tai korjataan vanhaa?

Webinaarissa tarjottiin vastauksia myös seuraaviin kysymyksiin:

• Mistä löytyvät määräykset ja ohjeet?
  • Onnistunut märkätilaremontti – Tärppejä märkätilahankkeen läpivientiin – miten rakentamisen riskejä voisi välttää?
  • Märkätilan dokumentit – millaisia asiakirjoja märkätilan rakenteisiin liittyy ja mitä liitetään rakennuksen huoltokirjaan?

Aiheesta oli kertomassa suunnittelijapalvelupäällikkö Tanja Starck, Kiilto Oy, Rakentaminen. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaarin esitysmateriaalin voit ladata itsellesi tästä.