“Asiakkaiden luottamus meihin vahvistui”

Turun Isännöintikeskuksen henkilökunta pääsi juhlistamaan Vuoden Isännöintiyritys 2016 -palkintoaan. Vasemmalla toimitusjohtaja Kimmo Salo.

Turun Isännöintikeskus on esimerkki siitä, mitä saatu tunnustus voi yritykselle parhaimmillaan tarkoittaa.

Isännöintiliitto palkitsi viime vuonna Turun Isännöintikeskuksen Isännöintiyritykseksi 2016. Yrityksen toimitusjohtaja Kimmo Salon mukaan palkinto vahvisti asiakassuhdetta.

– Palkinto vahvisti asiakkaidemme luottamusta siihen, että he ovat tehneet hyvän valinnan valitessaan meidät. Meille palkinto oli myös kiitos pitkäjänteisestä työstämme paremman isännöinnin eteen. Se ei tarkoita, että olemme valmiita mutta olemme oikealla tiellä, Salo sanoo.

Palkintoja on jälleen syksyllä jaossa, kun vuoden parhaat saavat tunnustukset Isännöintipäivillä. Tänä vuonna Isännöitsijä 2017, Isännöintiyritys 2017 ja Isännöintiteko 2017 -titteleistä pääsevät kisaamaan ne, jotka ovat panostaneet digiin.

Isännöinnin digitalisaatiota edistäneet teot voivat olla pieniä tai suuria, tärkeintä on, että niillä on parannettu yrityksen toimintakulttuuria tai asiakaspalvelua. Parhaimmillaan teko on voinut jouduttaa koko isännöintialan tai taloyhtiöasumisen digiloikkaa.

Ehdotuksia palkittavista voivat jättää Isännöintiliiton jäsenyritysten edustajat, paikallisyhdistysten jäsenet sekä isännöintiyritysten asiakkaat ja yhteistyökumppanit 14. kesäkuuta saakka. Kaikkien ehdotuksen tehneiden kesken arvotaan palkintona 100 euron arvoinen SuperLahjakortti.

Voittajat julkistetaan palkinnonjakoseremoniassa Isännöintipäivillä Tampereella 7.9.2017. He saavat oikeuden käyttää vuoden parhaiden titteleitä viestinnässä ja markkinoinnissaan seuraavan vuoden ajan.

Ehdota palkittavaa