Isännöintiliiton palkinnot 2017

Isännöintiliiton myöntämä palkinto on kunnianosoitus innovatiivisesta ja edistyksellisestä työstä isännöinnin parissa. Vuosittain jaettavat palkinnot myönnetään tulokselliselle isännöitsijälle, isännöintiyritykselle sekä isännöintiteolle.

Isännöintiliiton palkinnot 2017

Vuonna 2017 Isännöintiliiton palkintojen teemana on digitalisaatio.

Isännöintiyritys 2017

Palkittava yritys on edelläkävijä asumisen digitalisaatiossa. Yritys osaa hyödyntää monipuolisesti ja tuloksellisesti digitaalisuutta asiakkaiden hyväksi.

Ehdota isännöintiyritystä

Isännöitsijä 2017

Palkittava isännöitsijä kehittää ja käyttää tuloksellisesti digiosaamistaan asiakkaiden ja yrityksen hyväksi. Tämä henkilö oivaltaa digitalisaation mahdollisuudet ja suhtautuu niihin pelottomasti.

Ehdota isännöitsijää

Isännöintiteko 2017

Palkittava teko on vienyt isännöintialan digitalisaatiota eteenpäin merkittävällä tavalla.

Ehdota isännöintitekoa

Osallistujia voivat ehdottaa Isännöintiliiton jäsenyritysten edustajat, paikallisyhdistysten jäsenet sekä isännöintiyritysten asiakkaat. Palkittavia yrityksiä, isännöitsijöitä ja tekoja voi ehdottaa keskiviikkoon 14. kesäkuuta saakka. Kaikkien ehdotuksen tehneiden kesken arvotaan palkintona 100 euron arvoinen SuperLahjakortti. Arvonnan voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Palkittujen julkistaminen

Isännöintiliiton vuoden 2017 palkintojen saajat julkistetaan ja palkitaan syyskuussa Isännöintipäivillä Tampereella. Palkittava saa oikeuden käyttää Isännöintiyritys 2017, Isännöitsijä 2017 tai Isännöintiteko 2017 -titteliä omassa tiedotuksessaan ja markkinoinnissaan.

Suomen parhaan taloyhtiön valitsee Kotitalo-lehti. Palkinto luovutetaan Kiinteistömessuilla Helsingissä 26.9.2017.

Ilmianna Suomen paras taloyhtiö Kotitalo-lehden sivuilla