Isännöintipäivien ohjelmassa inspiraatiota ja käytännön oppeja isännöintityöhön

Tulisitko kuuntelemaan löytöretkeilijän oivalluksia tavoitteiden saavuttamisesta, asiantuntijaoppeja korjausvelasta, ajankohtaista juridiikkaseminaaria vai kokemusasiantuntijaa siitä, miten hän selvisi työuupumuksesta? Isännöintipäivillä kaikki tämä on mahdollista.

Isännöintipäivien ohjelma palvelee tänä vuonna erilaisia osallistujia mahdollisimman käytännönläheisesti. Tavoitteena on, että seminaariosallistujan on helppo siirtää Isännöintipäiviltä saadut opit suoraan omaan työhön.

Tiistai 17.11. käynnistyy isännöintiyritysten johdolle suunnatulla seminaarilla, kun yritysvalmentaja Suvi Tuominiemi luotsaa kuulijat itseohjauvan organisaation saloihin. Johdon seminaarin jälkeen käynnistyy varsinainen Isännöintipäivien ohjelmaTapahtuman avaa löytöretkeilijä Pata Degerman, joka kertoo oivalluksiaan tavoitteiden saavuttamisesta tiimityöllä. Päivä huipentuu avajaisjuhlaan näyttelyssä.

Keskiviikkona 18.11. Isännöintipäivien näyttely on avoinna koko seminaaripäivän ajan. Seminaariohjelma tarjoaa tuttuun tapaan kattauksen asiantuntijapuheenvuoroja. Aamupäivällä valittavissa ovat muun muassa juridiikan ajankohtaisaiheet, asiakaskokemus, naapurisopu ja korjausvelka, iltapäivää jatketaan sähköautojen, yritysvastuun, asiakaspalvelun tai alan tulevaisuudennäkymien parissa.

Päätöspäivänä torstaina 19.11. kartoitetaan koronaepidemian vaikutuksia isännöintiyrityksiin ja kuullaan, mitä Isännöintiliitossa on saatu aikaan toimitusjohtaja Mia Koro-Kanervan aloitettua viime vuonna työssään. Isännöintipäivät päättyy inhimillisiin tunnelmiin, kun yrittäjä Tomi Kaukinen kertoo tarinansa työssä uupumisesta ja siitä selviämisestä.

Huolettaako toinen epidemia-aalto ja syksyn koronatilanne?

Isännöintipäiville voit saapua turvallisesti, sillä Isännöintiliitto seuraa koronavirustilanteen kehittymistä ja noudattaa terveysviranomaisten ohjeistuksia. Lisäksi huomioimme Messu- ja tapahtumajärjestäjät ry:n laatimat koronaan liittyvät turvallisuustoimet tapahtuman toteutuksessa.

Seuraamme koronavirustilanteen kehittymistä ja noudatamme terveysviranomaisten ohjeistuksia.  Pandemian aiheuttama poikkeustilanne on huomioitu myös peruutusehdoissa.

Pandemian aiheuttama poikkeustilanne on huomioitu myös peruutusehdoissa. Ilmoittautumisen voi perua veloituksetta 11.10.2020 saakka. 12.10.-25.10.2020 perutuista ilmoittautumisista veloitetaan 50% osallistumismaksusta järjestelykuluina. Tänä vuonna poikkeuksellisen tilanteen vuoksi estyneen henkilön tilalle voidaan tarvittaessa kuluitta vaihtaa toinen osallistuja samasta yrityksestä aina tapahtuman alkuun saakka.

Jos tapahtuma jouduttaisiin järjestäjän puolelta perumaan kokonaan, ei osallistujamaksuja laskuteta ollenkaan. Tässä tapauksessa myös mahdolliset aiemmin lähetetyt osallistumismaksulaskut hyvitetään ja maksut palautetaan. Lue lisää peruutusehdoista.