Ilmoittautuminen (liput ja hinnat)

Isännöintipäivien virtuaalitapahtuma järjestetään 18.11.2020. Johdon seminaari järjestetään Isännöintipäivien virtuaalitapahtumaa edeltävänä päivänä 17.11.2020 Helsingissä livenä sekä verkkototeutuksena.

Virtuaalitapahtuman liput ja hinnat

Jäsenlippu:

Jäsenlippuun ovat oikeutettuja Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet.
  • Isännöintipäivien jäsenlippu 79 € (+alv 24%), laskutettavan yrityksen/organisaation joka viides lippu veloituksetta

Ei-jäsenlippu:

• Isännöintipäivien lippu (ei jäsenille) 199 € (+alv 24%)

Opiskelijalippu:

Opiskelijalippuun ovat oikeutettuja isännöinnin ammattitutkinto-opiskelijat ja päätoimiset korkeakouluopiskelijat, jotka maksavat osallistumismaksunsa itse.

• Isännöintipäivien opiskelijalippu 49 € (sis. alv 24%)

Johdon seminaari (tiistaina 17.11. Helsingissä livenä sekä verkkototeutuksena):

Johdon seminaariin voivat osallistuja Isännöintiliiton jäsenyritysten johto- ja avainhenkilöt.

• Isännöintipäivien johdon seminaarin jäsenlippu 100 € (+alv 24%)

Tutustuthan tapahtumaohjeeseemme.

Huomioithan, että osallistujan tulee luoda tapahtuman virtuaalialustalle oma profiili ja tämä profiili näkyy kaikille virtuaalitapahtumassa mukana oleville tapahtuman aikana.

Laskutus ja peruutusehdot

Ilmoittautumisen voi perua veloituksetta 25.10.2020 saakka. 25.10.2020 jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan lipun hinta kokonaisuudessaan riippumatta osallistujan tekemän peruutuksen syystä. Myös mikäli henkilö jättää kirjautumatta virtuaalitapahtumaan, veloitetaan lipun hinta kokonaisuudessaan. Estyneen henkilön tilalle voidaan tarvittaessa kuluitta vaihtaa toinen osallistuja samasta yrityksestä aina tapahtuman alkuun saakka. Lippujen laskutus aloitetaan lokakuussa 2020. Saman laskutettavan yrityksen/organisaation joka viides laskutettava lippu on ilmainen.

Ilmoittaudu mukaan Isännöintipäiville 2020

Ohjelma

Isännöintipäivien virtuaalitapahtuma järjestetään 18.11.2020 ja Johdon seminaari 17.11.2020. Mukana ovat inspiroivat keynote-puhujat Pata Degerman ja Tomi Kaukinen, kaksi eri ohjelmalinjaa asiantuntijasisältöineen sekä uusia verkostoitumismahdollisuuksia!

Tutustu koko ohjelmaan tästä

Ilmoittaudu mukaan Isännöintipäiville 2020