Ilmoittautuminen (liput ja hinnat)

Isännöintipäivät järjestetään Turun Messukeskuksessa 10.-11.11.2021, ilmoittaudu mukaan nyt early bird -hintaan!

Isännöintipäivien liput ja hinnat

Jäsenlippu:

Jäsenlippuun ovat oikeutettuja Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet.

• Isännöintipäivien jäsenlippu 195 € (+alv 24%), hinta voimassa syyskuun loppu 30.9.2021 asti
  • Isännöintipäivien jäsenlippu 250 € (+alv 24%), hinta voimassa 1.10.2021 alkaen
  • Ryhmäalennuksena saman organisaation joka viides lippu puoleen hintaan.

Ei-jäsenlippu:

• Isännöintipäivien lippu (ei jäsenille) 990 € (+alv 24%)

Opiskelijalippu:

Opiskelijalippuun ovat oikeutettuja isännöinnin ammattitutkinto-opiskelijat ja päätoimiset korkeakouluopiskelijat, jotka maksavat osallistumismaksunsa itse.

• Isännöintipäivien opiskelijalippu 121 € (sis. alv 24%)

Iltajuhlalippu:

• Isännöintipäivien itajuhlalippu jäsenille ja ei-jäsenille 59€ (+alv 24%)
  • lltajuhlalippu opiskelijoille 73€ (sis. alv 24%)

Tutustuthan tapahtumaohjeeseemme.

Laskutus ja peruutusehdot

Ilmoittautumisen voi perua veloituksetta 3.10.2021 saakka. 4.10.-17.10.2021 perutuista ilmoittautumisista veloitetaan 50% osallistumismaksusta järjestelykuluina. 17.10.2021 jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan lipun hinta kokonaisuudessaan riippumatta osallistujan tekemän peruutuksen syystä. Myös mikäli henkilö jättää saapumatta tilaisuuteen, veloitetaan lipun hinta kokonaisuudessaan. Poikkeuksena peruutuksiin osallistumisen voi siirtää seuraavaan vuoteen sairastapauksessa lääkärintodistusta vastaan. Sairastapauksessa voit myös siirtää osallistumisesi kollegallesi ilman kuluja aina tapahtuman alkuun asti. Lippujen laskutus aloitetaan lokakuussa 2021.

Mikäli tapahtuma jouduttaisiin järjestäjän puolelta kokonaan perumaan, ei osallistujamaksuja laskuteta. Tässä tapauksessa myös mahdolliset aiemmin lähetetyt osallistumismaksulaskut hyvitetään ja maksut palautetaan.

Terveysturvallisuus Isännöintipäivillä

Suosittelemme, että tapahtumaan saapuvat vain täyden rokotussuojan saaneet, koronan jo sairastaneet tai koronatestillä testatut kävijät ja näytteilleasettajat

Osallistujien ja näytteilleasettajien ei lähtökohtaisesti tarvitse esittää erillisiä todistuksia sisäänpääsyn yhteydessä. Pidätämme kuitenkin oikeuden tarkastuksiin ilmoittautumisen yhteydessä, mikäli Suomen viranomainen määrää koronarokotetodistuksen tai negatiivisen koronatestituloksen esittämisen pakolliseksi tapahtumiin osallistumisen yhteydessä. Ethän myöskään saavu tapahtumaan millään tavoin sairaana ja/tai oireilevana, vaikka sinut olisi esimerkiksi täysin rokotettu. Noudatathan myös voimassaolevaa maskisuositusta.

Ilmoittaudu mukaan Isännöintipäiville 2021

Tutustu Isännöintipäivien majoitusvaihtoehtoihin

Ohjelma

Isännöintipäivillä sinua inspiroivat keynote-puhujat ja lukuisat ammattilaispuheenvuorot. Eri ohjelmalinjoista löydät juuri sinulle ajankohtaiset aiheet ja syvennät osaamistasi monipuolisesti. Isännöintipäivien 2021 ohjelma on nyt julkaistu.

Ohjelma

Ilmoittaudu mukaan Isännöintipäiville 2021