Ilmoittautuminen Isännöintipäiville 2022 on alkanut!

Ilmoittaudu mukaan Isännöintipäiville

Tutustu ohjelmaan

Isännöintipäivien liput ja hinnat

Ilmoittauduthan mukaan viimeistään 4.9.2022.

Jäsenlippu:

Jäsenlippuun ovat oikeutettuja Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet.

• Isännöintipäivien jäsenlippu 275 € (+alv 24%)
  • Ryhmäalennuksena saman organisaation joka viides lippu puoleen hintaan.

Ei-jäsenlippu:

• Isännöintipäivien lippu (ei jäsenille) 1020 € (+alv 24%)

Opiskelijalippu:

Opiskelijalippuun ovat oikeutettuja isännöinnin ammattitutkinto-opiskelijat ja päätoimiset korkeakouluopiskelijat, jotka maksavat osallistumismaksunsa itse.

• Isännöintipäivien opiskelijalippu 130€ (sis. alv 24%)

Iltajuhla:

Isännöintipäivien iltajuhla on kaikille yhteinen ja kuuluu kaikkien Isännöintipäiville myytävien lippujen hintaan. Näytteilleasettajahenkilöillä on poikkeuksia tähän ehtoon.

Mitä lsännöintipäivien lippu sisältää?

Ke 21.9.2022

• Kaikille yhteistä seminaariohjelmaa ja iltapäiväkahvit
  • Näyttelyn avajaiset herkullisella illallisbuffetilla
  • Isännöintipäivien Iltajuhla:
    • Lasi kuohuvaa
    • Isännöintiliiton palkinnot
    • Bilebändi

To 22.9.2022

• Kahdeksan eri seminaarifoorumia päivän aikana
  • Inspiroivaa aikaa tapahtuman näyttelyssä aamukahvien, lounaan ja iltapäiväkahvien merkeissä
  • Kaikille yhteinen keynote-puheenvuoro

Tapahtumaohjeistus:

Tutustuthan tapahtumaohjeeseemme.

Laskutus ja peruutusehdot

Ilmoittautumisen voi perua veloituksetta 7.8.2022 saakka. 7.8. – 4.9.2022 perutuista ilmoittautumisista veloitetaan 50% osallistumismaksusta järjestelykuluina. 4.9.2022 jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan lipun hinta kokonaisuudessaan riippumatta osallistujan tekemän peruutuksen syystä. Myös mikäli henkilö jättää saapumatta tilaisuuteen, veloitetaan lipun hinta kokonaisuudessaan. Poikkeuksena peruutuksiin osallistumisen voi siirtää seuraavaan vuoteen sairastapauksessa lääkärintodistusta vastaan. Sairastapauksessa voit myös siirtää osallistumisesi kollegallesi ilman kuluja aina tapahtuman alkuun asti.

Laskutuskäytännöt

Kaikille laskuillemme lisätään laskutuslisä.

Laskutuslisät

• Verkkolasku 2,00 € + alv
  • Sähköpostilasku 2,00 € + alv
  • Paperilasku 5,00 € + alv

Muistutus ja perintäkäytännöt

Isännöintipäivien lippulaskujen maksuehto on 14 päivää.

Muistutus ja perintä Huomautusaika (pv)
1. Muistutuksen lähetys (päivää eräpäivästä) 14
2. Muistutuksen lähetys (päivää 1. muistutuksesta) 7
Perintään siirto (päivää 2. muistutuksesta) 14

Isännöintipäivien laskutus alkaa syyskuussa 2022. Mikäli tapahtuma jouduttaisiin järjestäjän puolelta kokonaan perumaan, ei osallistujamaksuja laskuteta.

Terveysturvallisuus Isännöintipäivillä

Suosittelemme, että tapahtumaan saapuvat vain täyden rokotussuojan saaneet, koronan jo sairastaneet tai koronatestillä testatut kävijät ja näytteilleasettajat

Osallistujien ja näytteilleasettajien ei lähtökohtaisesti tarvitse esittää erillisiä todistuksia Messukeskuksen sisäänpääsyn yhteydessä. Pidätämme kuitenkin oikeuden tarkastuksiin ilmoittautumisen yhteydessä, mikäli Suomen viranomainen määrää koronarokotetodistuksen tai negatiivisen koronatestituloksen esittämisen pakolliseksi tapahtumiin osallistumisen yhteydessä. Ethän myöskään saavu tapahtumaan millään tavoin sairaana ja/tai oireilevana, vaikka sinut olisi esimerkiksi täysin rokotettu. Noudatathan myös voimassaolevaa maskisuositusta.

Ilmoittaudu mukaan Isännöintipäiville

Majoitusvaihtoehdot

Tutustu Isännöintipäivien majoitusvaihtoehtoihin

Näytteilleasettajahenkilöiden ilmoittautuminen

Näytteilleasettajahenkilöiden ilmoittautuminen tapahtuu omalla lomakkeellaan. Tutustu myös näytteilleasettajien osallistumisehtoihin ja tapahtumaohjeeseemme.

Ilmoittaudu näytteilleasettajaedustajaksi

Ohjelma

Isännöintipäivillä sinua inspiroivat keynote-puhujat ja lukuisat ammattilaispuheenvuorot. Eri ohjelmalinjoista löydät juuri sinulle ajankohtaiset aiheet ja syvennät osaamistasi monipuolisesti. Isännöintipäivien 2022 ohjelma on nyt julkaistu.

Ohjelma