Ilmoittautuminen (liput ja hinnat)

Isännöintipäivien seminaarit ja näyttely järjestetään Turun Messukeskuksessa 17.-19.11.2020. Iltajuhla järjestetään keskiviikkona 18.11.2020 Turun Aalto yökerhossa.

Liput ja hinnat

Jäsenlippu:

Jäsenlippuun ovat oikeutettuja Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet.
  • Isännöintipäivien Early bird -jäsenlippu 195 € (+alv 24%), hinta voimassa 20.9.2020 asti
  • Isännöintipäivien jäsenlippu 250 € (+alv 24%), hinta voimassa 21.9.2020 alkaen

Ei-jäsenlippu:

• Isännöintipäivien lippu (ei jäsenille) 990 € (+alv 24%)

Opiskelijalippu:

Opiskelijalippuun ovat oikeutettuja isännöinnin ammattitutkinto-opiskelijat ja päätoimiset korkeakouluopiskelijat, jotka maksavat osallistumismaksunsa itse.

• Isännöintipäivien opiskelijalippu 121 € (sis. alv 24%)

Johdon seminaari (tiistaina 17.11. ennen muuta ohjelmaa):

Johdon seminaariin voivat osallistuja Isännöintiliiton jäsenyritysten johto- ja avainhenkilöt.

• Isännöintipäivien johdon seminaarin jäsenlippu 100 € (+alv 24%)

Iltajuhlalippu:

• Isännöintipäivien itajuhlalippu jäsenille ja ei-jäsenille 59€ (+alv 24%)
  • lltajuhlalippu opiskelijoille 73€ (sis. alv 24%)

Ilmoittaudu mukaan huoletta!

Ilmoittautumisen voi perua veloituksetta 11.10.2020 saakka. 12.10.-25.10.2020 perutuista ilmoittautumisista veloitetaan 50% osallistumismaksusta järjestelykuluina. 25.10.2020 jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan lipun hinta kokonaisuudessaan riippumatta osallistujan tekemän peruutuksen syystä. Myös mikäli henkilö jättää saapumatta tilaisuuteen, veloitetaan lipun hinta kokonaisuudessaan. Tänä vuonna poikkeuksellisen tilanteen vuoksi estyneen henkilön tilalle voidaan tarvittaessa kuluitta vaihtaa toinen osallistuja samasta yrityksestä aina tapahtuman alkuun saakka. Lippujen laskutus aloitetaan lokakuussa 2020. Akuutissa sairastapauksessa oma ilmoittautuminen on tarvittaessa mahdollista siirtää seuraavaan vuoteen lääkärintodistusta vastaan.

Mikäli tapahtuma jouduttaisiin järjestäjän puolelta kokonaan perumaan, ei osallistujamaksuja laskuteta. Tässä tapauksessa myös mahdolliset aiemmin lähetetyt osallistumismaksulaskut hyvitetään ja maksut palautetaan. Me Isännöintiliitossa seuraamme jatkuvasti koronavirustilanteen kehittymistä ja noudatamme terveysviranomaisten suosituksia ja ohjeistuksia. Huomioimme myös tulevat Messu- ja tapahtumajärjestäjät ry:n laatimat koronaan liittyvät turvallisuustoimet tapahtuman toteutuksessa.

Ilmoittaudu mukaan Isännöintipäiville 2020

Ohjelma

Tapahtuma alkaa tiistaina erillisellä johdolle suunnatulla osiolla, jossa paneudutaan itseohjautuvan organisaation johtamiseen yritysvalmentaja Suvi Tuominiemen johdolla. Tiistai-iltapäivällä keynote-puhuja, löytöretkeilijä Pata Degerman, aloittaa Isännöintipäivien huikean seminaaritarjonnan inspiroivalla puheenvuorolla tavoitteiden saavuttamisesta yhteistyön voimalla. Tiistai huipentuu näyttelyn avajaisjuhlaan, jossa näyttelykiertelyn, verkostoitumisen ja ruoakailun lomassa kuulemme myös Hovimuusikko Ilkkaa.

Keskiviikkona luvassa on tuttuun tapaan Isännöintipäivien näyttely ja neljä eri seminaarilinjaa asiantuntevine huippupuhujineen. Aamupäivän seminaariaiheina ovat juridiikan ajankohtaisaiheet, asiakaskokemus, naapurisopu ja korjausvelka. Iltapäivällä paneudutaan sähköautoihin, yritysvastuuseen, asiakaspalveluun ja alan tulevaisuudennäkymiin. Keskiviikkoiltana kokoonnumme Iltajuhlaan Turun Aalto yökerhoon, jossa jaetaan Isännöintialan vuotuiset palkinnot. Palkintokisan teemana on tänä vuonna vastuullisuus. Herkullisen ruoan ja juoman lisäksi juhlakansaa viihdyttää trubaduuri ja bilebändi.

Torstain yhteisessä seminaariosuudessa kuulemme, mitä Isännöintiliitossa on saatu aikaan toimitusjohtaja Mia Koro-Kanervan oltua johdossa vuoden päivät. Entä kuinka korona on vaikuttanut isännöintiin? Saamme kuulla myös sarjayrittäjä Tomi Kaukisen omakohtaisen ja koskettavan puheenvuoron uupumisesta ja siitä selviämisestä. Seminaaripäivän lopuksi asiantuntijuutta kasvatetaan tarinallisen viestinnän keinoin.

Seminaaripuheenvuoroissa on tänä vuonna keskitytty erityisesti eri osallistujaryhmien palvelemiseen. Käytännönläheinen lähestymistapa aiheisiin auttaa konkretisoimaan tiedon suoraan omaan työhön. Tule mukaan oppimaan, verkostoitumaan ja pitämään hauskaa yhdessä!

Tutustu koko ohjelmaan tästä

Ilmoittaudu mukaan Isännöintipäiville 2020