Isännöintipäivillä myös median edustajia

Isännöintiliitto on kutsunut tämän vuoden Isännöintipäiville mukaan myös median edustajia. Toimittajia on kutsuttu tapahtumaan sekä Hartwall Arenalle että Tennispalatsiin.

– Tarkoituksena on antaa toimittajille mahdollisuus tulla tutustumaan kiinteistöalan ykköstapahtumaan ja hankkia samalla juttuideoita tai vaikka haastateltavia, kertoo Isännöintiliiton mediasuhteista vastaava viestinnän asiantuntija Merilla Kivineva.

Isännöintipäivät järjestetään Helsingissä 17.-19.9.2019.  Isännöintipäivät kokoaa vuosittain yhteen isännöintialan edelläkävijät, ammattilaiset ja johtavat palveluntarjoajat ympäri Suomen. Tapahtumaan odotetaan tänä vuonna yhteensä yli 1200 seminaariosallistujaa ja näytteilleasettajaa.

Isännöintiliiton mediatyö nostaa esiin isännöintialaa

Isännöintiliitto nostaa julkiseen keskusteluun isännöinnin merkitystä kasvattavia aiheita: isännöintitoimialaa, tutkimus­tietoa ja taloyhtiöasumista.

– Median silmin nähtynä jokainen seminaariosallistuja edustaa tapahtumassa paitsi itseään myös yritystään ja toimialaa. Jos kohtaat Isännöintipäivillä toimittajan, kerro hänelle vaikka paras juttuvinkkisi ja tarjoudu haastateltavaksi aiheen tiimoilta, vinkkaa Kivineva.

Isännöintiliitto lähettää Isännöintipäiviltä tänä vuonna mediatiedotteet Isännöintiliiton palkintovoittajista heti, kun voittajat on julkistettu Isännöintipäivien iltajuhlassa. Isännöintiliiton palkintoihin liittyvä yleisöäänestys on auki 18.9. klo 12 asti.