Jäsenraadissa mukana jo 80 jäsentä

Jäsenraatiin osallistumalla voit auttaa jäsenpalveluiden, kuten koulutusten, kehittämisessä. Kesäkuun haussa raatiin ilmoittautui 80 jäsentä, mutta haku on auki läpi vuoden.

Jäsenraati osallistuu Isännöintiliiton jäsenpalvelujen kehittämiseen. Jäsenraatilaiset ovat ideoineet ja kommentoineet muun muassa Isännöintiliiton koulutusten ja Mapin sisältöjä. Esimerkiksi vuoden 2023 Isännöintipäivien ohjelmaa on rakennettu jäsenraadin tuella.

Raadille lähetetään myös kyselyjä, jotka auttavat Isännöintiliittoa tarjoamaan sidosryhmilleen tietoa isännöintialan ajatuksista.

Raatiin voivat ilmoittautua isännöitsijät, kirjanpitäjät, kiinteistösihteerit, tekniset isännöitsijät, toimitusjohtajat ja yrityksen muutkin työntekijät. Mukaan kaivataan sekä jäsenyritysten henkilökuntaa että jäsenyhdistysten henkilöjäseniä.

Jäsenraatiin kuuluvat saavat kutsuja kertaluonteisiin työpajoihin, sähköisiin kyselyihin ja haastatteluihin. Raatilainen voi itse päättää, osallistuuko toimintaan juuri sillä kertaa. Jäsenraadista voi myös poistua ilmoituksella.

Jäsenraatiin voi ilmoittautua läpi vuoden Anne Murtomäelle: anne.murtomaki@isannointiliitto.fi.

Jäsen, näillä tavoin voit vaikuttaa ja osallistua Isännöintiliiton toimintaan