Kotitalo on nyt koko taloyhtiön ajankohtaismedia

Kotitalo on nyt koko taloyhtiön asumisen ajankohtaismedia, joka edistää myös osakkaiden ja asukkaiden ymmärrystä taloyhtiöasumisen asioista. Kotitalo kertoo, mitä isännöinti tekee, ja sen tarkoitus on helpottaa niin isännöinnin kuin taloyhtiöissä asuvien arkea.

Taloyhtiötilauksella taloyhtiön osakkaat ja asukkaat saavat lukuoikeuden uudistuneeseen kotitalolehti.fi-verkkolehteen ja hallitus vuoden paperilehdet, 8 numeroa.  Hallituksen lehtien lähettämiseen tarvittavat yhteystiedot voi pyytää taloyhtiöitä kertomaan lomakkeella tai ottamalla yhteyttä tilaajapalveluun tilaukset@kotitalolehti.fi tai puh. 050 533 5123. Osakkaat ja asukkaat saavat avaimet verkkolehteen tekemällä taloyhtiökoodilla käyttäjätunnukset kotitalolehti.fi:ssä.

Osakkaat ja asukkaat voivat tehdä käyttäjätunnuksen Kotitalon verkkolehdessä taloyhtiö-koodilla. Taloyhtiökoodi löytyy jokaisen paperilehden takakannesta osoitteen yläpuolelta. Osakkaat ja asukkaat voi ohjata kysymään Taloyhtiö-koodia myös Kotitalon tilaajapalvelusta.

Verkkolehden uudistuksen myötä Kotitalon tilausmalli päivittyi. Muutos tuli voimaan vuoden 2020 alusta ja siitä on kerrottu kaikille Kotitalon tilaajille Kotitalo-lehdessä. Jatkossa Kotitalon tilaus on koko taloyhtiölle, jolloin laadukkaista asumisen sisällöistä hyötyvät hallituksen lisäksi kaikki osakkaat ja asukkaat.

Tilausmallin päivityksen myötä hallitustilauksen hinta pysyy samana 150 euroa (sis. alv.)  vuodessa.  Puheenjohtajatilauksen hinta nousee myös 150 euroon vuodessa. Lehdessä on kerrottu myös hinnoista.

Kotitalo-printtilehti on isännöinnin asiakaslehti ja Kotitalon verkkolehti on taloyhtiöasumisen ajankohtaismedia. Kotitalo on tarjolla Isännöintiliiton jäsenyritysten asiakkaille ja muille taloyhtiöasumisesta kiinnostuneille.  Oletko kiinnostunut tekemään isännöinnin roolia tunnetuksi asiakkaillesi ja helpottamaan työtäsi lisäämällä asiakkaittesi ymmärrystä taloyhtiöasumisen asioista? Voit tilata asiakasyhtiöillesi Kotitalon tai sen näytelehden ottamalla yhteyttä Kotitalon tilaajapalveluun. Lue lisää miksi Kotitalo kannattaa tilata asiakkaille

Uutishuoneeseen