Kotitalo-media

Kotitalo-media on taloyhtiöasumisen suunnannäyttäjä. Se tarjoaa konkreettisia ratkaisuja ja vinkkejä sekä ajankohtaisia asumisen puheenaiheita taloyhtiön hallitukselle, osakkaille ja asukkaille.

PALAUTETTA KOTITALON LUKIJOILTA:

”Kotitalossa on paljon neuvoja, joiden avulla taloyhtiön asioita voi hoidella sujuvammin.”

”Hyvää taloyhtiötietoa helposti ymmärrettävässä muodossa.”

”Kotitalon jokaisessa numerossa on ajankohtaisia artikkeleita, joita olemme jakaneet esimerkiksi taloyhtiömme ilmoitustaululle tiedoksi.”

”Ajankohtaista tietoa, punnittua puhetta ja vinkkejä hallitustyöskentelyyn.”

Lukevatko asiakkaasi jo Kotitaloa?

Kotitalo-media tarjoaa taloyhtiöasumisen tietoa ja ajankohtaisia juttuja koko taloyhtiölle: hallitukselle, osakkaille ja asukkaille. Printtilehteä lukee noin 80 000 taloyhtiöasumisesta kiinnostunutta lukijaa ja Kotitalon verkkolehdessä vierailee kuukausittain noin 40 000 kävijää.

Paperinen Kotitalo-lehti tarjoaa tuhdin lukupaketin taloyhtiömaailman ajankohtaisista aiheista. Laadukas lehti auttaa taloyhtiön hallitusta ja osakkaita luomaan yhdessä taloyhtiöihin maailman parasta asumista.

Taloyhtiöasumisen tuorein tieto ja arjen neuvot löytyvät Kotitalon verkkolehdestä osoitteesta kotitalolehti.fi. Verkkolehteä voivat lukea kaikki taloyhtiön osakkaat ja asukkaat omilla tunnuksillaan. Käyttäjätunnukset voi tehdä taloyhtiökoodilla, joka löytyy paperisen Kotitalon takakannesta. Asukkaat ja osakkaat saavat koodin myös Kotitalon tilaajapalvelusta.

Isännöintiliiton jäsenyrityksen työntekijänä pääset luomaan omat tunnukset kotitalolehti.fihin suoraan sähköpostiosoitteellasi. Näin luot tunnukset jäsenenä.

Haluaisiko asiakasyhtiösi lukea Kotitaloa?

Kotitalo-lehden tilaajapalvelu:

puh. 09-2312 1751 (ti-pe klo 9-12)
tilaukset@kotitalolehti.fi.

Kotitalo on palkittu lehti

Asiakaslehtenä aloittanut Kotitalo on palkittu kolme kertaa (2014, 2015 ja 2017) vuoden asiakaslehtenä. Vuonna 2019 Kotitalon iso uudistus sai kiitosta, ja se palkittiin vuoden asiakasmediana. Printtilehti erottuu muista kiinteistöalan lehdistä raikkaalla ulkoasullaan ja asiantuntevalla sisällöllään ja mediana Kotitalo on taloyhtiömaailmassa ainutlaatuinen.

Hallituksen puheenjohtaja tai jäsen, haluatko tilata Kotitalon taloyhtiöllenne? Tee tilaus osoitteessa www.kotitalolehti.fi/tilaajapalvelu.

Kotitalo-lehden tilauksella hallituksen jäsenet saavat printtilehden ja kaikki osakkaat ja asukkaat lukuoikeuden kaikkiin kotitalolehti.fin sisältöihin.

Haluatko ilmoittaa Kotitalo-lehdessä? Tutustu Kotitalon mediakorttiin.

Kotitalo-lehden sivuille