Miten yrityksellä menee? Isännöinnin laatu -tutkimus tarjoaa tietoa myös yksittäisille yrityksille

Isännöintiliitto ja Kiinteistöliitto teettävät yhteistyössä laajan Isännöinnin laatu -tutkimuksen syyskuussa 2020. Myös isännöintiyrityksillä on mahdollisuus hankkia raportti omasta yrityksestään.

Tutkimus antaa toimialasta arvokasta tietoa ja kartoittaa taloyhtiöiden tyytyväisyyttä isännöintiyritysten ja isännöitsijöiden toimintaan, isännöintipalvelujen laatua sekä näkemyksiä taloyhtiöiden tarpeista ja odotuksista isännöintipalvelujen osalta.

Tutkimuskysely on käynnissä taloyhtiöiden hallituksille 2.9.–20.9. välisen ajan.

Myös isännöintiyritykset voivat hyödyntää tutkimuksen tuloksia. Yrityksillä on mahdollisuus hankkia käyttöönsä raportti omien asiakastalojen tyytyväisyydestä, oman isännöintipalvelun kehittämiskohteista sekä vertailusta niin suhteessa muihin kuin yrityksen sisäisesti.

Tutkimuksen toteutuksesta ja raportoinnista vastaa puolueeton ja riippumaton asiantuntijayritys KTI Kiinteistötieto Oy.

Lisätietoja tutkimuksesta antavat Isännöintiliitossa kehitysjohtaja Tuomas Viljamaa ja Kiinteistöliitossa yhteysjohtaja Timo Tossavainen.