.
  • Yhteystiedot
  • Uutishuone
Siirry sisältöön
Isännöintiliitto
.
  • Yhteystiedot
  • Uutishuone
  • EN
  • Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään
  • Mitä on isännöinti?
  • Isännöintiliitto vaikuttaa
  • Palvelut ammattilaisille
  • Palvelut johdolle
  • Tapahtumat ja koulutukset
  • Blogi
  • Tutustu meihin

Asiakastyytyväisyys

Valitulla asiasanalla löytyi 40 tulosta.

  • Kaikki 40
  • Isännöinti-lehti 6
  • Koulutusaineistot 3
  • Webinaarit 3
  • Blogi 22
↓ Näytä aakkosjärjestyksessä
Webinaari: Monikanavaisuus – mitä hyötyä isännöinnille ja asiakkaalle?

Webinaari: Monikanavaisuus – mitä hyötyä isännöinnille ja asiakkaalle?

Webinaarit ja videot 14.12.2020

9.12.2020 järjestetyssä Isännöintiliiton ja Tietoajan webinaarissa keskusteltiin monikanavaisuuden tärkeydestä ja siitä, mitä hyötyä se tuo isännöinnille ja isännöinnin asiakkaille. OIT Isännöinti toi keskusteluun käytännön esimerkkejä kehitetyistä palveluista, jotka ovat lisänneet yrityksen tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyttä.

Asiakas & Digi -virtuaaliseminaari

Asiakas & Digi -virtuaaliseminaari

Tapahtuma 21.1.2021

Vuoden ensimmäisessä virtuaaliseminaarissa paneudutaan digiin ja asiakkaaseen. Mitä tarkoittaa digitalisoituminen isännöintialalla? Kuinka dataa voisi hyödyntää? Entä millaisia ovat Isännöintiliiton Digiselvityksen tulokset? Forum Virium Helsingin Timo...

Miten vuosi meni? Nyt on aika antaa ja pyytää palautetta
Kirjoittajan kuva

Miten vuosi meni? Nyt on aika antaa ja pyytää palautetta

Blogi 3.12.2020

Vuosi 2020 alkaa olla pulkassa. Paljon touhua ja tohinaa, jota koronavuosi ei ole ainakaan helpottanut. Miten vuosi meni? Miten onnistuit työssäsi? Itsellä saattaa olla tunne,...

Webinaari: Tehokasta isännöintiä ja tyytyväisiä asiakkaita

Webinaari: Tehokasta isännöintiä ja tyytyväisiä asiakkaita

Webinaarit ja videot 30.11.2020

24.11.2020 järjestetyssä webinaarissa kerrottiin, miten Tampuurin sähköiset palvelut säästävät isännöinnin aikaa ja parantavat isännöinnin asiakkaiden tyytyväisyyttä. Webinaarissa esiteltiin konkreettisia vinkkejä siihen, miten voit Tampuurin avulla siirtää muun muassa muutostyöpyyntöjen prosessin sekä vika- ja remontti-ilmoitukset sähköiseen ympäristöön - ja helpotat samalla omaa työtäsi sekä pidät asukkaasi tietoisina kiinteistön ajankohtaisista asioista.

Aiheesta alustivat Tampuurin asiantuntijat Product Manager Tero Topra ja Product Manager Timo Varis. Webinaarin moderoi kehityspäällikkö Ira Tenhunen Isännöintiliitosta.

Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa
Kirjoittajan kuva

Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa

Blogi 9.11.2020

Isännöintiliiton ja Kiinteistöliiton yhdessä tekemä laaja Isännöinnin laatu 2020 -tutkimus kertoo, että valtaosa isännöinnin asiakkaista on tyytyväisiä ja ala saa hyviä arvosanoja. Korkeita arvosanoja saa...

Isännöinti näkyy otsikoissa kavalluksina, mutta asiakkaat arvostavat isännöitsijöitään monin tavoin

Isännöinti näkyy otsikoissa kavalluksina, mutta asiakkaat arvostavat isännöitsijöitään monin tavoin

Tutkittua tietoa 21.10.2020

Tuore Isännöinnin laatu 2020 -tutkimus osoittaa, että asiakkaat pitävät isännöintiä luotettavana, asiantuntevana ja vastuullisena.

Isännöinnin uudistuva imago nojaa digitaalisuuden ja vastuullisuuden trendeihin – Muutos ei ole vaihtoehto, se on elinehto
Kirjoittajan kuva

Isännöinnin uudistuva imago nojaa digitaalisuuden ja vastuullisuuden trendeihin – Muutos ei ole vaihtoehto, se on elinehto

Blogi 15.7.2020

Isännöinnin imago on nykyisellään vanhanaikainen, kankea ja ennen kaikkea altis positiiviselle murrokselle. On jopa hämmästyttävää, että toimiala on monilta osin säästynyt digitalisaation ja teknologian disruptiolta sekä...

Miten yrityksellä menee? Isännöinnin laatu -tutkimus tarjoaa tietoa myös yksittäisille yrityksille

Miten yrityksellä menee? Isännöinnin laatu -tutkimus tarjoaa tietoa myös yksittäisille yrityksille

Ajankohtaista 2.7.2020

Isännöintiliitto ja Kiinteistöliitto teettävät yhteistyössä laajan Isännöinnin laatu -tutkimuksen elo-syyskuussa 2020. Tutkimuksen toteutuksesta ja raportoinnista vastaa puolueeton ja riippumaton asiantuntijayritys KTI Kiinteistötieto Oy. Myös isännöintiyrityksillä on mahdollisuus hankkia raportti omasta yrityksestään.

Ymmärtääkö mattimeikäläinen?
Kirjoittajan kuva

Ymmärtääkö mattimeikäläinen?

Blogi 27.4.2020

Olet sitten automyyjä, sisustaja tai isännöitsijä, puheessasi vilisee helposti kaikenlaisia ammattisanoja: sytytysjärjestelmiä ja kytkinlevyjä, valööriä ja kromaa, hajulukkoja ja karmiventtiilejä.

Webinaari: Asukasviestinnästä tehoa isännöintiin (jäsenille)

Webinaari: Asukasviestinnästä tehoa isännöintiin (jäsenille)

Webinaarit ja videot 24.4.2020

Suunnitelmallinen asukasviestintä selkeyttää vastuunjakoa, poistaa epäselvyyksiä ja vähentää ylimääräisiä yhteydenottoja helpottaen koko isännöintiyrityksen henkilökunnan työtä. 23.10.2019 järjestetyssä webinaarissa pureuduttiin hyvän asukasviestinnän saloihin; suunnitteluun, sisältöihin ja kanaviin. Kouluttajina tuottaja Piia Kunnas ja jäsenpalvelupäällikö Anne Murtomäki Isännöintiliitosta.

  • Siirry sivulle: 1
  • Siirry sivulle: 2
  • Siirry sivulle: 3
  • Siirry sivulle: 4
  • Seuraavat

Sisältöjä Isännöintiliiton medioista

Suosittuja aihesanoja

Ajankohtaista Arki Asiakastyytyväisyys Asukas Digi Energia Häiritsevä elämä Isännöintiliitto Jätteet Korjaukset&remontit Laki Sähköautot Turvallisuus Työryhmä Vaikuttaminen Yhtiökokous
Tilaa RSS-syöte: Asiakastyytyväisyys
  • Isännöintiliitto Facebookissa Isännöintiliitto Facebookissa
  • Isännöintiliitto Twitterissä Isännöintiliitto Twitterissä
  • Isännöintiliitto Youtubessa Isännöintiliitto Youtubessa
  • Isännöintiliitto LinkedInissä Isännöintiliitto LinkedInissä
  • Isännöintiliitto SlideSharessa Isännöintiliitto SlideSharessa

ISÄNNÖINNIN JA ASUKKAIDEN ASIALLA

Isännöintiliitto on tehokas jäsentensä etujen edistäjä. Tuomme esille isännöinnin merkitystä, vaikutamme isännöintialan asemaan yhteiskunnassa ja teemme työtä alan kehityksen eteen. Panostamme paljon yhteydenpitoon jäsentemme kanssa.

Isännöintiliitto vaikuttaa välillisesti kaikkien kerros- ja rivitaloissa asuvan 2,7 miljoonan suomalaisten elämään. Tuemme isännöintialan kehitystä ja jäsenyrityksiä toimintansa parantamisessa.

Isännöintiliittoon kuuluu yli 600 jäsenyritystä ja 23 yhdistystä, joiden kautta liittoon kuuluu lähes 4/5 Suomen isännöinnistä.

  • Jäsenyhdistykset
  • Jäsenyritykset
Isännöintiliiton blogi Isännöintirekry Kotitalolehti.fi Haeisannointia.fi Hyvä johtaja -blogi
Isännöinnin uusi aika
  • Lait & Määräykset
    • Laki
    • Tupakka
    • Yhtiökokous
  • Jäsenpalvelut
    • Ajankohtaista
    • Hallitus
    • Jäsenyys
    • Jäsenyhdistys
    • Palveluverkosto
    • Tutkimus
    • Työryhmä
  • Liiketoiminta
    • Digi
    • Viestintä
  • Asuminen
    • Isännöitsijäntodistus

Isännöintiliiton toimisto sijaitsee Kampissa Helsingissä.   Postiosoite: PL 1370, 00101 Helsinki   Sähköpostit: etunimi.sukunimi@isannointiliitto.fi Tietosuoja

Anna palautetta Yhteystiedot