Muutos leimasi isännöintialan vuotta 2018

Kiitos vuodesta 2018

Isännöintiliitto on valvonut isännöintialan etuja ja vaikuttanut moneen alalla näkyvään muutokseen kuluneena vuonna.

Yhteiskunnan digitalisaatio näkyy myös isännöintialalla. EU:n tietosuoja-asetus pakotti yritykset tarkastelemaan henkilötietojen tallentamista ja käsittelyä. Isännöintiliitto tarjosi jäsenilleen ohjeet ja mallit, miten isännöintiyritys ja taloyhtiö täyttävät vaatimukset. Kiinteistöliittokin totesi mallin hyväksi ja otti sen käyttöön.

ASREK-hankkeessa Isännöintiliitto on saanut viranomaiset ymmärtämään isännöinnin merkityksen osakehuoneistorekisterille. Myös isännöintijärjestelmätoimittajat on pidetty ajan tasalla, jotta ohjelmat pystyvät uudistukseen ensi vuonna.

Isännöintiliitto auttaa jäseniään asiakkaiden perehdyttämisessä ja ymmärryksen lisäämisessä julkisella viestinnällä, Kotitalo-lehdessä sekä asiakasviestinnän työkaluilla. Jäsenen tärkein tiedonlähde on isannointiliitto.fi, jonka jäsenhjeet ja aineistot aukeavat kirjautumalla sisään sivun oikeasa yläkulmasta.

Kiitos kuluneesta vuodesta, rauhallista joulun odotusta sekä menestystä vuodelle 2019!