Näin korona vaikuttaa taloyhtiöissä – kokosimme kysymykset ja vastaukset

Isännöintiliitto ja Kotitalo ovat koonneet sivuilleen kaikille avointa tietoa koronaviruksen vaikutuksesta taloyhtiöihin. Päivittyvät artikkelit vastaavat kysymyksiin, joita poikkeustilanteeseen liittyy.

Miten toimitaan, jos yhtiökokous siirtyy? Miten etäkokous järjestetään? Kuka voi päättää taloyhtiön yhteisten tilojen käytön rajoittamisesta ja kieltämisestä, ja millä perustein?

Muun muassa näihin kysymyksiin vastaavat Isännöintiliitto ja Kotitalo kokoamillaan ohjesivuilla, joita päivitetään sitä mukaa, kun uutta tietoa tulee.

Tärkeät sisällöt kaikkien luettavissa

Sekä Isännöintiliiton että Kotitalon sisällöt ovat poikkeuksellisesti kaikille avoimia. Ne ovat siis kaikkien isännöintiyritysten, taloyhtiöpäättäjien, osakkaiden ja asukkaiden käytössä riippumatta siitä, onko Isännöintiliiton jäsen tai Kotitalon tilaaja. Myös Isännöintiliiton aiheeseen liittyvät jäsenohjeet ja tiedotemallit on poikkeuksellisesti julkaistu kaikkien käyttöön.

Isännöintiliitto: Näin korona vaikuttaa taloyhtiöissä

Kotitalo: Arki koronan aikana -teemasivu