Isännöintiliiton uusi toimitusjohtaja uskoo yhteistyön voimaan

Isännöintiliiton uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu Suomen Vuokranantajien toiminnanjohtaja, OTM Mia Koro-Kanerva. Hän aloittaa tehtävässään 2.9.2019.

Koro-Kanerva tulee Isännöintiliittoon Suomen Vuokranantajat ry:stä, jossa hän on toiminut pitkään toiminnanjohtajana kehittäen järjestöstä valtakunnallisen jäsenpalvelu- ja vaikuttamisorganisaation.

Koro-Kanerva odottaa pääsevänsä pian uudessa toimessaan aloittamisensa jälkeen tapaamaan Palveluverkoston edustajia ja tutustumaan heihin.

– Odotan innolla tapaavani yhteistyökumppaneita Isännöintipäivillä ja alan muissa yhteisissä tapahtumissa ja kohtaamisissa. Hauskaa päästä tutustumaan vahvaan ja monipuoliseen verkostoon, Koro-Kanerva sanoo.

Yksi Koro-Kanervan ensimmäisistä tehtävistä on Isännöintiliiton uuden strategian työstäminen. Isännöintiliiton hallitus on aloittanut liiton uuden strategian valmistelun etuajassa ja strategian hahmottelu käynnistyy toden teolla jo ensi syksynä. Valmistelutyössä kuullaan herkällä korvalla eri sidosryhmiä. Koro-Kanerva haluaakin kuulla strategiaprosessissa myös Palveluverkosto-yritysten näkemyksiä.

– Haluan päästä juttelemaan, miten voisimme tehdä yhteistyötä entistäkin paremmin, Koro-Kanerva kertoo.

Isännöintiliiton hallituksen puheenjohtaja Toivo Korhonen ja Koro-Kanerva ovat samoilla linjoilla Isännöintiliiton tulevaisuuden tavoitteista. Yhteistyötä halutaan tiivistää entisestään eri sidosryhmien kanssa.

– Parhaiten asioita saadaan aikaan yhdessä, Koro-Kanerva tiivistää.

Lue lisää Isännöintiliiton strategian valmistelusta täältä.